tja dus dat zit er op mijn onderarm...... gelukkig niet zo'n groot ding hehe
17b-hydroxy-17a-methyl-2-oxa-5a-androstan-3-one log
Collapse
X
-
Hey succes hiermee man! Je weet in ieder geval heel goed waar je het over hebt En hoe hoog zijn die doseringen GHB om nuttig te zijn en niet te hoog?22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Originally posted by Leo1988 View PostHey succes hiermee man! Je weet in ieder geval heel goed waar je het over hebt En hoe hoog zijn die doseringen GHB om nuttig te zijn en niet te hoog?
eventueel indien ik snachts wakker wordt nog een 3ml dosis. Dat wakker worden en niet meer kunnen slapen was de enige downside die ik vroeger had van recreatief gebruik. Dopamine-rebound.
Even ter vergelijking, mn recreatieve dosis is 6-8ml. En dan elk uur/2 uur bijtanken met 1/2ml om het effect niet te verliezen.the one and only tabata overlord
Comment
-
Jaah kut is dat halverwege wakker worden inderdaad. Ml's zeggen weinig, op hoeveel mg ghb zit je? Weinig verdund is 5 ml vrij hoog, maar heel erg verdund kan 15 ml heel weinig zijn.22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Originally posted by Leo1988 View PostJaah kut is dat halverwege wakker worden inderdaad. Ml's zeggen weinig, op hoeveel mg ghb zit je? Weinig verdund is 5 ml vrij hoog, maar heel erg verdund kan 15 ml heel weinig zijn.
Deze keer ga ik het niet meer zelf brouwen, en toen wist ik het aantal gram ook niet.
Maar de persoon die het wel gaat brouwen is een van mn beste vrienden en zeer eervol en betrouwbaar. Levert in buisjes ook altijd kwaliteitspul.the one and only tabata overlord
Comment
-
Gewicht trouwens vandaag op 105,2, in onderbroek na de ochtendtoiletbezoek. Ik stond al relatief carb-depleted, dus veel vocht afvallen moet ik niet meer verwachten. Still a long way to go.
Van de var zie ik nog niks. Ms wat vroeg. Ik ben vergeten maten te pakken van taille/waist, maar mn biceps staan nu op 42cm onopgepompt aangespannen. Ik zou dat graag zo houden maar mn armen nog een pak verdrogen. Als er een troost mag zijn, mijn eigen moeder vind dat ik er athletischer en afgetraind begin uit te zien ipv opgepompt en log . Met wat geluk woon ik volgende maand terug alleen.Last edited by Genjuro; 11-03-2009, 09:48.the one and only tabata overlord
Comment
-
Originally posted by Genjuro View PostMs zie ik een manier over het hoofd zie die jij kent?
.
Gamma-ButyroLactone + Na(+) + OH(-) --> NaGHB
de ring van de GBL wordt opengebroken, het hydroxide ion hecht zich aan de opengesprongen ring. Het elektron van de verdwenen binding vormt een mooi paartje met het natrium-ion. De verhoudingen zijn dus 1:1
1 mol GBL reageert met 1 mol NaOH. NaOH is een vaste stof, dus dat wordt opgelost. Dit komt later.
Molariteit van GBL is 86 gr/mol en van NaOH is 40 gr/mol. Voor elke 86 gram gbl is dus 40 gram NaOH nodig.
Stel je laat 86 gr GBL reageren met 40 gr NaOH, is de ontstane stof dus (86+40=) 126 gram. 126 gram GHB heb je dus.
Oke om terug te komen op het NaOH verhaal: dit moet opgelost worden. Omdat er geen ionen meer zitten in gedistilleerd water, wordt dit vaak gebruikt. Stel je voegt een liter gedist. water toe, dan heb je 126 gram GHB in 1000 gram water (aangenomen dat de dichtheid van gedist. water 1 is), oftewel 126 : 1000, oftewel ongeveer 1:8. Zo kan je heel makkelijk met het gewicht van je dosis bepalen hoeveel pure GHB er nou in zit.
Als je ff doorgaat kan je het ook met het volume doen. Hoef je alleen de dichtheid van GHB te bepalen (die van GBL is 1,144 g/ml, maar weet niet precies hoe je dat met NaOH gaat doen, en heb ik ook ff geen zin in om dat uit te zoeken ). Kan je trouwens ook doen als je 10 gram ghb oplossing weegt en meet hoeveel ml dit is als je het toch ff snel wilt weten van tevoren22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Originally posted by Leo1988 View Post
Als je ff doorgaat kan je het ook met het volume doen. Hoef je alleen de dichtheid van GHB te bepalen (die van GBL is 1,144 g/ml, maar weet niet precies hoe je dat met NaOH gaat doen, en heb ik ook ff geen zin in om dat uit te zoeken ). Kan je trouwens ook doen als je 10 gram ghb oplossing weegt en meet hoeveel ml dit is als je het toch ff snel wilt weten van tevoren
Maar ik heb het goedje toch nog niet binnen .
Zat deze morgen wel op een maffe 103.0kg. Eerste keer onder de 105kg sinds lange tijd, en ineens 2 kg al eronder.
Zal deels de uitbundige cardio van gisteren geweest zijn, deels de ephedrine. Had een verschrikkelijk droge mond en een houten kop, dus vermoed ik uitdroging.Last edited by Genjuro; 12-03-2009, 09:38.the one and only tabata overlord
Comment
-
Originally posted by Genjuro View Posteventueel indien ik snachts wakker wordt nog een 3ml dosis. Dat wakker worden en niet meer kunnen slapen was de enige downside die ik vroeger had van recreatief gebruik. Dopamine-rebound."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostDopamine rebound?
Kan me niet meer zo herrineren hoe het juist in elkaar zat, het was denk ik of de Gaba-stimulatie of de prolactinepiek die de dopamine afgifte blockte, die zich dan opstapelde, en bij uitwerking van die vorigen ineens een dopamine-rush gaf.
Maar dit kan mis zijn, het is te lang geleden dat ik me erin verdiept heb.
Vandaag refeed dagje, goed gegeten, wat chocolade en snoep, deed deugd.
Morge terug velocity diet, tot maandag.the one and only tabata overlord
Comment
-
Originally posted by Genjuro View Post
dat doe je toch niet zelf:O
Maar nee de mijne is nog kleinerBest: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
Go heavy or go home!
Comment
-
Originally posted by Leo1988 View PostMet behulp van de reactie vergelijking van GHB (en nog wat andere dingen), die behoorlijk simpel is:
Gamma-ButyroLactone + Na(+) + OH(-) --> NaGHB
de ring van de GBL wordt opengebroken, het hydroxide ion hecht zich aan de opengesprongen ring. Het elektron van de verdwenen binding vormt een mooi paartje met het natrium-ion. De verhoudingen zijn dus 1:1
1 mol GBL reageert met 1 mol NaOH. NaOH is een vaste stof, dus dat wordt opgelost. Dit komt later.
Molariteit van GBL is 86 gr/mol en van NaOH is 40 gr/mol. Voor elke 86 gram gbl is dus 40 gram NaOH nodig.
Stel je laat 86 gr GBL reageren met 40 gr NaOH, is de ontstane stof dus (86+40=) 126 gram. 126 gram GHB heb je dus.
Oke om terug te komen op het NaOH verhaal: dit moet opgelost worden. Omdat er geen ionen meer zitten in gedistilleerd water, wordt dit vaak gebruikt. Stel je voegt een liter gedist. water toe, dan heb je 126 gram GHB in 1000 gram water (aangenomen dat de dichtheid van gedist. water 1 is), oftewel 126 : 1000, oftewel ongeveer 1:8. Zo kan je heel makkelijk met het gewicht van je dosis bepalen hoeveel pure GHB er nou in zit.
Als je ff doorgaat kan je het ook met het volume doen. Hoef je alleen de dichtheid van GHB te bepalen (die van GBL is 1,144 g/ml, maar weet niet precies hoe je dat met NaOH gaat doen, en heb ik ook ff geen zin in om dat uit te zoeken ). Kan je trouwens ook doen als je 10 gram ghb oplossing weegt en meet hoeveel ml dit is als je het toch ff snel wilt weten van tevoren
Wil net zeggen is allemaal zo moeilijk niet.......hier word het er met de paplepel in gegoten, wij kregen met kookles dan ook vaak les in ghb maken.
Als je hem sterker wilt hebben en wilt niks afwegen doe je er meer of minder water bij tijdens het brouwen, zelfde als een jus aanmaken.
Comment
-
Originally posted by Genjuro View Postpfft, kweet ni hoe het komt, maar ik heb sinds gisteren terug een verschrikkelijke jeuk naar de ring...
Ms omdat ik voel dat ik conditioneel per dag voorruit ga.
zou echt leuk voor je zijn weer tog
mooie come backPain is temporary...pride is forever...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
2 uur geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 day ago
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 10x
Mentaal kon ik niet verder / chicken. Volgende keer naar minimaal 15x.
One legged...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door flotillaiotXML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...4 dagen geleden
-
door datarecoveeNeed to access BIOS :
- Change Boot Order – Boot from a USB or CD/DVD for OS installation or recovery.
- Enable Virtualization – Activate technologies
-
6 dagen geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment