Snuff-sann's second
Collapse
X
-
Jank jank, zojuist mijn 20e test/tren gezet en het was tevens de laatste tren van deze kuur grien grien.
Wat een lekker middel is dat zeg, ik heb hier dus echt geen spijt van dat ik dat heb gekozen als bijstof. Deze gaat zeker terugkomen maar dan wel iets hoger gedoseert.
Helaas was het geen 1ml meer wat er nog in het vialtje zat, dus alles opgezogen daarbij 1ml test en hoppa m'n kont in hehehe.
Ik heb besloten om geen 3 weken aan mijn kuur te knopen, dit betekent dat ik nu nog 4 weken 500mg test zet en dan is het voorbij. Zal de test nu in 1 keer zetten dus hoef ik nog maar 1x in de week te prikken.
Eind juni zal ik dan weer aan mijn derde kuur gaan beginnen.
In iets meer dan 4 weken zal ik dus mijn gain die deze kuur heeft opgeleverd moeten gaan verdedigen en maar hopen dat ik er zo veel mogelijk van over hou. Ik ga ervan uit dit aankomende weekeinde mijn doel te hebben verwezenlijkt, van 102,5kg naar 115kg te zijn gegaan in 10 weken, hm helemaal niet slecht natuurlijk. Maar ik denk dat er zelfs meer in zit, met nog 4 weken test te gaan zou het helemaal niet verkeerd zijn om er nog een kilootje of 2 1/2 bij te gainen, dan zou ik op een gain van 15kg komen. Ervan uitgaan (met een beetje mazzel) dat ik er 5 verlies betekent een gain van 10kg overhouden, wat mijn 2e kuur als geslaagd maakt, maarja dit zijn slechts herzenspinsels, het enigste dat ik kan doen is afwachten.
Wanneer ik mijn nakuur start zal ik mijn derde kuur-topic openen.
Hopelijk wordt die net zo popi als deze.
Laterzzzzz.
Comment
-
Hoeveel weken ben je compleet off, nakuur niet meegerekend? Toch geen 4 weken ofwel?The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostMisschien een beetje off topic.
Maar kan b2b niet beter met zijn kuur stoppen, nakuur doen en dan tot God bidden en afwachten tot dat het weer goed komt?
lijkt mij een beter plan dan tot juni door te kuren?
Als het teveel off topic is, excusez moiWanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.
Comment
-
Originally posted by blocktoblock View PostMe penis werkt als een stuk beter dan een week geleden, blijf 2x 500ie hcg pw zetten. Jullie overdrijven wel heel erg zeg, lijken net schapen, alles overnemen wat de ander zegt hehe.
Ik neem niks over wat een ander zegt, ik vraag wat er in me opkomt. Ik geloof niet dan een ander aan je gevraagt heeft eerder te stoppen en vervolgens met je nakuur te beginnen.
Ben echter wel blij dat jij het goed fout hebt gedaan, is een voorbeeld voor een ander hoe het niet moet. Zo vaak kom je ze niet tegen op internet. Kan een ander nog wat van leren. Dus bij deze bedanktความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by Lukas View PostNog, of al terug wakker op dit ontieglijke uur?
Originally posted by sch00m View PostIs 5 weken lang genoeg?
Je krijgt wat je verdient he.
Originally posted by blocktoblock View PostMe penis werkt als een stuk beter dan een week geleden, blijf 2x 500ie hcg pw zetten. Jullie overdrijven wel heel erg zeg, lijken net schapen, alles overnemen wat de ander zegt hehe.
Originally posted by Ashley View PostIk neem niks over wat een ander zegt, ik vraag wat er in me opkomt. Ik geloof niet dan een ander aan je gevraagt heeft eerder te stoppen en vervolgens met je nakuur te beginnen.
Ben echter wel blij dat jij het goed fout hebt gedaan, is een voorbeeld voor een ander hoe het niet moet. Zo vaak kom je ze niet tegen op internet. Kan een ander nog wat van leren. Dus bij deze bedankt
Comment
-
Hier nog even mijn De-load schema van vandaag:
Back:
Cable Wide Grip Pulldown 4x15:
55, 55, 55, 55 kg
Cable Seated Row Close Grip 4x15:
100, 100, 100, 100 kg
Dumbbell Bent-over Row 4x15:
20, 20, 20, 20 kg
Smith Machine Shrugs 4 sets (fast reps):
70x15reps, 70x15reps, 70x20reps, 70x20reps kg
Cable Straight Arm Pushdown 4x15:
45, 45, 45, 45 kg
Biceps:
Curlbar Curl 4x15:
30, 30, 30, 30 kg
Standing High Pulley Cable Curl 4 sets:
15x15reps, 15x15reps, 15x10reps, 15x10reps kg
Standing Dumbbell Curl 4x15:
12, 12, 12, 12 kg
Ook deze training niet echt rust voor m'n spieren, die 5 reps per set doet het hem. Mijn spieren zijn 10 reps gewend.
Morgenochtend the moment of truth, zal ik die magische 115kg zijn???
Om alvast wat te verklappen, op de weegschaal was ik vanmorgen 115,3kg. De vraag is nu, houd ik dit gewicht vast?
Laterzzzz.
Comment
-
Mogge,
Helaas mag ik vandaag nog niet juichen.
De 115,3kg van gisteren heb ik niet kunnen vasthouden voor de belangrijke meting van vandaag.
Hier zijn mijn stats na bijna 10 weken gekuurd te hebben:
Gewicht: 114,7kg
Taille: 100,0cm
Nek: 47,0cm
BF: 15,8%
Ben vergeleken met afgelopen zaterdag een halve kilo aangekomen, toch ook weer geen dieptepunt. Ik heb nu goede hoop volgend weekend mijn doel te bereiken.
Taille is iets toegenomen en nek is hetzelfde.
Helaas is mijn BF met 0,7% gestegen maar ben nog steeds tevreden met 15,8%.
Met nog 4 weken test te gaan wil ik toch trachten om meer dan 12,5kg gain te winnen, of het gaat lukken weet ik pas aan het eind van mijn kuur.
Laterzzzzz.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
16 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
2 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
22 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
18 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
21 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment