mijn kuur(tje)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• oké guys dan is het nog even op de tanden bijten maar die korte nakuur zal er nu ook nog wel bijkunnen

grtz!
    onderweg naar 90kg bij 10% BF

Comment

• Wat waren je krachttoenames dan, omdat je zelf zegt dat het niet veel is, van test en ana moet je toch serieuse krachttoename hebben

Grtz
      stil growing

Comment

• Ja, ik vond dat zelf ook wel heel erg vreemd.
        Wel massa maar geen kracht-toename.

Comment

• Als het enkel massa is zou ik bijna durven denken dat het enkel vocht is en na x aantal maanden niets gaat overhouden van heel zijn kuur, wat dus weggesmeten geld is

Grtz
          stil growing

Comment

• Test en Var hoofdzakelijk power gains.. Werkt hoofdzakelijk op kracht, niet op massa. Dus ja heel vreemd.. Zoals er al word gezegd, denk ook ik dat je niets overhoud van je kuur....

Comment

• ja ik hoop dat het niet zo gaat zijn ik heb wel het gevoel gehad dat men setjes makkelijker gingen als ervoor, wat meer herhalingen gedaan als ervoor met hetzelfde gewicht
              zal wel goedkomen want iedereen merkt wel duidelijk die extra massa, oké.... zonder extra kracht zal er niet veel extra massa gekomen zijn

mijn trainingen gingen vooral hoog in herhalingen en zeer correct uitgevoerd, heb altijd gekozen om niet extra gewicht te nemen maar goed te concentreren op mijn uitvoering

zal hier wss aan liggen... ben vandaag begonnen met men nakuur (elke morgen 20mg nolvadex)
              over 4 weken zullen we zien hoeveel kg's er van overgebleven zijn

Comment

• Wat noem je hoog in herhalingen? 20?
                Was je voeding wel goed of ben je gewoon vocht en vet aangekomen en is je gear nep?
                Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                Go heavy or go home!

Comment

• men gear nep? ik heb alles van golden gear gebruik en epl
                  men voeding was in orde...

en ervoor ging ik vooral de laatste 2 reeksen richting 4 tot 6 reps en tijdens kuur deet ik hetzelfde gewicht en 10 tal keer
                  laagste reeks was dan 8 reps en een klein beetje meer gewicht (incline bench 10kg in totaal)

Comment

• Originally posted by powertrainer2007 View Post
                    ja ik hoop dat het niet zo gaat zijn ik heb wel het gevoel gehad dat men setjes makkelijker gingen als ervoor, wat meer herhalingen gedaan als ervoor met hetzelfde gewicht
                    zal wel goedkomen want iedereen merkt wel duidelijk die extra massa, oké.... zonder extra kracht zal er niet veel extra massa gekomen zijn

mijn trainingen gingen vooral hoog in herhalingen en zeer correct uitgevoerd, heb altijd gekozen om niet extra gewicht te nemen maar goed te concentreren op mijn uitvoering

zal hier wss aan liggen... ben vandaag begonnen met men nakuur (elke morgen 20mg nolvadex)
                    over 4 weken zullen we zien hoeveel kg's er van overgebleven zijn
                    Kracht en massa hangen niet samen, massa en kracht wel, t is niet omdat je sterker wordt dat je meer massa gaat krijgen, meer massa wil soms wel zeggen meer kracht.
                    Ik hoop voor je dat je niet alles zal verliezen, zou spijtig zijn. Mijn ervaringen met test zijn toch dat je serieus sterker wordt en niet enkel een paar herhalingen er meer kan uitpersen.

Grtz
                    stil growing

Comment

• hey, vandaag weer effe een update....

woensdag ben ik begonnen met men nakuur (20mg nolva per dag) en ik moet zeggen: men libido is wel enorm gezakt maar het gaat nog.

qua gewicht valt het ook nog mee, de max dat ik ooit had tijdens mijn kuur was 88kg en nu weeg ik 86.2kg, hoop dat er niet teveel afgaat maar dat is afwachten.

grtz!

Comment

hey, vandaag weer effe een update....

woensdag ben ik begonnen met men nakuur (20mg nolva per dag) en ik moet zeggen: men libido is wel enorm gezakt maar het gaat nog.

qua gewicht valt het ook nog mee, de max dat ik ooit had tijdens mijn kuur was 88kg en nu weeg ik 86.2kg, hoop dat er niet teveel afgaat maar dat is afwachten.

grtz!
                        Wat is je BF nu?

Comment

• vandaag stond ik op 15.6%

Comment

• hey guys! vandaag weer nieuwe update

ben nu anderhalve week bezig met men nakuur! ik weeg nog zo'n 85.5kg en op het einde van men kuur was dit zo'n 87.5kg

2kg's afgevallen dus maar van dit was ik me bewust, hoop dat het niet blijft zakken maar wanneer ben je zeker dat je niet meer afvalt? pas na de nakuur of ????

Comment

hey guys! vandaag weer nieuwe update

ben nu anderhalve week bezig met men nakuur! ik weeg nog zo'n 85.5kg en op het einde van men kuur was dit zo'n 87.5kg

2kg's afgevallen dus maar van dit was ik me bewust, hoop dat het niet blijft zakken maar wanneer ben je zeker dat je niet meer afvalt? pas na de nakuur of ????
                              Ben je wel tevreden over je behaalde resultaat met 500mg Test-e/w?

Comment

• ja was leuke 1ste kuur, ik ben begonnen op 79kg en nu zit ik op 85.5kg, dus is toch een 6.5kg winst tot nu toe

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X