Vielen me eerder andere dingen op, zoals dat hij zn armen buigt.
Snuff-sann's second
Collapse
X
-
Nee, maar aan het feit dat zijn armen buigen kan je al zien dat het gewicht te licht is, dat lukt me echt niet met 200+ kg in me armen.
Maar als je dichtbij je max zit is de enige reden waarom ik langzaam omhoog zou gaan, maar dat is gewoon omdat het niet sneller kan.Groeten
Comment
-
Originally posted by Revius View PostNee, maar aan het feit dat zijn armen buigen kan je al zien dat het gewicht te licht is, dat lukt me echt niet met 200+ kg in me armen.
Maar als je dichtbij je max zit is de enige reden waarom ik langzaam omhoog zou gaan, maar dat is gewoon omdat het niet sneller kan.Owner of the Iron Playground.
Comment
-
-
Goedesmorgens allen.
Al ben ik dan wel helemaal OFF, wil toch met jullie mijn wekelijkse stats nog steeds delen.
Dit puur om te laten zien hoe het met mijn massabehoud is gesteld.
Gewicht: 112,5 kg
Taille: 102 cm
Nek: 46 cm
BF: 18,6 %
Nou, de 10 kilo gain zit er nog steeds aan waar ik op zich natuurlijk wel blij mee ben.
Taille is onveranderd maar neigt naar de 101cm toe, mijn nek is weer een halve centimeter dunner.
Dat brengt mijn BF dan weer wat hoger, namelijk van 17,9% naar 18,6%.
Nog een paar weken en dan stort ik me geheel op kuur nummer drie.
Kreeg van m'n werk nog even een uitnodiging voor een 'medical', een medische keuring dus.
Ik moet ook een plasje doen, ben ik ff blij dat het precies tussen 2 kuren in valt.
Laterzzz.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View Post
Kreeg van m'n werk nog even een uitnodiging voor een 'medical', een medische keuring dus.
Ik moet ook een plasje doen, ben ik ff blij dat het precies tussen 2 kuren in valt.
Laterzzz.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostZe hebben je zeik nodig? Of je drugs gebruikt oid? Moet je hier aan meewerken of mag je dit ook weigeren?
Maar ik denk niet dat ze zo ver gaan om te kijken of ze sporen vinden van steroiden.
Denk dat het meer te maken heeft met suikerziekte ed.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostGoedesmorgens allen.
Al ben ik dan wel helemaal OFF, wil toch met jullie mijn wekelijkse stats nog steeds delen.
Dit puur om te laten zien hoe het met mijn massabehoud is gesteld.
Gewicht: 112,5 kg
Taille: 102 cm
Nek: 46 cm
BF: 18,6 %
Nou, de 10 kilo gain zit er nog steeds aan waar ik op zich natuurlijk wel blij mee ben.
Taille is onveranderd maar neigt naar de 101cm toe, mijn nek is weer een halve centimeter dunner.
Dat brengt mijn BF dan weer wat hoger, namelijk van 17,9% naar 18,6%.
Nog een paar weken en dan stort ik me geheel op kuur nummer drie.
Laterzzz.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
13 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
2 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
19 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
16 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
19 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment