Toen ik begon met mijn kuur 6 weken winstrol, deca, boldone en testo woog ik 93 kilo met en bf van 20 %. Vanaf de eerste week begon mijn bf te dalen en kwam ik licht in gewicht aan, vooral mijn kracht nam toe. Dit heb ik te danken gehad aan de winstroldepot. Na 4 weken kreeg ik een griepje en heb een week niet kunnen trainen, daarna is het eigenlijk alleen maar flink klote gegaan. Na het stoppen met de winstrol maakte ik geen vorderingen meer. Ik weet dan ook zeker dat de deca, testo en boldone pure fake was. De testo was van GS en die vond ik er al vaag uitzien. Ik ben met de testo ook eerder gestopt, omdat het niet goed voelde. Na de injecties kreeg ik een ontzettende pijn in mijn been, waardoor lopen haast niet meer mogelijk was, dit werd gevolgd door hevige koortsaanvallen. Mijn maat is er nog 3 weken mee doorgegaan en is elke week na de injectie ziek geweest. Ik weeg nu 94 kilo met een bf van 19 %, dit had ik zonder die troep ook wel kunnen redden. Ik bestel nu voor weken nog wat testo en ga 750mg spuiten en 200mg deca, dan heb ik in totaal 10 weken gekuurd. Ik haal de testo nu wel bij een ander dat mag duidelijk wezen, dan maar iets meer betalen.
Resultaat kuur win,test,deca,boldone
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Wil de Bras @ Sep. 27 2003,12:53)]Toen ik begon met mijn kuur 6 weken winstrol, deca, boldone en testo woog ik 93 kilo met en bf van 20 %. Vanaf de eerste week begon mijn bf te dalen en kwam ik licht in gewicht aan, vooral mijn kracht nam toe. Dit heb ik te danken gehad aan de winstroldepot. Na 4 weken kreeg ik een griepje en heb een week niet kunnen trainen, daarna is het eigenlijk alleen maar flink klote gegaan. Na het stoppen met de winstrol maakte ik geen vorderingen meer. Ik weet dan ook zeker dat de deca, testo en boldone pure fake was. De testo was van GS en die vond ik er al vaag uitzien. Ik ben met de testo ook eerder gestopt, omdat het niet goed voelde. Na de injecties kreeg ik een ontzettende pijn in mijn been, waardoor lopen haast niet meer mogelijk was, dit werd gevolgd door hevige koortsaanvallen. Mijn maat is er nog 3 weken mee doorgegaan en is elke week na de injectie ziek geweest. Ik weeg nu 94 kilo met een bf van 19 %, dit had ik zonder die troep ook wel kunnen redden. Ik bestel nu voor weken nog wat testo en ga 750mg spuiten en 200mg deca, dan heb ik in totaal 10 weken gekuurd. Ik haal de testo nu wel bij een ander dat mag duidelijk wezen, dan maar iets meer betalen.
Grtz
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Riki @ Sep. 27 2003,13:41)]Originally posted by [bCitaat[/b] (Wil de Bras @ Sep. 27 2003,12:53)]Toen ik begon met mijn kuur 6 weken winstrol, deca, boldone en testo woog ik 93 kilo met en bf van 20 %. Vanaf de eerste week begon mijn bf te dalen en kwam ik licht in gewicht aan, vooral mijn kracht nam toe. Dit heb ik te danken gehad aan de winstroldepot. Na 4 weken kreeg ik een griepje en heb een week niet kunnen trainen, daarna is het eigenlijk alleen maar flink klote gegaan. Na het stoppen met de winstrol maakte ik geen vorderingen meer. Ik weet dan ook zeker dat de deca, testo en boldone pure fake was. De testo was van GS en die vond ik er al vaag uitzien. Ik ben met de testo ook eerder gestopt, omdat het niet goed voelde. Na de injecties kreeg ik een ontzettende pijn in mijn been, waardoor lopen haast niet meer mogelijk was, dit werd gevolgd door hevige koortsaanvallen. Mijn maat is er nog 3 weken mee doorgegaan en is elke week na de injectie ziek geweest. Ik weeg nu 94 kilo met een bf van 19 %, dit had ik zonder die troep ook wel kunnen redden. Ik bestel nu voor weken nog wat testo en ga 750mg spuiten en 200mg deca, dan heb ik in totaal 10 weken gekuurd. Ik haal de testo nu wel bij een ander dat mag duidelijk wezen, dan maar iets meer betalen.
Grtz
Comment
-
Ik heb ook de boldenone van g.s. daar staat wel een lotnr en exp.datum op.
Normaal zijn de spullen van g.s. toch goed.
Ik zal proberen om het etiket eraf te halen en scannen dan kan ik hem er hier op zetten.
Kan je kijken of die van jou hetzelfde was.
Grtz...Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (harold @ Sep. 27 2003,16:57)]Ik heb er foto's van gemaakt maar krijg ze niet op de site!! Â
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
ja, wil... goedkoop is in dit geval (bijna altijd trouwens) duurkoop.
zorg dat je echte spullen krijgt via betrouwbare dealer.
weet je wel waar je mee bezig bent? je spuit zomaar wat in je kostbare lichaam!!
be sure.een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
16 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
4 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...6 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: