Ik heb nog geen rare bulten of iets dergelijks , maar kan ook niet zeggen dat ik iets merk van krachttoename.
controle spullen
Collapse
X
-
Originally posted by bambam View PostIk heb nog geen rare bulten of iets dergelijks , maar kan ook niet zeggen dat ik iets merk van krachttoename.
trouwens heb ook nog een mooie foto van jouw liggen, die met dat mutsje op, misschien kan ik deze eens posten dan kennen we BamBam ook
Comment
-
kuur
er is niet veel bekend over deze merken en na rondvraag ook niemand die dat merk kent, zou kunnen dat het een nieuw merk is maar dat niemand het kent is wel frapant, als je zou moeten kiezen zou ik de kuur niet nemen omdat je gewoon niet weet wat je neemt op dit moment, je hebt maar 1 lichaam.... misschien zit er 20 % in of alleen olie je weet het dus niet.....
het is moeilijk te beoordelen of het spul goed is omdat het niet getest is, het klinkt een beetje alsof je een pak melk koopt en de melk geel is zonder dat je weet of het goed is zou je het dan drinken?
ik hoop voor je dat je goede resultaten behaald, maar bij het minste of geringste dat er niet goed gaat of je voelt je niet lekker zou ik het gelijk afbreken... helaas heb je test e genomen en dit duurt even voordat het gaat werken, let dus goed op jezelf...
succes..
Comment
-
Originally posted by ron2108 View PostMisschien moet je net zo hard trainen als je trainingsmaatje !!!!, dan maak je misschien ook progressie !!
trouwens heb ook nog een mooie foto van jouw liggen, die met dat mutsje op, misschien kan ik deze eens posten dan kennen we BamBam ook
Hoe verloopt de kuur? of worden we in de maling genomen.een gladde aal blijft altijd glad.
Comment
-
-
to do or not to do ...
Ik begrijp eigenlijk niet zo goed dat die dealer nog leeft en hoe hij uberhaupt aan die spullen komt, dat je anabolen spuit die misschien niet goed voor je zijn allaaa maar dat je een merk gaat inspuiten waarvan eigenlijk niemand ooit heeft gehoord is spelen met je gezondheid.... Misschien een idee om dit merk te laten testen zodat iedereen weet wat het is en inhoud, als er 1 x een goed ongeluk gebeurd en het komt in het nieuws reken er dan maar op dat de anabolen goed gecontroleerd gaan worden en er binnen de kortste keren bijna niet meer aan te komen is...
Ik wens je in ieder geval heel veel succes en zou het inderdaad omruilen bij hem als dat nog mogelijk is, nog beter is gewoon je geld terug vragen en een andere dealer te zoeken want je weet nooit als hij dit al aan je verkoopt en het hem niet boeit wat jij neemt wat je hierna krijgt...
Nogmaals veel succes
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
7 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
4 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment