nummer 1: winny,test-e

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

het word gewoon test-e met winny, ik laat me verder dus ook niks anders aanpraten. Maar nu heb je toch verschillende merken van test en winny zijn daar nog verschillen in, welke beter zijn en welke minder?? graag zou ik hier ook wat over willen weten, zodat ik mocht ik de keuze kunnen maken tussen merken, de juiste kan kiezen.

Comment

ligt eraan wat je dealer kan leveren.
      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
      Go heavy or go home!

Comment

test E van golden gear, en de winny van extreme power labs
        onderweg naar 90kg bij 10% BF

Comment

dat is prima.

Als je maar aan de tamoxifen denkt he.
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

nolvadex vergeet ik niet hoor

Comment

heb net te horen gekregen dat het om van pro chem labaratories is. Nu heb ik op internet lopen zoeken en zie dat mensen er zeer positief over zijn (in Engeland) Meer mensen hier ervaring mee?

Comment

nooit van gehoord...

Comment

verder misschien nog iemand??

Comment

Originally posted by m-a-r-c View Post
                    verder misschien nog iemand??
                    hier een soort gelijke topic over de zelfde merken

http://forum.bodynet.nl/kuren-and-re...e-spullen.html

heb je je spullen al dan
                    Pain is temporary...pride is forever...

Comment

die kerel is flink genaaid:P. Nu weet ik haast wel zeker dat dit van mij goed spul is. Omdat het een goeie bekende is en al meerderen mensen ken, die van dit merk wat gehad hebben. Maar toch wel ik graag altijd even zekerheid

Comment

die kerel is flink genaaid:P. Nu weet ik haast wel zeker dat dit van mij goed spul is. Omdat het een goeie bekende is en al meerderen mensen ken, die van dit merk wat gehad hebben. Maar toch wel ik graag altijd even zekerheid
                        dat zegt nog steeds niet dat het goed spul is

als het een bekende van je is
                        Pain is temporary...pride is forever...

Comment

dat snap ik natuurlijk ook wel, maar die jongen heeft al weet ik veel hoelang spullen van pro chem labs en hij heeft nooit gezeik gehad met mensen. heb hier trouwens ook wel positieve dingen gelezen :
                          pro chem lab testenate 300 - UK-Muscle Body Building Community - Bodybuilding Forum

Comment

het word gewoon test-e met winny, ik laat me verder dus ook niks anders aanpraten. Maar nu heb je toch verschillende merken van test en winny zijn daar nog verschillen in, welke beter zijn en welke minder?? graag zou ik hier ook wat over willen weten, zodat ik mocht ik de keuze kunnen maken tussen merken, de juiste kan kiezen.
                            Juist dat is de goede instelling, je niets laten opdringen of aansmeren..Goed zo... Ja merken daar noem je wat.. Je mag er van uitgaan dat, origineel het minst schadelijk is (goed is het nooit he) En dan krijg je n hele lijst van ug (underground) labs.. We praten wel eens over fake, ug is altijd fake. Maar dat wil zeggen nagemaakt, niet dat het niet werkt hoor.. Ikzelf vind gg een van de betere ug, en ook een van de veiligste daar er geen fake (daar heb je het woord weer) van de fake is gevonden of worden aangeboden. Ik heb geprobeerd die Engelse shit te achterhalen, en waar het word vervaardigd. Kan er niets over vinden dus lijkt het mij ook n ug lab.. Dan krijg je de vraag waarom zou je moeilijk doen, als je weet dat redelijk goed spul ook hier verkrijgbaar is... En laten we eerlijk zijn en blijven, goed is het nooit en zal het nooit worden ook...

Comment

dat snap ik natuurlijk ook wel, maar die jongen heeft al weet ik veel hoelang spullen van pro chem labs en hij heeft nooit gezeik gehad met mensen. heb hier trouwens ook wel positieve dingen gelezen :
                              pro chem lab testenate 300 - UK-Muscle Body Building Community - Bodybuilding Forum
                              Die jongen? Kan wel een, of de leverancier zijn. Of zelfs de maker.. Ik heb het ook gelezen maar ben niet overtuigt van de kwaliteit.. Als het werkelijk zo goed is, waarom hebben we het dan niet hier? Waarom gebruik ik het dan nog niet? Als ik zo kijk en zie dat niemand het hier kent? Steken ze het maar in dr eigen reet... Sorry maar ik meen het, je kunt echt niet met as spelen.

Comment

hey marc, waarom ga je eigelijk niet gewoon voor golden gear (test) en extreme power labs (winny, nolva)

ik sluit me aan bij knulletje en martin, je moet je spullen niet te ver gaan zoeken
                                ik denk dat er op dit forum enorm veel goeie ervaringen staan over gg en epl

grtz!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X