moet alleen iets mee nemen waarmee ik hem aan zijn stoel kan vastnagelen anders gaat hij misschien nog mee lopen doen. zie het al voor me dat er een paar gasten het conan's wheel niet van de grond krijgen en Ruud uit het publiek op staat en zelf even rondje er mee gaat lopen :P
Snuff-sann's second
Collapse
X
-
Originally posted by Falstyr View Postmoet alleen iets mee nemen waarmee ik hem aan zijn stoel kan vastnagelen anders gaat hij misschien nog mee lopen doen. zie het al voor me dat er een paar gasten het conan's wheel niet van de grond krijgen en Ruud uit het publiek op staat en zelf even rondje er mee gaat lopen :P
Comment
-
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostFoto's, foto's, foto's, wij willen foto's!!!!!
Val je op oude mannetjes dan
Maar als je er op staat wil ik het wel doen hoor.
Moet je me even vertellen hoe ik ze van webcam naar een ander folder verzet.
Was er mee bezig gisteren, maar kan ze niet copieren uit de folder waar hij dan inkomt, om hem hierheen te krijgen.
Comment
-
hmmm....
Je hebt "reageren". Dan kun je tekst typen. Als je verder naar beneden gaat op die pagina heb je knop met Bijlagen. Daar klik je dan op. Dan kun je naar de plek op je computer gaan en de foto kiezen. Achter die regel zie je dan Uploaden die je moet klikken. Onderaan de pagina sluiten. Dan ben je op de normale pagina waar je de tekst kan typen en reactie kunt reageren om af te ronden.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Posthmmm....
Je hebt "reageren". Dan kun je tekst typen. Als je verder naar beneden gaat op die pagina heb je knop met Bijlagen. Daar klik je dan op. Dan kun je naar de plek op je computer gaan en de foto kiezen. Achter die regel zie je dan Uploaden die je moet klikken. Onderaan de pagina sluiten. Dan ben je op de normale pagina waar je de tekst kan typen en reactie kunt reageren om af te ronden.
Comment
-
Back/Biceps dag vandaag.
Het ging vrij goed alleen zaten mijn biceps na 1 oefening echt helemaal vol waardoor de tweede oefening gewoon kut ging. Derde oefening ging dan wel weer goed.
Hier mijn schema:
Back:
Cable Close Grip Pulldown 4x10:
20x30kg
80, 85, 90, 95x7reps kg PR
Dumbbell Bent-over Row 4x12:
32, 32, 32, 32x16reps kg PR
Smith Machine Shrugs 5 sets:
40x15reps, 80x15reps, 100x10reps, 120x7reps, 120x7reps kg
Cable Seated Row Close Grip 4x10:
100, 130, 160 (1xforced), 160 (2xforced) kg PR
Biceps:
Curlbar Curl 4x10:
35, 40, 45, 50x8reps kg PR
Standing High Pulley Cable Curl 4x10:
15, 20, 25x7reps, 15x12reps kg
Standing Dumbbell Curl 4x10:
14, 16, 18, 20x8reps kg PR
Genoeg PR-etjes, kracht neemt nog steeds toe.
Morgenochtend is het dan zover hehehe, ben heel erg benieuwd of ik die enorme gain van deze week behouden heb en dat mijn taille meevalt.
Zou toch wel heel erg lekker wezen wanneer mijn taille zodanig is dat ik weer wat in BF zak, maarja dat weet ik morgen.
Laterzzzz.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Posthmmm....
Ik stel de cam scherp, en heeft een helder en scherp beeld. Zet hem vast, zodat hij niet beweegt.
Op het moment dat ik afdruk word de afdruk wazig, zelfs zo dat ik mezelf niet eens herken. Maar cambeeld blijft scherp en helder.
Kan ik dat verhelpen?
Doe ik iets fout?
Kutcomputers, o nee, hele nare dingen.
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostWij? Ik zie alleen jou er om vragen.
Val je op oude mannetjes dan
Maar als je er op staat wil ik het wel doen hoor.
Moet je me even vertellen hoe ik ze van webcam naar een ander folder verzet.
Was er mee bezig gisteren, maar kan ze niet copieren uit de folder waar hij dan inkomt, om hem hierheen te krijgen.
Maakt niet uit dat je niet zo groot bent als Ruud verder. Je stats zijn indrukwekkend genoeg.Owner of the Iron Playground.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment