Originally posted by Snuff-Sann
View Post
Snuff-sann's second
Collapse
X
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostOw allright, ja ik dacht al, hoorde je zeggen dat je een tattoo wilde zetten, een polynesische ofzoiets.
De vraag van mij was dan,,, waar???
Op mijn schouders en waarschijnlijk mijn borst....zoiets als op mijn avatar maar dan niet heel mijn arm. Tot boven mijn elleboog.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Mogge.
Net mijn vijfde Test/Tren gezet, de inwijding van de derde week kuur dus.
Ook HCG weer gezet, was nu wel benieuwd hoe het met me benen op het bed zou verlopen, na een wat mindere laatste HCG shot op m'n bureaustoel.
Verrek, ik heb m'n been helemaal niet gestrekt, ik zit dus op het bed maar wel met m'n voet op de grond, hm vreemd. Denk dat ik op het bed lager zit en daardoor mijn beenspier meer ontspan want het ging weer zoals het moet gaan, pijnloos.
Vandaag borst/triceps.
Ik ga weer ff lekker knallen en wil ook mijn tempo wat opvoeren, dus minder rust tussen de sets.
Laterzzzzz.
Comment
-
Goedenacht.
Hier nog ff snel mijn schema van vandaag.
Kracht was nagenoeg zo goed als hetzelfde vergeleken met afgelopen maandag.
Kleine verbeteringen maar dan praten we over slechts een paar reps.
Op zich toch niet ontevreden.
Hier istie:
Chest:
Dumbbell Bench Press 4x10:
20x20kg
32, 32, 32, 32 kg
Incline Dumbbell Bench Press 4x10:
26, 28x9reps, 30x7reps, 32x5reps (fail) kg
Incline Dumbbell Fly’s 4x10:
20, 22, 24x6reps, 26x4reps kg
Smith Machine Bench Press 4 sets (without rest):
60x8reps, 40x10reps, 20x15reps, 10x30reps kg
Pec-Deck 4 sets (without rest):
60x10reps, 50x8reps, 40x10reps, 30x15reps kg
Triceps
Cable Pushdown 5x10:
25x20reps, 30, 35, 40x7reps kg
Cable Bent-over Triceps Extension 5x10:
25, 25, 25, 30x7reps, 15x15reps kg
Cable Underhand One Arm Pushdown 4x10:
10, 12,5, 15x8reps, 20x4reps kg
Abs Machine 4 sets:
65x30reps, 65x20reps, 65x15reps, 65x12reps kg
Hoop dat ik mijn triceps en borst morgen kan voelen, weet ik tenminste dat ik het goed gedaan heb.
Laterzzzzzz.
Comment
-
Heb gisteren een poging gedaan om mijn tempo wat op te voeren door minder rust tussen de sets te nemen.
Ik ben daar min of meer in geslaagd zij het niet dat mijn intensiteit normaal gesproken al vrij hoog ligt en dus met een nu mindere rustmogelijkheid al helemaal in de extremen ging.
Je moet ze zien kijken met hun bekkies open. Ik ben waarschijnlijk de enige daar die als een beest tekeer gaat en ook nog eens behoorlijk transpireer omdat de training die ik uitvoer toch ook een stukje cardio met zich meebrengt. Ik bedoel dus dat mijn hartslag altijd flink omhoog gaat tijdens mijn trainingssessie. Die gassies daar hebben een totaal andere aanpak. Bij hun is het meer omdat het moet want dan voelen ze zich voldaan omdat ze bij de sportschool geweest zijn maar een echte doel voor ogen hebben ze niet.
Ja ze willen fit blijven, dat is hun doel.
Nou ja, ga ff lekker eten.
Laterzzzzz.
Comment
-
Goedenacht.
Vandaag waren mijn benen/kuiten aan de beurt.
Had voor kerst een mooie belt van mijn vriendin gekregen dus die heb ik tijdens squats maar eventjes gebruikt, en met succes.
Kracht is nog steeds aan het toenemen, ben inmiddels wel veranderd met mijn loopstijl. Het was als een pinguin, tis nu als Charlie Chaplin.
Maar ik geef dat 2 dagen en dan is het weer kazie.
Allright, 3 PR's vandaag.
Had zelfs publiek want de hoeveelheid schijven die aan de stang hingen was toch wel bruut, waardoor de meesten ff stopten met hun work-out om sneaky te kijken of het mij zou lukken. Ook de stang was behoorlijk aan het meebuigen hehehe.
Hier mijn schema:
Legs:
Smith Machine Squats 9x10:
40x20reps, 60, 80, 100, 120, 140, 160, 170x5reps, 40x20reps kg PR
Machine Seated Leg Press 4x10:
50kgx 30reps
100, 120, 140, 160 kg
Leg Extension 4x10:
80, 85, 90, 95x5reps kg PR
Machine Seated Leg Curl 4x10:
75, 80, 85 (3xforced), 90x7reps (3xforced) kg PR
Calves:
Machine Calf Extension 4x30 (fast reps):
65, 70, 75, 75 kg
Ben natuurlijk weer enorm tevreden.
Laterzzzzz.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
5 uur geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
10 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
2 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...2 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment