Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
aanpassing van mijn 2de kuur.. ik ga net zoals stevie voor 12 weken lang 500mg test/primo gaan
wou eerst deze kuur niet doen omdat het vrij duur uitkwam maar ga er toch voor gaan!
vr de beste resultaten want ik wou clean bulk doen!
primobolan is idd wat prijziger dan test, zeker als je 500 mg zet. in verhouding 2,5x zo duur aangezien er maar 100mg per ml zit. instead of 250mg zoals bij test-e.
maar weinig oestrogene bijwerkingen wat dus positief is aan clean massa.
ga je er ook hcg en nakuurtje bijzetten? (nakuur lijkt me logisch)
Met die lengte en die hoeveelheden is het geen overbodige luxe om er een kuurtje HCG in te stoppen, of maakt jou een hangzak zonder ballen niets uit???
Ikzelf zal 100 IU (internationale units) per dag zetten, ik heb hiervoor gekozen omdat ik hiermee het luteinizing hormoon (LH) zo goed mogelijk imiteer. LH zorgt ervoor dat je ballen werken.
Ik persoonlijk vindt dat hcg in elke kuur moet zitten, ik denk niet dat er al feiten zijn gevonden van kinderen die met een afwijking zijn geboren door het gebruik ervan door de ouders.Ik heb er 5 op de wereld gezet en geen enkele heeft een afwijking en heb het elke kuur gebruikt.
Heb het zelfs op voorschrift gekregen na een lange kuur toen bij mij niets weer wou opstarten, maar daarover zijn hier al de nodige discussies geweest
Ik persoonlijk vindt dat hcg in elke kuur moet zitten, ik denk niet dat er al feiten zijn gevonden van kinderen die met een afwijking zijn geboren door het gebruik ervan door de ouders.Ik heb er 5 op de wereld gezet en geen enkele heeft een afwijking en heb het elke kuur gebruikt.
Heb het zelfs op voorschrift gekregen na een lange kuur toen bij mij niets weer wou opstarten, maar daarover zijn hier al de nodige discussies geweest
Grtz
Netjes gezegd Snip.
Er worden altijd negatieve dingen geroepen als het om AS betreft.
HCG zorgt ook voor een veel sneller herstel na je kuur.
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Comment