Vragen??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vragen??

Hallo leden van Bodynet.nl
    Ik zit met vragen en verwacht dan ook antwoorden.
    Ik train momenteel al 3 maanden 3keer per week.
    Ik ben van plan om een eerste kuur te zetten die er zo zal uitzien.
    week1 tem 4:deca-100mg sustanon-250mg
    dianabol 25mg per dag
    week 5-8:deca-sustanon 100mg-250mg
    nakuur:clomid of nolvadex.

Nu komen mijn vragen.
    Dit is mijn beslissing omdat ik echt moeilijk bijkom in gewicht en massa.Ik heb gekozen voor deca-100mg omdat ik die van de apotheker per 50mg injecties krijg(dan heb ik wel echt spul maar het is wel duur,daarom 100mg per week),en sustanon ook uit de apotheker.

Ik beslis ook om op 1 oktober te beginnen omdat ik vroeger ook al eens getraind heb gedurende 6 maanden en toen leek het verschil tussen 3 maanden trainen of 6 maanden trainen gelijk kwa massa en gewichtstoename.Dus waarom niet nu dan?

Ik wil ook graag horen wat jullie hiervan vinden en ook aanpassingen en verbeteringen zijn welkom.
    Want ik heb ook gelezen dat arimidex en HCG ook wel belangrijk zijn om zoveel vocht vast te houden na het proces?
    Hoeveel en wanneer clomid-nolvadex-hcg?
    Zijn leverbeschermers noodzakelijk??

Want ik weeg beneden de 58kg en ben rond de 24 jaar.
    Tijdens de kuur zal ik veel eten en zal ik om de dag gaan trainen (dus 1 dag wel en 1 dag niet-gedurende 8w)en daarna gewoon doortrainen en verder zien hoe het gewerkt heeft en deze ervaring meegenomen voor in de toekomst.

Jullie moeten weten dat ik al enkele maanden shakes drinken probeer veel te eten maar het lukt niet.

Dus,geef maar tips en opmerkingen en alvast bedankt voor de reacties.

Lol, 3 maanden, verziek je lichaam maar met bollen, zou eerst maar eens zorgen dat je een basis hebt, en dat voeding/rust/training in orde zijn. Je weet niet waar je over praat. Je krijgt van mij dan ook geen advies. En ik hoop dat de andere het ook niet doen. Geloof me je kan natural zeker 15-20 kg bijkomen door training/rust/voeding goed op mekaar af te stemmen.

Grtz

Comment

Ben het helemaal met Riki eens!
      Als je nu al nix bij komt, dan train je niet goed, is je voeding niet in orde. En zou je je "winst" na de kuur NOOIT kunnen behouden, of maar zeer klein gedeelte.

Lees op dit forum over voeding training en weet ik het wat
      I live to end the game

Comment

Tsja wat kan ik zeggen...
        Weinig dat niet al gezegd is. Lees eens op je gemak verder hier op het forum, dan kom je alle argumenten om niet te doen wat je nu van plan bent in veelvoud tegen.
        Je traint nog veel te kort, je weet zo te horen nog veel te weinig af van voeding én van as en je argument voor 100 mg deca is dat het zo duur is. Lees het zelf even na en kijk ernaar alsof het door een ander geschreven is, denk dat je dan de reactie's best kunt begrijpen.

Het blijft uiteraard helemaal je eigen keus maar het beste advies in dit geval blijft toch echt NIET DOEN!
        Je zult misschien wat winnen maar het zeker niet vast kunnen houden en je loopt een groot risico je eigen lichaam schade toe te brengen doordat je lichaam nog niet eens voldoende gewend is aan een normale trainingsbelasting, laat staan aan de veel zwaardere belasting onder invloed van as.

Als je werkelijk interesse hebt in de sport en je wilt graag meer progressie zien raad ik je aan je voedingsschema en je trainingsschema eens te plaatsen, ik weet zeker dat er heel veel aan te verbeteren valt. Je zult daar ook ongetwijfeld veel meer reactie's op krijgen waar je echt iets mee kunt.
        Je bent nog hartstikke jong en je hebt nauwelijks trainingsachtergrond, je kunt naturel nog heel veel bereiken, waarna je later eventueel alsnog kunt gaan gebruiken en dan met veel betere en meer blijvende resultaten.

Succes verder iig.  

Comment

zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig zielig , te traint nu drie maanden en je komt geen gram aan zeg je en je denkt dit te kunnen oplossen met as. Ik ben op één jaar 10 kilo bijgekomen zonder as,je gaat automatisch fouten maken ik heb die ook gemaakt en vele anderen hier ook, je leert uit die fouten, en je wordt er beter door.

Goede raad omtrent voeding en training kunnen we je altijd geven, en geloof me dit is al goud waard, waar wij vroeger fouten maakte daar kunnen we u van behoeden zodat jij geen fouten of toch zo weinig mogelijk fouten maakt , tenslotte is elk lichaam anders.
          Als je geen gram aankomt wilt dat zeggen dat je niet consequent eet, weet je al infeite hoeveel calorien je dagelijks minimum nodig hebt, hoeveel koolhydraten, hoeveel eiwitten.Je kan as gebruiken en je voeding achter wege laten en je zal niet groeien, weggesmeten geld, en dan vertellen dat ze je fake verkocht hebben. Wij kennen die verhalen.

Bezin eer ge begint
          stil growing

Comment

probeer eerst je voeding op orde te krijgen, dat is moeilijk, maar zeer noodzakelijk anders is AS weggegooid geld.

Dan komt nog dat 100 mg deca VEEL en VEEL te weinig is. daarmee leg je je systeem plat en win je 0,0
            Niet doen dus.

Comment

ik denk niet dat dit een serieuse post is. dat is toch niet normaal. als je na 3 maanden niks meer aankomt vreet je geen drol. en dan denken als je kuurt wel gaan eten? ga eerst maar es eten zonder te kuren. je hebt al eerder es 6 mnd getraind? en dan? meteen opgegeven?
              ga fietsen, je bent hier op het verkeerde board, dude!!
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Maar mijn voeding is juist mijn jarenlange probleem.Ik kan moeilijk eten,en als ik veel zou eten dan hou ik dat slechts 1 a 2 dagen vol.Daarom probeer ik die andere weg te nemen opdat ik wat massa en gewichtstoename(ook al is het weining) win,waardoor ik zelfvertrouwen en terug goesting krijg om zowel te eten als te trainen en later in de toekomst mischien nog eens AS te gebruiken.Begrijp je,dit zie ik als mijn alles of niets startshot,daarmee bedoel ik ik kan niet lager gaan als nu,maar ik kom niets bij,dus daarom die start en wat ik meeneem is meegenomen.Zal ik je eens zeggen wat de dokter tegen mij zei?

Hij zei,je moet wel goed eten en dan zul je wel massa en gewicht winnen(zonder te vragen achter training)
                Dat klopt ook:als je bij deca op de voorschrift leest waarvoor het ook dient dan staat erook te gebruiken in geval van extreme magerheid of tekort aan voedsel zoals bij zieke of mensen met een ongeval)
                Dus dwz dat deca jezelf vergroot.

Comment

Dit moet geen reden zijn. ALs je kuurt met je huidige voeding. Komt er erg weinig aan ook al zou je wat aankomen verlies je altijd een groot deel na je kuur. En omdat je dan weer in je oude weinig eet voedingspatroon terugvalt zal je complete winst weggaan. Luister naar ons advies en doe het NIET.
                  Als je naar de dokter was gegaan en hij had bij jou extreme magerheid geconstateerd dan had hij in UITERSTE gevallen misschien as toedienen.

Tip voor eten:
                  Als je 100 gram eet van iets zit er meestal maar 30-60 gram in wat egt aan energie levert. Neem zoveel mogelijk voedsel dat 80-95 energie waarde heeft. Vreet desnoods veel chocola, etc. Neem eiwitshakes (hierdoor kan je meer op als dat je vast voedsel zou nemen)
                  Eten is bij bb een baan. En je baan hoeft niet altijd leuk te zijn. Neem elke dag wat meer dan de dag ervoor. Nooit gelijk van weinig eten naar veel eten gaan. En gelijdelijk aan geloof ik zeker dat je meer eten naar binnen kan werken dan ervoor. Werk er dus aan!

suc6
                  I live to end the game

Comment

Ik denk dat er genoeg voeding is waarvan je gewicht bijkomt, als je eerst en vooral je gewicht wil verogen ken ik wel tientallen dikmakers.

Ik weeg ook niet zoveel maar, als ik mijn gewicht wil omhoog krijgen weet ik wel wat te eten.

Zoals Bruce zegt waarom opgeven na 6 maand. Ikzelf moet om iets te bereiken ook veel doen en ik weet dat het misschien niet veel moed geeft als er niet snel veel veranderd, maar je moet geduld hebben. Als je doorzet geraak je er wel en het zal je eigen nog voldoening geven ook.

D.
                    You were put on this world to achive a goal in live, so go for it and don't lose the faith.  At least I try.

Comment

Sorry, maar je luistert niet en bent gewoon dom bezig!!! Op zo'n hollands:

Je bent een #####.

Misschien komt het zo wel over. Iedereen heeft het beste met je voort en jij denkt alles al te weten. Ga idd iets anders doen, want je zal op je bek gaan en je lichaam vernaggelen.

Grtz

Comment

Ik hou van duidelijke taal...
                        Niets aan toe te voegen.

Amen
                        1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

En dan nog wat, wat heb jij voor huisarts?

Comment

Roberto, eigenlijk heb ik niets toe te voegen aan alle reacties die er gepost zijn en sluit me dus aan bij de mening dat as gebruik in jou geval absoluut onzinnig is en dat het helemaal geen resultaat op zal leveren. Dit alleen al vanwege dat je lichaam nog niet eens gewend is om te trainen. Voordat je pezen een flinke belasting aankunnen duurt al 6 maanden!
                            Je training zou ik gewoon nog lekker rond de 10 -12 reps houden en zoveel mogelijk correct uitvoeren en je houden bij de basis oefeningen.
                            Over as kan ik je weinig vertellen, daar zijn andere op dit forum veel beter in dan ik ben maar ik kan je wel een klein beetje helpen omdat ik een beetje wat van voeding afweet.
                            Om wat meer massa te krijgen, om zwaarder te worden is heel simpel.
                            Je probleem is dat je weinig kan eten, snel vol zit en missschien heb je een metabolisme waar een straaljager jaloers op zal zijn.
                            Het enige wat je hoeft te doen is s'morgens en s'avonds en weight-gainer naar binnen te werken, evt met volle melk.
                            Gaat je dit makkelijk af dan neem je een bakje magere kwark [zonder vruchten e.d] en die eet je verdeeld over de dag op. Gooi er gewoon wat ananassap door dat maakt het makkelijker eetbaar.
                            Als je alleen dit extra bij je dagelijkse voeding zal eten zal je absoluut binnen 6 maanden aangekomen zijn!! [in combinatie met goede training en rust]

Grtzzzz Ax
                            DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Jonah Lomu @ Sep. 24 2003,09:57)]En dan nog wat, wat heb jij voor huisarts?
                              geef mij ook zo'n huisarts!, geweldig
                              DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X