Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• pff kneiter man.. echt veel

Comment

• 7500kcal...moet er niet aan denken. Als ik meer dan 5k moet eten is de lol er al van af voor mij :P

Comment

• Je moet er wat voor over hebben.
        Owner of the Iron Playground.

Comment

• 7500 kcal is nog steeds te doen hoor.

Comment

• ja het is te doen, maar betekend niet dat het leuk is. Heb ook 6500 weg gewerkt voor 10 weken met zware tegenzin omdat het moet

Comment

• I love food my friend.
              Ik heb werkelijk geen problemen met het wegkrijgen van 7500 kcal.
              Ik ben nog steeds in staat elke maaltijd met tussenpozen van anderhalf tot 2 uur te nuttigen. Hierdoor ontstaat geen vol gevoel en heeft je lichaam genoeg tijd om het voedsel te verteren en op te nemen.
              Had ik in het begin van mijn kuur een stoelgang van 1 tot anderhalf keer per dag, is dat inmiddels opgeklommen naar 3 keer op een dag.
              Ik groei werkelijk als kool, m'n vriendin zei net nog tegen me dat ik er nu als een echte dikkop uit ga zien met een dikke nek en brede schouders hahahaha.
              Enne, ben er natuurlijk nog lang niet, vind mezelf nog zo dunnetjes, oke wordt wel wat groter maar als ik mezelf in de spiegel bekijk vooral van de zijkant dan denk ik waar zit die massa dan?
              Ik kijk alweer uit naar mijn volgende kuur terwijl ik pas halverwege deze ben.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                Ik kijk alweer uit naar mijn volgende kuur terwijl ik pas halverwege deze ben.
                Junkie
                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Scheelt ook duidelijk wat kilo's voordat je duidelijk het verschil ziet in de spiegel. Althans, dat vind ik toch wel. Bedoel je kan best 5kg zwaarder worden zonder echt veel verschil te zien.
                  Owner of the Iron Playground.

Comment

• Originally posted by jordy View Post
                    Scheelt ook duidelijk wat kilo's voordat je duidelijk het verschil ziet in de spiegel. Althans, dat vind ik toch wel. Bedoel je kan best 5kg zwaarder worden zonder echt veel verschil te zien.

Ligt eraan wat je weegt. Als je 75 weegt dan zie je toch echt wel verschil. Weeg je 90-100 of zwaarder dan zal je dat moeilijker zien.

Comment

• Originally posted by jordy View Post
                      Scheelt ook duidelijk wat kilo's voordat je duidelijk het verschil ziet in de spiegel. Althans, dat vind ik toch wel. Bedoel je kan best 5kg zwaarder worden zonder echt veel verschil te zien.
                      Originally posted by Ashley View Post
                      Ligt eraan wat je weegt. Als je 75 weegt dan zie je toch echt wel verschil. Weeg je 90-100 of zwaarder dan zal je dat moeilijker zien.
                      Precies, een klein iemand zal heel snel resultaat zien na 1 goede kuur.
                      Een groot en lang iemand heeft zoveel meer nodig om dezelfde massa als dat kleiner iemand te krijgen, in verhouding dan.
                      Daarom weet ik dat ik nog heel wat op te sparen heb eer ik kan zeggen, nu ben ik pas echt breed.
                      Maar als dat moment aangebroken is ben ik ook echt wel een animal omdat ik mijn lengte mee heb.

Comment

• Comment

• Comment

• Dat is toch wel wat ik wil, maw heb ik nog een lange weg te gaan.

Comment

• Volgens mij is gast ook 3 meter lang. En dan naast hem een vrouw van 1.50 lijkt hij nog groter.
                              Wel enorme armen.

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                                Volgens mij is gast ook 3 meter lang. En dan naast hem een vrouw van 1.50 lijkt hij nog groter.
                                Wel enorme armen.
                                Hij is inderdaad huge, hij geeft mij motivatie.
                                Elke keer als het wat minder gaat en m'n drive is een klein beetje zoek dan kijk ik naar die eerste foto en dat geeft me kracht, want weet je, alles is mogelijk, maar je moet niet opgeven, geloof in jezelf hebben en doorzetten. Alleen dan kom je er.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X