controle spullen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik heb nog geen rare bulten of iets dergelijks , maar kan ook niet zeggen dat ik iets merk van krachttoename.

Comment

Originally posted by bambam View Post
      Ik heb nog geen rare bulten of iets dergelijks , maar kan ook niet zeggen dat ik iets merk van krachttoename.
      wat neem je nu allemaal dan
      Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by bambam View Post
        Misschien moet je net zo hard trainen als je trainingsmaatje !!!!, dan maak je misschien ook progressie !!

trouwens heb ook nog een mooie foto van jouw liggen, die met dat mutsje op, misschien kan ik deze eens posten dan kennen we BamBam ook

Comment

Originally posted by martin27 View Post
          wat neem je nu allemaal dan
          Ik neem 500 mg testo om de 6 dagen en 400 mg boldenone om de 6 dagen .

4 mei ben ik begonnen.

Comment

kuur

er is niet veel bekend over deze merken en na rondvraag ook niemand die dat merk kent, zou kunnen dat het een nieuw merk is maar dat niemand het kent is wel frapant, als je zou moeten kiezen zou ik de kuur niet nemen omdat je gewoon niet weet wat je neemt op dit moment, je hebt maar 1 lichaam.... misschien zit er 20 % in of alleen olie je weet het dus niet.....

het is moeilijk te beoordelen of het spul goed is omdat het niet getest is, het klinkt een beetje alsof je een pak melk koopt en de melk geel is zonder dat je weet of het goed is zou je het dan drinken?

ik hoop voor je dat je goede resultaten behaald, maar bij het minste of geringste dat er niet goed gaat of je voelt je niet lekker zou ik het gelijk afbreken... helaas heb je test e genomen en dit duurt even voordat het gaat werken, let dus goed op jezelf...

succes..

Comment

Originally posted by ron2108 View Post
              Misschien moet je net zo hard trainen als je trainingsmaatje !!!!, dan maak je misschien ook progressie !!

trouwens heb ook nog een mooie foto van jouw liggen, die met dat mutsje op, misschien kan ik deze eens posten dan kennen we BamBam ook
              Geen respons????

Hoe verloopt de kuur? of worden we in de maling genomen.
              een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

ToT nu toe geen resultaat!
                Ik had nu tochh wel iets moeten merken of niet?
                Ik zit nu op de helft van mijn spullen.
                Denk dat ik maar eens terug ga naar de dealer!

Comment

neem een blaffer mee en juich zn brains tegen de muur
                  een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Make my day

Comment

dus jij ben zen supplier
                      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

jhoooo

Wel kut als je spullen heb die niet goed zijn. Hoop geld weggegooid.
                        Zeker de suplier aanspreken.

Comment

Originally posted by kees View Post
                          jhoooo

Wel kut als je spullen heb die niet goed zijn. Hoop geld weggegooid.
                          Zeker de suplier aanspreken.
                          Zeker weten, en hopen dat je je geld terug krijgt
                          Of ruilen met andere spullen. UG shizzle ofzo, zit je dan goed.
                          No Pain No Gain

Comment

to do or not to do ...

Ik begrijp eigenlijk niet zo goed dat die dealer nog leeft en hoe hij uberhaupt aan die spullen komt, dat je anabolen spuit die misschien niet goed voor je zijn allaaa maar dat je een merk gaat inspuiten waarvan eigenlijk niemand ooit heeft gehoord is spelen met je gezondheid.... Misschien een idee om dit merk te laten testen zodat iedereen weet wat het is en inhoud, als er 1 x een goed ongeluk gebeurd en het komt in het nieuws reken er dan maar op dat de anabolen goed gecontroleerd gaan worden en er binnen de kortste keren bijna niet meer aan te komen is...

Ik wens je in ieder geval heel veel succes en zou het inderdaad omruilen bij hem als dat nog mogelijk is, nog beter is gewoon je geld terug vragen en een andere dealer te zoeken want je weet nooit als hij dit al aan je verkoopt en het hem niet boeit wat jij neemt wat je hierna krijgt...

Nogmaals veel succes

Comment

iemand een idee waar ik het spul kan laten testen?

Comment

gewoon knallle werkt het nie werkt het nie kom je snel genoeg achter...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X