Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by snipke View Post
    Het was een massa kuur en toch zou je al bijgekomen vet willen reduceren met anavar en het verminderen van u intake. Dan heb ik twee vragen waarom moet dat nu direct gebeuren dat vetverlies, waarom laat je u lichaam niet eerst wat wennen aan de toegenomen massa.
    Als je wilt cutten , doe dat dan in een kuur maar toch niet direct na u massa kuur.

Waarom anavar, bij mijn weten nog altijd geen vetverbrander.

Grtz
    Hm, oke.
    Wat betreft dat mijn lichaam aan de nieuwe massa moet wennen ben ik het inderdaad met je eens.
    Ik dacht persoonlijk een stukje vetverlies met behoud van spiermassa binnen mijn kuur in te bouwen. Met name de test maar ook de anavar maken het mogelijk om naar die 4000kcal toe te gaan zonder enige bezorgheid voor eventueel verlies van spiermassa.
    Over dat anavar geen vetverbrander is wil ik je dit even laten lezen.
    Voor zover ik weet staat Anavar er bekend om vooral vet rond je middel te laten verdwijnen.

Anavar and Fat Loss
    Now here's some interesting stuff for anyone interested primarily in the fat loss properties of this stuff: Anavar may be what we'd call a "fat-burning steroid". Abdominal and visceral fat were both reduced in one study when subjects in the low/normal natural testosterone range used anavar (4). In another study, appendicular, total, and trunk fat were all reduced with a relatively small dose of 20mgs/day (8), and no exercise. In addition, weight gained with anavar may be nearly permanent too. It might not be much, but you'll stand a good chance of keeping most of it. In one study, subjects maintained their weight (re)gains from anavar for at least 6 months after cessation (2)! Concomitantly, in another study, Twelve weeks after discontinuing oxandrolone, 83% of the reductions in total, trunk, and extremity fat were also sustained (8)! If you're regaining weight, Anavar will give you nearly permanent gains, and if you are trying to lose fat (and you keep your diet in check), the fat lost with Anavar is basically looks to be nearly permanent. Check this chart out:
    Absolute change in total fat mass (A) and trunk fat (B) by dual-energy X-ray absorptiometry from baseline to study week 12 (solid bars) and from baseline to study week 24 (open bars) in the placebo (n = 12) and the oxandrolone (n = 20) study groups. Values are means ' SE. *Significant decrease from baseline, P < 0.001. Significant difference between study groups for change in fat mass from 0 to 12 wk, P < 0.001. (15)(8)

Er is dus studie gedaan naar het effect van anavar op vetverlies en is dus wel degelijk aangetoont.
    Daarom die 5 weken oxandrolone aan het eind van mijn kuur.
    Met een beetje goede hoop zal mijn BF dalen en zal ik mijn gewonnen spiermassa behouden.

Comment

• Lees dit ff Snuff.

Anavar - Pagina 3
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
        Lees dit ff Snuff.

Anavar - Pagina 3
        Hm ja, weet eigenlijk nog niet zo wat ik er mee moet.
        Wetenschappelijk wordt het aangetoont en anderen beweren dat het niet echt vetverbranding is maar meer een hardere look.
        Wat je ook vergeet is dat de anavar ook voor spierbehoud zorgt en kracht-toename. Weet wel dat test wat betreft spierbehoud daar ook een steentje aan bijdraagt maar ik ben wel degelijk benieuwd wat het gaat doen.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
          Wat je ook vergeet is dat de anavar ook voor spierbehoud zorgt en kracht-toename. Weet wel dat test wat betreft spierbehoud daar ook een steentje aan bijdraagt maar ik ben wel degelijk benieuwd wat het gaat doen.

Nee dat vergeet ik niet. Het ging mij meer om de discussie of anavar of andere A.S vet verbranden. Je gaat cutten, dus ga je vet verliezen. Je kan dan volgens mij niet zeggen dat Anavar er voor gaat zorgen dat je vet gaat verliezen. Dat gebeurt omdat je onder onderhoud gaat eten.

Ik vond het wel een interresante discussie .

Comment

Nee dat vergeet ik niet. Het ging mij meer om de discussie of anavar of andere A.S vet verbranden. Je gaat cutten, dus ga je vet verliezen. Je kan dan volgens mij niet zeggen dat Anavar er voor gaat zorgen dat je vet gaat verliezen. Dat gebeurt omdat je onder onderhoud gaat eten.

Ik vond het wel een interresante discussie .
            Dat is het zeker, zo zie je ook de kant van die het uitproberen en dus uit ervaring spreken.
            Wat ik bedoelde is wanneer je onder onderhoud gaat eten iets zoals anavar een ruggesteun kan zijn in het behouden van je gewonnen spiermassa.
            Waar ik wel wat over loop te piekeren is wat Snipke zei.
            Dat mijn lichaam moet wennen aan de extra gekregen gewicht, misschien dat het juist bergafwaarts gaat wanneer ik in kcal ga zakken.
            Heb gisteren wat info aan Gen gevraagd en hij vertelde me dat ik best op 4000 calorieen kan gaan zitten en dat ik me geen zorgen hoef te maken voor eventueel verlies, ja vet zal ik kwijtraken maar door de test en anavar behoud ik mijn VVM.

Comment

• Als het goed is kun je nog wel dieper zakken op rust dagen zolang je maar aan je eiwitten komt.

Maar eind vorige kuur gebruikte je Anavar gedurende de na-kuur. Was dat met 20 per dag voor 4 weken of wa? Heb namelijk nog 3 kwart potje staan welk ik toch op wil gaan maken.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                Als het goed is kun je nog wel dieper zakken op rust dagen zolang je maar aan je eiwitten komt.

Maar eind vorige kuur gebruikte je Anavar gedurende de na-kuur. Was dat met 20 per dag voor 4 weken of wa? Heb namelijk nog 3 kwart potje staan welk ik toch op wil gaan maken.
                Nee, ik wilde zien of ik kon bridgen met 10mg/d.
                Of het waar was dat je hiermee zo goed als al je gains kon bewaren.
                Het eindresultaat was negatief.
                Je moet gewoon veel hoger in dosering gaan, daarom nu 50mg/d maar dan tijdens de kuur.

Comment

• ik wordt nogal misselijk van Anavar dus wil niet de normale 40 doen per dag. omdat ik HGH gebruik zal er al een aanzienlijk stuk minder verlies op treden. Maar dan maak ik de anavar gewoon op met 20mg/d omdat het kan :P

stoere is. ik zie me bovenste rij abs met aanspannen terwijl me vet% nog steeds niet onder de 20 is ehehe. En wie zegt dat je geen reusachtige en sterke abs kunt krijgen zonder iso's

Comment

• Als je eventjes logisch nadenkt, niet denigrerend bedoeld.

Je doet een massa kuur, bedoeling is zoveel mogelijk massa kweken en dit zonder veel verlies na de kuur.We moeten daarvoor zorgen dat ons lichaam kan wennen aan de massa, zorgen dat de eigen produktie zo snel mogelijk terug op gang komt en nog belangrijk dat we blijven trainen (na de kuur, veel herhalingen en weinig sets, waarom, als je dat wil weten leg ik dat wel eens uit,hahahaha hoor mij hier bezig , precies of ik heb het warm water uit gevonden,hahahaaa )
                    Dat veel mensen na hun kuur veel verliezen heeft ook te maken dat ze hun lichaam niet willen laten wennen aan de massa.
                    Je gaat direct 3500 kcal naar beneden gaan, dat is een schok voor u lichaam, of je moet het stilletjes afbouwen, maar denk niet dat je dat ging doen. De periode dat je aan de anavar gaat ga je niet veel verliezen van spiermassa maar na de ana ga je alles kwijt zijn, daar ben ik zeker van.
                    Dat ana een vetverbrander is , sorry geloof ik niets van, er zit geen enkel ingredieent in dat vetverbrandend werkt, als je het vergelkijkt met test op een schaal van 10, ja dan zal het beter scoren als test, maar echt vetverbrandend zoals clen zal het niet werken

Ik zou gewoon zorgen dat de verkregen massa er zolang mogelijk aanblijft, en zien na de kuur hoeveel j ervan overgehouden hebt, en dan spreek ik over een periode van 3-5 maanden.Dat je dan wilt cutten, dan zeg ik, oke ga ervoor.

Grtz
                    stil growing

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                      ik wordt nogal misselijk van Anavar dus wil niet de normale 40 doen per dag. omdat ik HGH gebruik zal er al een aanzienlijk stuk minder verlies op treden. Maar dan maak ik de anavar gewoon op met 20mg/d omdat het kan :P

stoere is. ik zie me bovenste rij abs met aanspannen terwijl me vet% nog steeds niet onder de 20 is ehehe. En wie zegt dat je geen reusachtige en sterke abs kunt krijgen zonder iso's
                      Ja maar zoals ik al eerder zei, jij bent niet human, you're an animal.

Comment

• Originally posted by snipke View Post
                        Als je eventjes logisch nadenkt, niet denigrerend bedoeld.

Je doet een massa kuur, bedoeling is zoveel mogelijk massa kweken en dit zonder veel verlies na de kuur.We moeten daarvoor zorgen dat ons lichaam kan wennen aan de massa, zorgen dat de eigen produktie zo snel mogelijk terug op gang komt en nog belangrijk dat we blijven trainen (na de kuur, veel herhalingen en weinig sets, waarom, als je dat wil weten leg ik dat wel eens uit,hahahaha hoor mij hier bezig , precies of ik heb het warm water uit gevonden,hahahaaa )
                        Dat veel mensen na hun kuur veel verliezen heeft ook te maken dat ze hun lichaam niet willen laten wennen aan de massa.
                        Je gaat direct 3500 kcal naar beneden gaan, dat is een schok voor u lichaam, of je moet het stilletjes afbouwen, maar denk niet dat je dat ging doen. De periode dat je aan de anavar gaat ga je niet veel verliezen van spiermassa maar na de ana ga je alles kwijt zijn, daar ben ik zeker van.
                        Dat ana een vetverbrander is , sorry geloof ik niets van, er zit geen enkel ingredieent in dat vetverbrandend werkt, als je het vergelkijkt met test op een schaal van 10, ja dan zal het beter scoren als test, maar echt vetverbrandend zoals clen zal het niet werken

Ik zou gewoon zorgen dat de verkregen massa er zolang mogelijk aanblijft, en zien na de kuur hoeveel j ervan overgehouden hebt, en dan spreek ik over een periode van 3-5 maanden.Dat je dan wilt cutten, dan zeg ik, oke ga ervoor.

Grtz
                        Dus wil je dat ik de anavar laat voor wat het is en me totaal orienteer op zoveel mogelijk massa uit mijn kuur halen?
                        Gewoon op mijn huidige intake blijven tot na de nakuur?

Comment

• Fucking shit, weet niet wat ik nu moet doen.
                          Heb met Gen erover gesproken en hij leek zich niet druk te maken omtrent het gebruik van anavar in de laatste weken van de kuur.

Comment

• Waarom wil je eigenlijk cutten? Zo hoog is je bf toch niet?

Comment

Waarom wil je eigenlijk cutten? Zo hoog is je bf toch niet?
                              Precies, ik heb die anavar ingepland omdat ik ervan uit ging dat mijn BF dusdanig de pan uit zou gaan rijzen dat ik wel moest cutten.
                              Maar het schijnt tot nu toe mee te vallen.
                              Misschien moet ik die hele anavar maar droppen en voor later behouden.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                                Precies, ik heb die anavar ingepland omdat ik ervan uit ging dat mijn BF dusdanig de pan uit zou gaan rijzen dat ik wel moest cutten.
                                Maar het schijnt tot nu toe mee te vallen.
                                Misschien moet ik die hele anavar maar droppen en voor later behouden.

Heb je er wakker van gelegen? 06.00 uur

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X