Hallo leden van Bodynet.nl
Ik zit met vragen en verwacht dan ook antwoorden.
Ik train momenteel al 3 maanden 3keer per week.
Ik ben van plan om een eerste kuur te zetten die er zo zal uitzien.
week1 tem 4:deca-100mg sustanon-250mg
dianabol 25mg per dag
week 5-8:deca-sustanon 100mg-250mg
nakuur:clomid of nolvadex.
Nu komen mijn vragen.
Dit is mijn beslissing omdat ik echt moeilijk bijkom in gewicht en massa.Ik heb gekozen voor deca-100mg omdat ik die van de apotheker per 50mg injecties krijg(dan heb ik wel echt spul maar het is wel duur,daarom 100mg per week),en sustanon ook uit de apotheker.
Ik beslis ook om op 1 oktober te beginnen omdat ik vroeger ook al eens getraind heb gedurende 6 maanden en toen leek het verschil tussen 3 maanden trainen of 6 maanden trainen gelijk kwa massa en gewichtstoename.Dus waarom niet nu dan?
Ik wil ook graag horen wat jullie hiervan vinden en ook aanpassingen en verbeteringen zijn welkom.
Want ik heb ook gelezen dat arimidex en HCG ook wel belangrijk zijn om zoveel vocht vast te houden na het proces?
Hoeveel en wanneer clomid-nolvadex-hcg?
Zijn leverbeschermers noodzakelijk??
Want ik weeg beneden de 58kg en ben rond de 24 jaar.
Tijdens de kuur zal ik veel eten en zal ik om de dag gaan trainen (dus 1 dag wel en 1 dag niet-gedurende 8w)en daarna gewoon doortrainen en verder zien hoe het gewerkt heeft en deze ervaring meegenomen voor in de toekomst.
Jullie moeten weten dat ik al enkele maanden shakes drinken probeer veel te eten maar het lukt niet.
Dus,geef maar tips en opmerkingen en alvast bedankt voor de reacties.
Ik zit met vragen en verwacht dan ook antwoorden.
Ik train momenteel al 3 maanden 3keer per week.
Ik ben van plan om een eerste kuur te zetten die er zo zal uitzien.
week1 tem 4:deca-100mg sustanon-250mg
dianabol 25mg per dag
week 5-8:deca-sustanon 100mg-250mg
nakuur:clomid of nolvadex.
Nu komen mijn vragen.
Dit is mijn beslissing omdat ik echt moeilijk bijkom in gewicht en massa.Ik heb gekozen voor deca-100mg omdat ik die van de apotheker per 50mg injecties krijg(dan heb ik wel echt spul maar het is wel duur,daarom 100mg per week),en sustanon ook uit de apotheker.
Ik beslis ook om op 1 oktober te beginnen omdat ik vroeger ook al eens getraind heb gedurende 6 maanden en toen leek het verschil tussen 3 maanden trainen of 6 maanden trainen gelijk kwa massa en gewichtstoename.Dus waarom niet nu dan?
Ik wil ook graag horen wat jullie hiervan vinden en ook aanpassingen en verbeteringen zijn welkom.
Want ik heb ook gelezen dat arimidex en HCG ook wel belangrijk zijn om zoveel vocht vast te houden na het proces?
Hoeveel en wanneer clomid-nolvadex-hcg?
Zijn leverbeschermers noodzakelijk??
Want ik weeg beneden de 58kg en ben rond de 24 jaar.
Tijdens de kuur zal ik veel eten en zal ik om de dag gaan trainen (dus 1 dag wel en 1 dag niet-gedurende 8w)en daarna gewoon doortrainen en verder zien hoe het gewerkt heeft en deze ervaring meegenomen voor in de toekomst.
Jullie moeten weten dat ik al enkele maanden shakes drinken probeer veel te eten maar het lukt niet.
Dus,geef maar tips en opmerkingen en alvast bedankt voor de reacties.
Comment