2de kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

boldenone veel verschil van deca? en de test dan ook op 500 houden of verkleinen?
    onderweg naar 90kg bij 10% BF

Comment

minder dan 500 niet zou gewoon 500 zettten

Comment

400mg deca of 400mg boldenone, ik zou voor de boldenone gaan is meer kwalitatiever. Maar dat is mijn mening. Grtz

Comment

Zou de Test op 500mg en het andere op 400mg zetten.. Ik schrijf het andere, omdat ik niet voor jou kan kiezen... Maar als het over kwaliteit gaat, ja dan kies je natuurlijk voor Bold en niet voor n Deca... Ik zal je meteen zeggen waarom ik het zou kiezen.. Boldenone duurt wat langer voordat je resultaat ziet, maar gaat wel door zolang je het gebruikt (weinig sides)... Deca is veel sneller maar heeft ook zn nadelen (en meer sides), Bij overmatig gebruik (en dat doen wij) is het slecht voor hart en bloedvaten.(is hier n topic van) . Plus het feit dat wat je bent gegroeid, zit ook vaak n hoop vocht bij en dat verlies je weer.. Nu heb ik het over groot gebruik he, niet over 200-250mg... Aan de andere kant is het middel Deca niet weg te denken omdat het in bijna elk beginnende kuur wel aanwezig is, en bewezen is dat je er goed op gaat ... Maar als je kiest voor de betere, zou ik Bold kiezen...

Comment

Nog iets.. Als je kiest voor n Test (zoals je hebt gedaan), moet je die blijven zien als je basisstof.. De andere soort is n bijstof.. Altijd jezelf houden aan je basis, dus als je hebt gekozen voor 500mg pw blijft dat zo.. Je bijstof pas je aan op je basis stof, en nooit andersom... Dit zeg ik, omdat ik je zie twijfelen of je het zo moet houden of verkleinen...

Comment

Goeie uitleg knulletje. Grtz

Comment

hey, thanx voor de uitleg!

ik ga dus gaan voor 500mg test E en 400mg Bold
                heeft Bold dezelfde uitwerking als Deca en dus 1 week vroeger mee stoppen als de Test?

ik ga 4 weken winny pakken als kickstart... dus 25 dagen op 40mg per dag
                12 weken test E
                11 weken Bold?

nakuur weer 4 weken op 20mg nolvadex per dag

P.S.: is mijn doel van 6kg netto over te houden rëeel met deze kuur?

Comment

zou kunnen afhankelijk van je ervaring etc. maar moet je je niet blind op staren gewoon knallen en zien wat je pakt

Comment

wanneer ga je beginnen met deze kuur

hoelang ben je nu of geweest naar je eerste kuur

en bold heeft idd een langere ester z'n 17 tot 21 dagen
                    Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by powertrainer2007 View Post
                      hey, thanx voor de uitleg!

ik ga dus gaan voor 500mg test E en 400mg Bold
                      heeft Bold dezelfde uitwerking als Deca en dus 1 week vroeger mee stoppen als de Test?

ik ga 4 weken winny pakken als kickstart... dus 25 dagen op 40mg per dag
                      12 weken test E
                      11 weken Bold?

nakuur weer 4 weken op 20mg nolvadex per dag

P.S.: is mijn doel van 6kg netto over te houden rëeel met deze kuur?
                      Ook al hebben ze dezelfde uitwerktijd (ester) Dan nog proberen je basis stof (TestE) Langer door te trekken.. Dit omdat Test only minder schadelijk is dan de bijstoffen en ook minder sides geeft... Bij n Enantaat moet je rekenen op 10-11 dagen..Boldenone is n Equipoise en heeft n tijd van 1,5-2 weken.. Dus 1 week doortrekken is OK... 6kg? Zal toch wel meer zijn, maar is per persoon erg verschillend....Je voeding training en rust moeten optimaal zijn, om optimaal te kunnen gainen maar dat zul je wel weten denk ik....

Comment

oké dus het plan is....

wk1-4: winny tabs 40mg/dag
                        wk1-12: test E 500mg/week
                        wk1-11: boldenone 500mg/week

wk 14-18: nolvadex 20mg/dag

opmerkingen hierover?

mijn vorige kuur was dus 500mg/w test e voor 10 weken
                        de laatste spuit werd gezet op 28/10/09 en men volgende kuur zal starten op 3/2/10 dus ongeveer 3 maanden later
                        Last edited by powertrainer2007; 14-11-2009, 15:52.

Comment

Originally posted by powertrainer2007 View Post
                          oké dus het plan is....

wk1-4: winny tabs 40mg/dag
                          wk1-12: test E 500mg/week
                          wk1-11: boldenone 500mg/week

wk 14-18: nolvadex 20mg/dag

opmerkingen hierover?

mijn vorige kuur was dus 500mg/w test e voor 10 weken
                          de laatste spuit werd gezet op 28/10/09 en men volgende kuur zal starten op 3/2/10 dus ongeveer 3 maanden later

Tis week 15-18 de nakuur kerel.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                            Tis week 15-18 de nakuur kerel.
                            ligt eraan of je 2 of 3 weken na laatste inject begint met je nakuur
                            week 15 is 3 weken weet je zeker dat de as je lichaam uit is

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                              ligt eraan of je 2 of 3 weken na laatste inject begint met je nakuur :P
                              Hij doet 12 weken Test. Week 13 en 14 is om de Test te laten uitwerken. Week 15 met nakuur starten, 14 dagen na laatste inject. Week 16 is 3 weken na laatste inject.
                              Zoals Powertrainer het neerzet, dus 14-18 is dat dus 1 week na zijn laatste inject en met een lengte van 5 weken. Denk niet dat dit klopt.
                              Last edited by Snuff-Sann; 14-11-2009, 16:11.

Comment

men laatste test E shot gaat op 21/4/10 zijn dus de nakuur begint op 5/5/10

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X