17b-hydroxy-17a-methyl-2-oxa-5a-androstan-3-one log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

heb het al binnen, samen me de eerste 25mcg

Ga de var verlagen naar 15mg. Ik hoop dat ik binnen 2 weken 98kg smorgens heb, dan heb ik er 100kg als ik stop met kuren.
    the one and only tabata overlord

Comment

ok, als het goed gaat zijn dit de laatste 2 weken. Ga over naar elke dag cardio, zowel tabata's als hardlopen/fietsen. Ga geen cheatdag meer houden tot binnen 2 weken.

Mijn dieet wordt gecentered op kwark/havermout met water/kip/kalkoen en eiwitshakes indien aan het werk.

Ik zou graag kaliumtabletten gaan halen, weet alleen niet waar ze te vinden zijn.

Comment

kalium 100 orthica online bestellen / kopen bij Menzis Gezondheidswinkel - Bestel online drogistartikelen

kijk hier eens

Comment

ja online weet ik genoeg sites, maar die hele rompslomp van betalen enz voor maar 1 potje is het me niet waard...

Comment

Waarom kuurdosering verlagen? Mik je op het anticatabole effect van de clen?
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
              Waarom kuurdosering verlagen? Mik je op het anticatabole effect van de clen?

ook.

Ik wil de var eigenlijk meer gebruiken tegen cortisol, de positieve stikstofbalans en het ververbrandende effect. Volgens mij zit ik op deze dosering dan nog steeds goed. Ik kan zelfs tot 10mg/dag gaan volgens een studie die ik recent heb gelezen.

Mijn doelen zijn nu puur om een fitnessmodel-fysiek te kweken. Per dag ben ik het meer en meer beu om moeilijk deftige kleren te vinden. Ik draag net zakken, vanboven te strak en beneden te los.

Mijn BB/PL/SM-periode is voorlopig voorbij... Het zegt me al een tijd geen fuck meer, en ik voel me conditioneel beter met elke kg die eraf gaat, en de pijntjes van de job verminderen ook, enkel/rug/knieen vinden het allemaal best dat er wat kg afzijn.

Als je die stats hoort van die fitnessmannen, 80kg op 185cm op 6% bf. Zo laag kan ik ook gaan 95kg op 1m95 op 6-7% moet me zeker lukken.
              Last edited by Genjuro; 23-03-2009, 22:19.

Comment

Hehehe. Goede argumenten in ieder geval.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

De clen zorgt allesinds al voor nog wat extra spierhardheid, de heftige spierkramp die ik in vroegere cycles had heb ik nog niet gehad, ga ik ook niet krijgen op deze doseringen. Beetje trillen een uurtje na inname, maar voor de rest geen sides.

Ik ga me morgenvroeg nog eens wegen. Ik betrap me dat ik toch nog steeds veel focus op de weegschaal. Allesinds ben ik tevreden dat eindelijk de 2 onderste blokjes erdoor beginnen komen. Die kwamen er ook pas op het einde van mn tren-kuur lichtjes door, maar toen ben ik nooit verdergegaan.

Tren is het enige dat var molt qua vetverlies in mijn ervaring. Tren=Var² kun je zo stellen. Op tren moet je al een heel slechte voeding hebben om nog vet bij te zetten, zit er nog altijd over na te denken van het nog eens te proberen, maar het was die shutdown die ik echt niet meer wil herleven

Comment

Heheh. Nee, dat zou ik ook niet willen hebben. Maar had je toen de ace variant?

sigpic

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
                      maar het was die shutdown die ik echt niet meer wil herleven
                      Zoals General al aangeeft korte etser en HCG misschien een optie?

Originally posted by Genjuro View Post
                      Mijn BB/PL/SM-periode is voorlopig voorbij... Het zegt me al een tijd geen fuck meer, en ik voel me conditioneel beter met elke kg die eraf gaat, en de pijntjes van de job verminderen ook, enkel/rug/knieen vinden het allemaal best dat er wat kg afzijn.
                      Ja dat krijg je als je te zwaar bent
                      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                      We like it
                      ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Originally posted by bruce View Post
                        heb ik dit niet vaker gehoord?
                        als ik me niet vergis ,heb al en keer eerder met hem een discusie gehad, over de fotos die hij erop zou zetten ,heeft die groote dat nog niet gedaan.
                        Ik denk dat die hier verkeerd zit met zijn ervaring. ik weet zeker dat ik en jij grooter zijn dan hem ,laten we er een wedstrijdje van maken.

Hup genjur fotos erop stel ons niet teleur.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                          Heheh. Nee, dat zou ik ook niet willen hebben. Maar had je toen de ace variant?
                          yep, tren ace/mast diprop/test prop. Log stond in ergogene zone

Originally posted by onderhandelen View Post
                          Zoals General al aangeeft korte etser en HCG misschien een optie?
                          Een nakuren met hcg en toremifene was inderdaad een van de zaken die ik aan het overwegen was. Maar ik zoek toch alleen nog maar ripped te worden, en var kan dat ook(en is een pak minder schadelijk en duur), duurt alleen iets langer
                          Last edited by Genjuro; 25-03-2009, 09:38.

Comment

Originally posted by leipe ouwe View Post
                            als ik me niet vergis ,heb al en keer eerder met hem een discusie gehad, over de fotos die hij erop zou zetten ,heeft die groote dat nog niet gedaan.
                            Ik denk dat die hier verkeerd zit met zijn ervaring. ik weet zeker dat ik en jij grooter zijn dan hem ,laten we er een wedstrijdje van maken.

Hup genjur fotos erop stel ons niet teleur.
                            Ik ben ook zeker dat bruce groter is op het moment, zou al erg zijn, ik ben nu 15kg af. Ik wil deze zomer gewoon puur van mn vrijgezellenbestaan genieten en een van de laatste kansen om een beetje de Italiaanse playboy uit te hangen grijpen, want ik wordt ook wat ouder.

Maar droger, denk ik niet.

Comment

nou.... op dit moment 100.4kg maar vet. ghehe. bruce is nog wel fors maar zeker niet meer groot in de way we like it.
                              en jah... mn bovenarm bijv. terug van bijna 47 naar 43cm. voor sommigen een droom, voor mij afgrijselijk, mede doordat mn tricep maar voor de helft meedoet. hou op met je verhalen over wedstrijdjes, want ik begin gelijk aan trainen te denken. haha.
                              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

ik sta nog boven je dan, 102,4kg net
                                Ik zit degelijk op schema. Ik hoop dat ik de 100kg nog kan aantikken binnen 1,5 weken, maar het zal iets te vroeg zijn.

Daarna ga ik aan de ghb. Als hij dan eindelijk gemaakt is.

Ik zoek een meetlint om mn armen eens te meten, ze staan al een pak droger, maar ik ben benieuwd naar de stats.
                                Last edited by Genjuro; 26-03-2009, 09:26.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X