nieuwe kuur begonnen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Knulletje View Post
    Deftige kuur Baricade.. Als ik vragen mag, waarom ga je na week 16 van TestE naar Sust (n blend)? Het betekend wel dat je n hele vreemde bloedspiegel krijgt Door je testE te veranderen naar n blend, kost weer weken om dat te corrigeren..Zie je die omschakel (korte, middel, lange esters) weken dan niet als verlies? Wil je ook je bijproduct niet om de 3mnd wisselen vanwege gewenning?
    Klopt, ik zal dan eerder op Test cyp schakelen dan op Sust, ivm met die gestoorde bloedwaardes door die verschillende esters van sust.
    No Pain No Gain

Comment

Zo zie ik het wel eerlijk gezegd hec.. Lange kuur- werken met lange esters.. Overschakelen van TestE naar Sust, geeft geeft n andere bloedwaarde. En net als jij begrijp ik de achterliggende gedachte van de winstrol ook niet, aan, af, aan.. Ik denk nu, aangezien zn laatste keer kuren teveel sides gaf, dat dit misschien toen ook het geval was... Alles bijeen is het n beetje knoeien met as.. Niet rot bedoeld, maar als je zo rommelt met de ester en nog het aan af aan van de winny vraag je om sides (zeker als je ook nog zo hoog zet) Ja je kunt als je stackt met HGH veel meer, en langer aan.. Blijf wel voorzichtig...

Comment

Ziet er vrij heavy uit. (niet dat ik veel weet van hgh)

In ieder geval heel veel succes en ga je ook foto's posten?
        Want ben wel een heel erg benieuwd.
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Wat zijn je stats nu?
          Nog veel kunnen pakken in je vorige kuur?
          En wat wil je ongeveer pakken met deze kuur? of is dat moeilijk te zeggen?
          Ben benieuwd, veel succes in iedergeval!!

Misschien een keer een paar picca's plaatsen?

Greetz,
          Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X