nummer 1: winny,test-e

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

en wat me ook een voordeel lijkt, als ik de winny aan het einde zou pakken. Is dat ik weet hoe ik op test reageer want als ik winny eerst pak weet ik niet of het de test of de winny is... + kom ik er niet harder uit als ik winny aan het einde pak?

Comment

Je gaat knoeien met as. Waarom wil je dingen zelf gaan verzinnen? Zijn mensen jaaaaaren mee bezig geweest om uit te vogelen hoe het het beste werkt.. En nu veeg je dat allemaal zo van de tafel.... Als je wilt weten hoe de test bij jou werkt? Gebruik dan alleen de test... En bewaar de winny voor latere tijden.. Gaat aub nooit lopen klooien, het is al gevaarlijk genoeg

Comment

Nu wil je waarschijnlijk n reden? OK.. Kijk, je kunt test apart gebruiken, en je kunt winny apart gebruiken.. Simpel.. Maar, je zet dan test dat duurt 4-6weken voor het volledig werkzaam is (inkickt) Normaal zijn ze niet tegelijk werkzaam, maar na elkaar.. Jij wil dat tegelijk laten werken, ik weet niet eens wat de reactie van je lichaam zal zijn.. Maar zal niet echt normaal zijn, omdat je alle bloedlevels weer helemaal door elkaar gooit.. Ook zal de winstrol de overhand hebben,to test.... Ik kan je niet eens vertellen wat er dan gebeurt, maar prettig zal het niet zijn... Daarom zeg ik je gaat aan het knoeien met steroiden... NIET DOEN...

Comment

Wat een gekloot hier allemaal met AS.
          Knul heeft gelijk, ga eerst ff wat research verrichten en wees zeker van je zaak.
          Je komt over als een enorm onzeker type.

Comment

Heb veel liever dat hij gewoon weer begint met alle eigen post opnieuw te lezen vanaf pagina 1.... Hij blijft hannesen ermee... Ook Shred is al met hem bezig geweest.. Deze vraag had ik al n keer beantwoord... En weer komt hij met n knoei verhaal... Hij is echt niet klaar om n kuur te gaan doen... Hij heeft geen flauw idee, hoe link hij bezig wil zijn....

Comment

maandag is het waarschijnlijk zover

Comment

SUcces, ben benieuwd.
                Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                Go heavy or go home!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X