Begin van kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik zou er nog even niets bijnemen. Laat de Boldenone z'n werk eerst maar eens doen. Kan wel 2 tot 3 weken duren. Als je na een week of 5 te weinig bent aangekomen, kun je i.p.v. Winstrol 'tuurlijk altijd Dianabol nemen. Ik zou het in elk geval bij 1 oraal middel houden i.v.m. overmatige belasting voor de lever. Succes!
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Helemaal mee eens.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Ok dan doe ik dat.
        Dianabol zou ik dan niet nemen omdat ik de winstrol toch al heb.
        Maar ik wacht wel af.

Grtz..
        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Ik weet niet of het door de boldenon komt maar ik heb nu de hele dag honger.Maar dit heb ik normaal nooit.
          Zelf 's nachts als ik wakker wordt.
          Zaterdag ga de 3e zetten dus ben nog niet lang bezig,kan ook nog niet veel merken.
          Wel heb ik als ik 's ochtends veel koffie drink barstende koppijn krijg,had ik normaal ook nooit.
          Ik denk dat dat wel met mijn bloeddruk te maken heeft.
          Ik hou jullie op de hoogte

Grtzz.

Comment

HĂ© Harold, ik wil in januari zo'n zelfde kuur als jij doen. Het schijnt dat je van Boldenone inderdaad continu honger hebt.
            Hoe gaat het nu? Merk je al resultaat? Ben erg benieuwd.
            We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (Mr. symmetry @ Okt. 18 2003,13:01)]HĂ© Harold, ik wil in januari zo'n zelfde kuur als jij doen. Het schijnt dat je van Boldenone inderdaad continu honger hebt.
              Hoe gaat het nu? Merk je al resultaat? Ben erg benieuwd.
              Vandaag de 3e gezet,ik ben nog niks aangekomen.
              Ik heb wel het gevoel dat ik iets meer kracht krijg,maar dat kan natuurlijk ook zijn omdat ik nu fanatieker train.
              Wel heb ik nu dikke aders op mijn biceps als ik aan het trainen ben,dat valt wel bij me op.
              Ik kan niet wachten om met de winstrol te beginnen,ik heb het gevoel dat het dan echt gaat beginnen.

Grtz..

Comment

Ik ben sinds gister ook met de winstrol begonnen,ben gelijk op 50mg gaan zitten en heb nergenst last van.
                Ben benieuwd hoe het nu zal gaan.

Grtz.

Comment

Doe maar stoer Harold...
                  Hoop dat je ook geen last gaat krijgen uiteraard en dat je er heel lekker op gaat.

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Shannasse @ Okt. 22 2003,21:10)]Doe maar stoer Harold...  
                    Hoop dat je ook geen last gaat krijgen uiteraard en dat je er heel lekker op gaat.  
                    Wat is hier stoer aan?
                    Het is toch ook de bedoeling dat ik op 50 gaat zitten,dat is me hier aangeraden.
                    Ik had er 4 verdeeld over de dag en had nergenst last van  dus dacht s' avonds neem de 5 de ook maar.
                    Had geen klachten zoals hier af en toe staan beschreven.
                    Heb ik het dan een beetje verkeerd begrepen?

Grtz..

Comment

Nee hoor, met de dosering is niks mis.
                      Bedoelde alleen dat je direct op de 50mg was gaan zitten, je had dit toch nog niet eerder gebruikt?
                      Als je nergens last van hebt is het prima lijkt me.

Comment

Ben vandaag op de weegschaal gaan staan en ben een kilo aangekomen.
                        Een heerlijk gevoel!!!
                        Heb er gelijk nog meer zin in.
                        Met m'n rug gaat het ook lekker.Heb er geen last meer van.s ochtends soms een beetje stijf.Maar squatten durf ik nog niet echt te pakken.
                        Misschien over een aantal weken maar nu nog niet.

Grtz..

Comment

Gaat goed.

Greets...
                          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Zou ook zeker nog even niet gaan squatten hoor Harold, wijs besluit.
                            Verder hartstikke goed natuurlijk, de eerste kilo is er nu de rest nog!

Comment

gaat precies lekker prettig harold, als ik u een goede raad mag geven , probeer altijd langzaam op te bouwen, ik begrijp de reactie van Ms S, direct naar 50 gaan wanneer je het nog niet had gebruikt lijkt me gevaarlijk.

Zeker blijven posten die vooruitgang
                              stil growing

Comment

Ik heb toch iets te vroeg gejuicht ik weet niet wat die kilo was maar hij zit er niet meer.Ik zit nu al weer twee dagen op het zelfde gewicht als anders.
                                Ik ben nog niet met clenbuterol begonnen dus dat kan het nog niet zijn.Mijn bf is iets hoger als anders.
                                Ik vind het nu wel lang gaan duren maar ben misschien iets te ongeduldig.Het trainen gaat wel lekker.
                                Ik zal dit weekend mijn voedingsschema nog wel even posten voor de zekerheid.

Grtzz..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X