Korte kuren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Korte kuren

Hey mensen, korte kuren, wie gelooft er in en wie niet en waarom. Heb gisteren er wat over gevonden op een ander forum, met dank aan het andere forum (dbb)

Vroeger zijn er hier ook al discussies geweest over de korte kuren en wil dit even terug aanwakkeren, ik geloof erin omdat je systeem en zeker op mijn leeftijd dan minder onderdrukt wordt en sneller kan opstarten dan na een kuur van 16 weken.

SAMENVATTEND
    Opbouw van een korte kuur:

Dag 01-07 Hoog androgeen
    Dag 08-14 Transititie
    Dag 15-21 Hoog anabool mid/laag androgeen
    Dag 15-30/35 Oestrogeen antogonist (clomid)
    Dag 22-30/35 Aromatase Inhibitor (arimidex/femera/aromasin)
    Dag 22-30/35 Anti-catabole middelen (clenbuterol/efedrine)

Dag 30/35 Start nakuur:
    HCG/nolvadex (+clomid) en een Aromatase Inhibitor.

Heb even zitten opzoeken:

Hoog androgeen
    Anadrol
    Dianabol
    Halotestin
    Parabolan
    Trenbolone (ace+enan)

Tussenin (ideaal voor fase 1+2)
    Alle test varianten

Hoog anabool –mid/laag androgeen.
    Anavar
    Boldenone
    Deca (lang+kort)
    Masteron
    Primo
    Winstrol

Echter zullen Boldenone, lang werkende Deca en Primo afvallen omdat in het eerste deel van de kuur nog wel lange esters gebruikt kunnen worden maar in het 2e deel zeker niet meer.

Lets Rumbell

Grtz
    Snipke
    stil growing

Precies niemand geinterseerd

Grtz
    stil growing

Comment

Ben zeker wel geïnteresseerd. Maar bij een korte kuur moet u zoiezo geen langere esters pakken dan prop of ace. Anders werkt het toch te lang door, waarmee u te lang onderdrukking heeft.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by snipke View Post
        Precies niemand geinterseerd

Grtz
        jawel hoor ik was net aan het reageren

maar toen riep vrouw lief eten

toen ik op vernieuwe drukte stond jou text er in 1 keer

wat bedoel je nu precies ik ben wel geintreseerd
        Pain is temporary...pride is forever...

Comment

denk dat de kuur mensen niet online zijn of er geen ervaring mee hebben.
          zelf 0 ervaring met kuren dus ik kan er niks over kwijt.
          verder wel intresant als er mensen wel dingen over weten (ervaring)
          Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by snipke View Post
            Hey mensen, korte kuren, wie gelooft er in en wie niet en waarom. Heb gisteren er wat over gevonden op een ander forum, met dank aan het andere forum (dbb)

Snipke
            tot nu toe alleen lange kuurtjes gedaan met een lange ester

behalfe d-bol maar dat was voor de kickstart

heb zelf nog nooit met korte kuurtjes gekuurt

dus heb alleen ervaring met lang

ik moet het zelf nog ondernemen hoe dat gaat en is met korte kuurtjes

wel licht bevalt me dat veel beter of zelfs nog betere russeltaten

wat vind jij een mooi kort kuurtje dan snipke
            Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Leuk bedacht, maar snipke je weet ook dat je een piek level moet halen om de receptoren te gaan vullen.
              Als ik eerlijk mag zijn voor 35 dagen heeft dit geen nut.
              OOk al werk je met korte esters,je zal hier geen spieren mee kweken .
              Je zert alles op gang maar ,dan breek je het weer af ik zie het nut er niet van in.
              Plus een kleine op merking Parabolan is een werkstof benaaming van de vroegere franse pharmacia.cedex
              Parabolan bestaat niet meer ,het is trenbolone hexahydrobenzylcarbonat 76 mg per ml

Comment

Korte kuren met korte esters. Heb ze wel s geprobeerd, het nadeel vind ik (persoonlijk) op het moment dat het net lekker begint te werken en je de gains begint te zien moet je al weer stoppen. Ook heb ik niet veel profijt van de korte kuurtjes gehad, nadat het vocht er weer uitwas was ik ook de gains weer kwijt.Het kan zijn dat ik het niet helemaal naar behoren heb gedaan, daar ik het zelf maar moest uitzoeken in die tijd. Wel heb je helemaal gelijk met het opstarten, dat gaat n stuk sneller.

Comment

nvm sorry
                  ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                  We like it
                  ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Originally posted by leipe ouwe View Post
                    Leuk bedacht, maar snipke je weet ook dat je een piek level moet halen om de receptoren te gaan vullen.
                    Als ik eerlijk mag zijn voor 35 dagen heeft dit geen nut.
                    OOk al werk je met korte esters,je zal hier geen spieren mee kweken .
                    Je zert alles op gang maar ,dan breek je het weer af ik zie het nut er niet van in.
                    Plus een kleine op merking Parabolan is een werkstof benaaming van de vroegere franse pharmacia.cedex
                    Parabolan bestaat niet meer ,het is trenbolone hexahydrobenzylcarbonat 76 mg per ml
                    En waarom zou dat niet lukken voor 35 dagen, als je een kuur met korte esthers doet is het toch ook maar 6 weken, dat is een weekje langer maar dat gaat het niet maken denk ik.

Het voordeel van dergelijke kuren is ook dat je er meerdere per jaar kan doen

Grtz
                    stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X