17b-hydroxy-17a-methyl-2-oxa-5a-androstan-3-one log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Genjuro View Post
    even een update, zat op 100,8kg laatste weging. Nog steeds relatief cut al is er een stevig deel hardheid weg.

Gisteren ook in een nieuwe gym begonnen, dacht ineens eens te zien waar mn clean&press stond, tot mijn verbazing kreeg ik de 110kg omhoog, terwijl ik niet verwacht had de 100kg te lukken en ik zat nog niet op mijn limiet(ging het niet forceren). Het is een vrij hardcore gym waar ik train(met een hele hoop juicers, dbol-vochtkopjes overal), maar iedereen ging toch even uit de weg

biceps curl haalde ik de 15x met 28kg dumbells. Incline dumbell press ging al beetje minder, had een low-carbdagje erop zitten en ik trilde al van glycoceentekort, 30kgx12.
    vind die armen trainen wel matig ,voor zon lichaam gewicht ,en naar je stats te beoordelen.

Comment

• hij gaat ook voor de vechtsport he leipo. dus niet alleen kracht en groot. maar we blijven op de fotos focussen
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Originally posted by leipe ouwe View Post
        vind die armen trainen wel matig ,voor zon lichaam gewicht ,en naar je stats te beoordelen.
        Je bent niet de eerste die dat zegt... Vrijwel iedereen gelooft niet dat ik zoveel kan pakken met zo relatief dunne armpjes. 5x36kg dumbells heb ik nog niemand zien doen, zelfs met 45+ armen, of als ze echt gaan zwieren.

Qua massa zijn mijn armen lang niet evenredig met mijn kracht. Ze lopen achter, maar ik probeer eraan te werken, samen met bovenkant borst.

Deze morgen gaf mijn oude vertrouwde weegschaal 103,6kg aan.
        the one and only tabata overlord

Comment

• of lees ik nu verkeerd en vind jij dumbells van 28kg/stuk curlen matig?

Comment

• Originally posted by Genjuro View Post
            of lees ik nu verkeerd en vind jij dumbells van 28kg/stuk curlen matig?

ik heb armen van 45 cm ,en die hebben toch op zijn maximaal 37,5 kg nodig.
            ik weeg nu 96 kg.

maar we zouden toch en keer fotos van je willen zien,naar die kennis van je kerel.fotos erop zetten is toch zo gepipt voor je.

Comment

• Originally posted by leipe ouwe View Post
              ik heb armen van 45 cm ,en die hebben toch op zijn maximaal 37,5 kg nodig.
              ik weeg nu 96 kg.

maar we zouden toch en keer fotos van je willen zien,naar die kennis van je kerel.fotos erop zetten is toch zo gepipt voor je.
              kijk de mijn zijn er 41cm, en ik kan strict curlen met 38kg(40kg nog niet geprobeerd).

Volgende week zet ik er een foto op.

Comment

• ben al 2 dagen minder, en nu lijkt het pas echt goed doorgebroken te zijn. Altijd tijdens de examens

Comment

• Hehehe.
                  "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• echt kut wel, volgens mij heb ik een infectie op de luchtwegen vast, ik hoest me te pletter en heb koortsig gevoel, en het verslechterde alleen maar naarmate de avond vorderde.

Comment

• Heb ook constante keelpijn, allergie etc. Altijd fijn die eerste pollen.

Lekker kauwgum vreten, goed drinken, vit-c erin rammen, kijken wat er morgen nog van over is.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

• paar dagen verder en de koorts begint eindelijk te minderen. Heel mn examenreeks wel naar de kloten natuurlijk...

Comment

• Nu pas? Dat is mooi kut bro. Examens dus ook alle verhoerd?

sigpic

Comment

• yep, had het echt stevig te pakken. Mondeling examen afleggen als je geen stem hebt van het hoesten is best lachen

Comment

• weer een kuurtje waar je ziek in wordt, jonge. volgens mij is het niet weggelegd.
                              doe toch maar es een gezonde test- deca kuur van 12 wken en dan nacutten. volgens mij ga je daar meer van overhouden dan steeds die kleine ingewikkelde overdachte (theorie) kuren met amper verkrijgbare stoffen enzo. elke keer gaat het weer mis en hou je uiteindelijk niks over. dat blijkt dus dat je weerstand gewoon omlaag lazert met gebruik en paar weken te kort is.
                              dus luister naar papa bruce: 12 weken massa
                              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Originally posted by bruce View Post
                                weer een kuurtje waar je ziek in wordt, jonge. volgens mij is het niet weggelegd.
                                doe toch maar es een gezonde test- deca kuur van 12 wken en dan nacutten. volgens mij ga je daar meer van overhouden dan steeds die kleine ingewikkelde overdachte (theorie) kuren met amper verkrijgbare stoffen enzo. elke keer gaat het weer mis en hou je uiteindelijk niks over. dat blijkt dus dat je weerstand gewoon omlaag lazert met gebruik en paar weken te kort is.
                                dus luister naar papa bruce: 12 weken massa

Hihihi die bruce,,,,,hij is goed jongens.
                                ben spraakeloos ga zo door

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X