boldenone veel verschil van deca? en de test dan ook op 500 houden of verkleinen?
2de kuur
Collapse
X
-
Zou de Test op 500mg en het andere op 400mg zetten.. Ik schrijf het andere, omdat ik niet voor jou kan kiezen... Maar als het over kwaliteit gaat, ja dan kies je natuurlijk voor Bold en niet voor n Deca... Ik zal je meteen zeggen waarom ik het zou kiezen.. Boldenone duurt wat langer voordat je resultaat ziet, maar gaat wel door zolang je het gebruikt (weinig sides)... Deca is veel sneller maar heeft ook zn nadelen (en meer sides), Bij overmatig gebruik (en dat doen wij) is het slecht voor hart en bloedvaten.(is hier n topic van) . Plus het feit dat wat je bent gegroeid, zit ook vaak n hoop vocht bij en dat verlies je weer.. Nu heb ik het over groot gebruik he, niet over 200-250mg... Aan de andere kant is het middel Deca niet weg te denken omdat het in bijna elk beginnende kuur wel aanwezig is, en bewezen is dat je er goed op gaat ... Maar als je kiest voor de betere, zou ik Bold kiezen...
Comment
-
Nog iets.. Als je kiest voor n Test (zoals je hebt gedaan), moet je die blijven zien als je basisstof.. De andere soort is n bijstof.. Altijd jezelf houden aan je basis, dus als je hebt gekozen voor 500mg pw blijft dat zo.. Je bijstof pas je aan op je basis stof, en nooit andersom... Dit zeg ik, omdat ik je zie twijfelen of je het zo moet houden of verkleinen...
Comment
-
hey, thanx voor de uitleg!
ik ga dus gaan voor 500mg test E en 400mg Bold
heeft Bold dezelfde uitwerking als Deca en dus 1 week vroeger mee stoppen als de Test?
ik ga 4 weken winny pakken als kickstart... dus 25 dagen op 40mg per dag
12 weken test E
11 weken Bold?
nakuur weer 4 weken op 20mg nolvadex per dag
P.S.: is mijn doel van 6kg netto over te houden rëeel met deze kuur?onderweg naar 90kg bij 10% BF
Comment
-
Originally posted by powertrainer2007 View Posthey, thanx voor de uitleg!
ik ga dus gaan voor 500mg test E en 400mg Bold
heeft Bold dezelfde uitwerking als Deca en dus 1 week vroeger mee stoppen als de Test?
ik ga 4 weken winny pakken als kickstart... dus 25 dagen op 40mg per dag
12 weken test E
11 weken Bold?
nakuur weer 4 weken op 20mg nolvadex per dag
P.S.: is mijn doel van 6kg netto over te houden rëeel met deze kuur?
Comment
-
oké dus het plan is....
wk1-4: winny tabs 40mg/dag
wk1-12: test E 500mg/week
wk1-11: boldenone 500mg/week
wk 14-18: nolvadex 20mg/dag
opmerkingen hierover?
mijn vorige kuur was dus 500mg/w test e voor 10 weken
de laatste spuit werd gezet op 28/10/09 en men volgende kuur zal starten op 3/2/10 dus ongeveer 3 maanden laterLast edited by powertrainer2007; 14-11-2009, 15:52.onderweg naar 90kg bij 10% BF
Comment
-
Originally posted by powertrainer2007 View Postoké dus het plan is....
wk1-4: winny tabs 40mg/dag
wk1-12: test E 500mg/week
wk1-11: boldenone 500mg/week
wk 14-18: nolvadex 20mg/dag
opmerkingen hierover?
mijn vorige kuur was dus 500mg/w test e voor 10 weken
de laatste spuit werd gezet op 28/10/09 en men volgende kuur zal starten op 3/2/10 dus ongeveer 3 maanden later
Tis week 15-18 de nakuur kerel.
Comment
-
Originally posted by Posseltje View Postligt eraan of je 2 of 3 weken na laatste inject begint met je nakuur :P
Zoals Powertrainer het neerzet, dus 14-18 is dat dus 1 week na zijn laatste inject en met een lengte van 5 weken. Denk niet dat dit klopt.Last edited by Snuff-Sann; 14-11-2009, 16:11.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
18 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...1 day ago -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...6 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-