Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Prolactin suppression using Pramipexole

For Prevention: when you are taking something that can cause prolactin issues or when you just want to lower prolactin, for the benefits of lowering prolactin.

0.125 (1/8) to 0.5mg (1/2) per day should generally be sufficient for most users. With prevention slow escalation should not be an issue

For Treatment: When you have ongoing prolactin issues, Gynecomastia flare, or are attempting to regress gynecomastia tissues (ductal, lobular and central gland mass).

0.375 up (3/8) to 1mg should generally be sufficient for most users. Most people will not need over 0.5mg. If you do, then SLOWLY escalate the dose. You still should start at 0.25mg and slowly work up. see bottom for exceptions

doses should be taken in the evening, 2-4 hours prior to bed. For the very low doses, an hour is probably fine. if it keeps you up, take it earlier. If it makes you sleepy "too soon" then take closer to bed. a good number of people will notice niether. taking with last meal of the day may be ideal for a lot of people.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post

Wanneer je dianabol en Trenbolone samen gebruikt bestaat de kans op prolactine-gyno, omdat dianabol de prolactine in je lichaam verhoogt en de trenbolone het activeert, maar we praten weer over een kanspercentage.
      Pramipexole onderdrukt de prolactine.
      Je kunt ook aromasin gebruiken of dostinex, maar dostinex is vrij prijzig.
      Originally posted by Snuff-Sann View Post
      Fout, dianabol jaagt de prolactine in je lichaam op waardoor er een grotere hoeveelheid ontstaat. Trenbolone activeert het en wanneer het gaat werken vormt het prolactine-gyno, een soort van borstvorming. In hevige mate kun je zelfs een soort melkafscheidsel creeren dat uit je tepels komt.
      Normaal gesproken hebben mannen maar een hele kleine hoeveelheid in hun lichaam, maarja als je met hormonen gaat werken veranderd je hele lichaams-huishouding.
      Ik moet mezelf verbeteren. Ik vertelde dus 2x dat dianabol prolactine verhoogt en dat trenbolone het activeert. Dit is onjuist.
      Trenbolone verhoogt de prolactine in je lichaam en het wordt geactiveerd bij een hoog gehalte oestrogeen. Dianabol zorgt voor de oestrogeen.
      Sorry.

Comment

• Aromatiseerd tren nie?

Ben benieuwd hoe het je gaat bevallen Dom..
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by sch00m View Post
          Aromatiseerd tren nie?
          Zoek eens 19Nor.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by sch00m View Post
            Aromatiseerd tren nie?

Ben benieuwd hoe het je gaat bevallen Dom..
            Nee, aromatiseert niet.

Trenbolone kan de kans op gyno verhogen wanneer het aan een aromatiserende steroide wordt gekoppeld.
            Dus op zichzelf kan het dus geen gyno veroorzaken.
            Last edited by GeneralIx; 29-12-2009, 23:36.

Comment

• Niet meer van toepassing door correctie hierboven.
              Last edited by GeneralIx; 29-12-2009, 23:37.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

• @ Snuff-Sann.....duidelijk stukje dat prolactin m8. thnx weer wat nieuws geleerd
                ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                We like it

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                  Zoek eens 19Nor.
                  Eerste hit bij google:

De 19-nor varianten stimuleren de borstontwikkeling niet alleen qua spiermassa maar zeker ook de vrouwelijke borstvorming. In het begin zul je pijn krijgen in je tepels en daarna zal er een verharding onder je tepels groeien. Deze verharding is alleen maar operatief te verwijderen.

Bron: Eigen Kracht - Website over fitness, afvallen en doping

En ik googlde "19 Nor en oestrogeen" en kwam uit bij:

De eerste is dat 19-nor-androgenen (waar Deca ook onder valt) door het enzym aromatase worden omgezet in estradiol (vrouwelijk hormoon). Die aromatisering is weliswaar niet zo sterk dan bij het echte testosteron, maar als je gevoelig bent voor gynaecomastie (vrouwelijke borstvorming bij mannen) dan kan dat problemen geven, ook kunnen oestrogenen bij mannen depressiviteit veroorzaken. Ten tweede hebben de 19-nor-androgenen de rare eigenschap om op progesteron-receptoren te passen. Daardoor kan Deca werken als progesteron. Dit vrouwelijk hormoon staat als tamelijk ongevaarlijk bekend en heeft voor zover bekend bij de man geen bijwerkingen. Het zit hem in iets anders, namelijk door te passen op progesteron-receptoren verminderen 19-nor-androgenen de werking van IFG-1. Dus gebruik niet te hoge doseringen

Bron: Details van service

Maar dit gaat meer over de deca variant van 19nor
                  The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by onderhandelen View Post
                    @ Snuff-Sann.....duidelijk stukje dat prolactin m8. thnx weer wat nieuws geleerd
                    Heb nog een hoop te leren kerel, ik blijf maar stomme fouten maken en moet me voortdurend corrigeren.

Comment

• @ Snuff Sann......niks mis mee met fouten maken

@ schroom
                      Trenbolone is a 19-nor derived steroid, in the 19-nor tesotsterone (Nandrolone) family. In fact, Trenbolone is structurally similar to deca , differing in the fact that it has a c-9 and c-11 double bond. The c9 bond serves to prevent any aromatization (conversion) to estrogen.
                      We like it

Comment

• Originally posted by onderhandelen View Post
                        @ Snuff Sann......niks mis mee met fouten maken

@ schroom
                        Trenbolone is a 19-nor derived steroid, in the 19-nor tesotsterone (Nandrolone) family. In fact, Trenbolone is structurally similar to deca , differing in the fact that it has a c-9 and c-11 double bond. The c9 bond serves to prevent any aromatization (conversion) to estrogen.
                        Duidelijk, Thanks OH.
                        The Sky Ain't The Limit

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann
                          Dit moet zijn.

Trenbolone kan de kans op gyno verhogen wanneer het aan een aromatiserende steroide wordt gekoppeld.
                          Dus op zichzelf kan het dus geen gyno veroorzaken.
                          Neen. Aromatiseerbaar of niet is niet de kwestie. Het gaat om de oestrogene werking, ofwel door aromatisering, ofwel door een directe oestrogene werking. Zo kan deca bijvoorbeeld ook stand alone gyno veroorzaken, vanwege de directe oestrogene werking. Heeft niet echt te maken met prolactine verhaal, maar meer om aan te tonen dat aromatiseerbaar of niet, niet het criterium is.

sigpic

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                            Neen. Aromatiseerbaar of niet is niet de kwestie. Het gaat om de oestrogene werking, ofwel door aromatisering, ofwel door een directe oestrogene werking. Zo kan deca bijvoorbeeld ook stand alone gyno veroorzaken, vanwege de directe oestrogene werking. Heeft niet echt te maken met prolactine verhaal, maar meer om aan te tonen dat aromatiseerbaar of niet, niet het criterium is.
                            Maar Tren heeft toch geen directe oestrogene werking?
                            Hij versterkt toch alleen maar?
                            Daar heeft hij toch een aromatiserende steroide voor nodig?
                            Als ik trenbolone only zou nemen kan ik toch nooit gyno krijgen?
                            Dit doet toch een steroide zoals dianabol?

Comment

• Tren heeft volgens mij geen directe oestrogene werking nee, gaat geloof ik vol over de AR. Maar als je algemene dingen gaat zeggen dat tren geen gyno kan geven zonder aromatiserende steroïden moet ik je even terecht wijzen.

Denk niet dat een tren only je gyno gaat geven, maar kan geen garanties geven he.

sigpic

Comment

• Ik heb me voorgenomen om te starten met het lezen van het totale pakket over AS. Denk dat het Anabolenboek me weleens een eind op weg kan helpen. Het enigste wat ik dus niet heb is een scheikundige achtergrond dus als ze aankomen met allerlei soorten verbindingen en moeilijke bijna geen Nederlandse woorden zijn ze bij mij aan het verkeerde adres.
                                Ik wil gewoon weten waarover ik het heb zonder ook maar de halve waarheid te kennen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X