Snuff-sann's second

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by bramvermolen View Post
    Gaat nog steeds lekker Snuff, op naar de 120! lekker blijven knalle
    Yes yes yes, gaan we zeker doen.
    Vind het eigenlijk wel grappig.
    Zo'n 2 1/2 jaar geleden woog ik 121kg, was ik enorm maar was het allemaal vet, denk dat ik wel op de 35% BF stond,,,denk ik. Ik trainde niet en de meeste massa zat rond mijn taille.
    Nu is het omgedraaide wereld. Heb nu de massa op mijn borst en schouders met een BF van 16%,,,denk ik.
    Het zou werkelijk fantastisch wezen om aan het eind van mijn kuur weer op die 121kg te staan, ik ben weer enorm en heb een gain van 18,5kg gemaakt.
    TRENBOLONE RULES!!!!!!

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
      Yes yes yes, gaan we zeker doen.
      Vind het eigenlijk wel grappig.
      Zo'n 2 1/2 jaar geleden woog ik 121kg, was ik enorm maar was het allemaal vet, denk dat ik wel op de 35% BF stond,,,denk ik. Ik trainde niet en de meeste massa zat rond mijn taille.
      Nu is het omgedraaide wereld. Heb nu de massa op mijn borst en schouders met een BF van 16%,,,denk ik.
      Het zou werkelijk fantastisch wezen om aan het eind van mijn kuur weer op die 121kg te staan, ik ben weer enorm en heb een gain van 18,5kg gemaakt.
      TRENBOLONE RULES!!!!!!
      Dat is wel een hele omschakeling op korte tijd hé!! Respect man!!

Comment

• Originally posted by Lukas View Post
        Dat is wel een hele omschakeling op korte tijd hé!! Respect man!!
        Thnx bro.

Comment

• 117,2kg.....

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
            117,2kg.....
            Hehehe, het nadert!!

Comment

• zo ss tijdje niet gereageerd, ben niet zo vaak meer op bn te vinden, maar jij gaat tenminste de goed kant op succes bro.

Comment

• Woow, Snuff.. je gaat hard!!

Maar las ik dat goed? Ben jij een ecto?

Comment

• Snuff is een beest in wording. Wat moet dat wel niet worden na je 3e kuur. Tot nu toe toch nog steeds lekker bezig. Als je dat weet vol te houden komt het helemaal goed.
                  Owner of the Iron Playground.

Comment

• Originally posted by Lukas View Post
                    Hehehe, het nadert!!
                    Jaja, het gaat in ieder geval de juiste richting op, maar ik ben er nog lange niet.
                    Originally posted by quibus View Post
                    zo ss tijdje niet gereageerd, ben niet zo vaak meer op bn te vinden, maar jij gaat tenminste de goed kant op succes bro.
                    Thnx, Quib, wel leuk van je om toch even in mijn topic te kijken hoe het met me staat.
                    Originally posted by gameface View Post
                    Woow, Snuff.. je gaat hard!!

Maar las ik dat goed? Ben jij een ecto?
                    YEAHHH, AND I'M PROUD TO BE ONE!!!!

Originally posted by jordy View Post
                    Snuff is een beest in wording. Wat moet dat wel niet worden na je 3e kuur. Tot nu toe toch nog steeds lekker bezig. Als je dat weet vol te houden komt het helemaal goed.
                    Dank je Jordy, heb inderdaad aardig wat massa opgebouwd in een kort tijdbestek maar ik weet ook dat ik er nog lang niet ben. Ja, laat die derde kuur maar komen, ben wel benieuwd wat 1 gram test doet hehehe.

Comment

• Gisteren geen zin meer om te posten maar hier nog mijn schema:

Back:

Cable Wide Grip Pulldown 4x10:
                      70, 75, 80, 85 kg

Dumbbell Bent-over Row 4x10:
                      32, 32, 32, 32 kg

Smith Machine Shrugs 5 sets (fast reps):
                      40x20reps, 80x20reps, 100x15reps, 120x10reps, 120x10reps kg

Cable Straight Arm Pulldown 4x10:
                      60, 65, 70, 75x6reps kg PR

Biceps:

Curlbar Curl 4x10:
                      35, 40, 45, 50x8reps kg

Standing Dumbbell Curl 4x10:
                      14, 16, 18, 20 kg

Wegens tijdgebrek moest ik op elke spiergroep 1 oefening laten vallen.
                      1 PR gezet.
                      Ik moet nu toch echt voor straps gaan kijken want met de shrugs kan ik veel verder maar die verdomde barbell op de smith is heel erg glad en er zit zo goed als geen grip op. Op de 120kg begint hij uit mijn handen te glippen.
                      Nu weer tijd om te rusten en te groeien.
                      Laterzzzz.

Comment

• shrugs zijn overrated als je zwaar genoeg deadlift
                        kun je beter een andere rug oefening voor in de plaats doen waar je wel wat aan hebt

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                          shrugs zijn overrated als je zwaar genoeg deadlift
                          kun je beter een andere rug oefening voor in de plaats doen waar je wel wat aan hebt

Snuff deadlift niet.
                          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Dat is al een grote fout op zich :O
                            Sla iemand van zijn bench en pak die barbel om er mee te deadliften ipv shruggen in de smith.

Comment

• Zoals elke zaterdagmorgen nu ook weer een kleine kijk op mijn vooruitgang.
                              Hier dus de stats na bijna 11 weken kuren:

Gewicht: 116,5 kg
                              Taille: 101 cm
                              Nek: 47,5 cm
                              BF: 15,9 %

ALERT!!!ALERT!!!ALERT!!!
                              SNUFF-SANN, YOU'VE JUST ACCOMPLISHED YOUR TARGET OF 115KG.
                              YOUR SECOND CYCLE IS THEREBY NOTED AS A POSITIVE RESULT.
                              YOU NOW MAY PROCEDE TO THE NEXT LEVEL:
                              TRIPLE SNUFF
                              JOEPIE DE POEPIE.
                              Het is me gelukt, niet te filmen wat ben ik hard gegaan en nog steeds niet opgehouden.
                              Oke ben dan wel 700 gram minder dan gisterenmorgen, had daar al rekening mee gehouden, maar ik maak toch weer een mooie gain van 1,8kg.
                              Met nog 3 weken te gaan zit die 120kg er natuurlijk gewoon in en daar zal ik ook voor gaan. Zat er gisteren nog aan te denken, ik ben in mijn gehele leven nooit zwaarder geweest dan 121kg, en dat dan ook nog op de verkeerde manier. Die grens ga ik dus in mijn derde kuur zeker verleggen maar dan met een beter BF-gemiddelde.
                              Misschien krijg ik het al deze kuur voor elkaar maar dan zullen we even moeten afwachten.
                              Mijn taille is weer met 1 cm toegenomen, ben daar niet echt blij mee want wil hem zo smal mogelijk, maarja wat wil je met een intake van 7800 kcal.
                              Nek is weer een halve centimeter dikker en nijgt naar de 48cm toe.
                              Gelukkig is mijn BF slechts met 0,1% gestegen en staat op een hele nette 15,9%.
                              Dit moet gewoon goed gaan eindigen zodat ik niet de cut in hoef en gewoon vrolijk doorga met bulken tot ik nog wat groter wordt hehehe.
                              Ik ben vandaag een tevreden man.
                              Zo, nu eerst mijn ontbijt naar binnen werken.
                              Laterzzzzz.

Comment

• Ongelofelijk, Snuff-Sann, ik doe mijn hoed af voor jou! Een dikke proficiat en die 120 kg zitten er inderdaad zeker in. *is stikjaloers* Maar ik gun het je!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X