Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• eens..

Maar je bent nu afgevallen maar dat hoeft niet te beteken dat het minder goed gaat.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
      Ja maar een spiegel is maar dunnetjes.
      Persoonlijk kijk ik liever in de spiegel naar mijn spiegelbeeld.
      En gewicht is in mijn ogen toch wel een bepaald hulpmiddel om te zien of je vorderingen maakt of niet.
      Mijn oplossing...meerdere spiegels naast elkaar. Maar ja als ze omvallen en breken heb je er nog niks aan

Comment

• Originally posted by punani View Post
        eens..

Maar je bent nu afgevallen maar dat hoeft niet te beteken dat het minder goed gaat.
        Nee bro, ik ben 200 gram aangekomen, mijn BF is wat gezakt.
        Ik sta wel elke dag op de weegschaal maar reken altijd uit of ik in gewicht ben toe- of afgenomen op een zaterdagmorgen. En vergeleken met afgelopen zaterdag ben ik 200 gram zwaarder.
        Last edited by Snuff-Sann; 27-02-2010, 13:22.

Comment

• Originally posted by punani View Post
          gewicht zegt niets. is een moment opname.

Het boeit mij echt geen reet hoe zwaar ik ben. Enige waar ik naar kijk is de spiegel.
          Vind gewicht wel degelijk belangrijk. Meer gewicht is meer massa. Dat is gewoon een feit waar je niet om heen kunt. Gewicht = massa. Maar jij bedoelt natuurlijk (denk ik) dat je niet per se zwaarder hoeft te zijn om er beter uit te zien.

Originally posted by Snuff-Sann View Post
          En gewicht is in mijn ogen toch wel een bepaald hulpmiddel om te zien of je vorderingen maakt of niet.
          Dat is ook zo inderdaad.
          Owner of the Iron Playground.

Comment

• Originally posted by jordy View Post
            Vind gewicht wel degelijk belangrijk. Meer gewicht is meer massa. Dat is gewoon een feit waar je niet om heen kunt. Gewicht = massa. Maar jij bedoelt natuurlijk (denk ik) dat je niet per se zwaarder hoeft te zijn om er beter uit te zien.

Dat is ook zo inderdaad.
            Helemaal waar buddy, tis een soortemet guideline die jou kan vertellen of er enige progressie is geboekt. Dit in combinatie met een vetmeting want teveel van de verkeerde massa is nooit prettig.
            Natuurlijk kijk je ook in de spiegel, denk dat wij dat allemaal doen.

Comment

• [quote=jordy;643324]Vind gewicht wel degelijk belangrijk. Meer gewicht is meer massa. Dat is gewoon een feit waar je niet om heen kunt. Gewicht = massa. Maar jij bedoelt natuurlijk (denk ik) dat je niet per se zwaarder hoeft te zijn om er beter uit te zien.

Gewicht is geen massa, kan evengoed vet zijn

Grtz
              stil growing

Comment

• Vet is ook massa. Vocht is ook massa. Alles wat je lichaams gewicht verhoogd is massa.

Comment

• [quote=snipke;643346]
                  Originally posted by jordy View Post

Grtz
                  Gewicht is wel degelijk massa Snip maar ik weet wat jij bedoelt, jij bedoelt spiermassa of vetvrije massa.
                  Daarom ook een vetmeting na je gewogen te hebben. Dan kun je een beetje zien of er VVM is bijgekomen.

Comment

• [quote=snipke;643346]
                    Originally posted by jordy View Post

Grtz
                    Massa is massa. Ik had het dan ook over totale massa. Maar je hebt gelijk, betekent niet per se dat het spieren zijn. Maar vet en vocht is ook massa.

Originally posted by Falstyr View Post
                    Vet is ook massa. Vocht is ook massa. Alles wat je lichaams gewicht verhoogd is massa.
                    [quote=Snuff-Sann;643354]
                    Originally posted by snipke View Post

Gewicht is wel degelijk massa Snip maar ik weet wat jij bedoelt, jij bedoelt spiermassa of vetvrije massa.
                    Daarom ook een vetmeting na je gewogen te hebben. Dan kun je een beetje zien of er VVM is bijgekomen.
                    Inderdaad. Dat is waar ik op doelde.
                    Owner of the Iron Playground.

Comment

• Had net voor mijn kuur een bloeddrukmeter aangeschaft en vanavond meegenomen naar m'n vriendin om uit te testen.
                      Je hebt 2 soorten bloeddrukken:
                      - Systolische bloeddruk
                      - diastolische bloeddruk
                      Op de eerste had ik 120 en de tweede 61. Beiden vallen in het normale bereik. En mijn hartslag is 73 per minuut.
                      Maw alles is zoals het moet zijn.

Comment

• bloeddruk is goed, maar die hartslag is veel in rust, als het tenminste in rust is gedaan

Massa is voor mij, alles behalve vet, massa in een tank shirt zonder al die banden errond is massa, de rest is vet

Grtz
                        stil growing

Comment

• Originally posted by snipke View Post
                          bloeddruk is goed, maar die hartslag is veel in rust, als het tenminste in rust is gedaan

Massa is voor mij, alles behalve vet, massa in een tank shirt zonder al die banden errond is massa, de rest is vet

Grtz
                          Volgens mij is 70 normaal tijdens rust Snip.
                          En jij bedoelt spiermassa bro, ja wie wil dat nou niet.
                          Heb jij ooit weleens boldenon gebruikt en wat vond je ervan?

Comment

• Is 70 goed, mijn rusthartslag is 55, maar oke daar discuteer ik niet over.

Ja ik heb boldenone gebruikt , buiten primo en igf heb ik alles al gehad

Je kan het niet vergelijken met deca en tren, van bol heb je echte spiermassa, ik heb het op 600 gebruikt, je komt in u kuur misschien geen 10 kilo waar je er 5-6 van overhoud, bij een kuur met bol kom je misschien 7-8 bij maar het meeste blijft eraan.

Maar jij hebt wel de omgekeerde wereld he, normaal mens neemt eerst bol en dan in een latere kuur tren, maar jij eerst tren en dan bol. Laat er maar genoeg tijd over gaan voor je aan de bol gaat na deze kuur.

Grtz
                            stil growing

Comment

• Originally posted by snipke View Post
                              Is 70 goed, mijn rusthartslag is 55, maar oke daar discuteer ik niet over.

Ja ik heb boldenone gebruikt , buiten primo en igf heb ik alles al gehad

Je kan het niet vergelijken met deca en tren, van bol heb je echte spiermassa, ik heb het op 600 gebruikt, je komt in u kuur misschien geen 10 kilo waar je er 5-6 van overhoud, bij een kuur met bol kom je misschien 7-8 bij maar het meeste blijft eraan.

Maar jij hebt wel de omgekeerde wereld he, normaal mens neemt eerst bol en dan in een latere kuur tren, maar jij eerst tren en dan bol. Laat er maar genoeg tijd over gaan voor je aan de bol gaat na deze kuur.

Grtz
                              In het hart zit de zogenaamde sinusknoop. Dat is een bundel cellen die 70 tot 80 keer per minuut een elektrische ontlading geeft. De ontlading schiet eerst door de boezems, die daarop samentrekken (contraheren) en het bloed in de hartkamers persen. Ondertussen schiet de ontlading na een vertraging door naar de kamers, en daarop trekken de kamers samen. Het bloed wordt nu de longslagader en de aorta ingepompt.
                              Het hart klopt vanzelf
                              Het hart klopt uit zichzelf: als je het hart uit het lichaam haalt en ontdoet van alle invloeden door zenuwen en hormonen, klopt het ongeveer 100 keer per minuut. Dit komt omdat de eerdergenoemde sinusknoop spontaan ontlaadt. Als het hart gewoon in het lichaam zit, klopt het rond de 70 keer per minuut.

Wat is een normale snelheid voor het hart om te kloppen? - Hoe werkt mijn lichaam?

Jouw hart klopt te langzaam matey.

En ik zal 12 weken tussen mijn 2e en 3e kuur rust houden.

Comment

• Moet wel even erbij vermelden dat m'n vriendin net zei dat hoe lager je hartslag hoe fitter je bent.
                                Hoe fit ben je dan wel niet als je hart niet meer klopt?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X