2de kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by powertrainer2007 View Post
    men laatste test E shot gaat op 21/4/10 zijn dus de nakuur begint op 5/5/10
    Yep, das dus week 15. Als ik het goed begrijp doe je een 4-weekse nakuur.
    Dat betekent week 15-18 de nakuur.

Comment

oké :d excuses hiervoor nakuur gaat dus van week 15 tem week 18
      onderweg naar 90kg bij 10% BF

Comment

Mijn reactie is dan toch niet voor niks geweest, goed dat je u kuur aangepast hebt, had je bij de vorige gebleven had je u geld weggegooid.

Succes met deze kuur

Grtz
        stil growing

Comment

thanx daarvoor snipke!
          iedereen trouwens.... voor de snelle reactie's, heb al veel steun gehad via dit forum!

Comment

aanpassing van mijn 2de kuur.. ik ga net zoals stevie voor 12 weken lang 500mg test/primo gaan
            wou eerst deze kuur niet doen omdat het vrij duur uitkwam maar ga er toch voor gaan!

vr de beste resultaten want ik wou clean bulk doen!

grtz

Comment

primobolan is idd wat prijziger dan test, zeker als je 500 mg zet. in verhouding 2,5x zo duur aangezien er maar 100mg per ml zit. instead of 250mg zoals bij test-e.
              maar weinig oestrogene bijwerkingen wat dus positief is aan clean massa.
              ga je er ook hcg en nakuurtje bijzetten? (nakuur lijkt me logisch)

Comment

ja tuurlijk, nakuur van week 15-18 20mg nolva/dag

test zit ook in deze kuur hoor, de equipose wordt vervangen door de primobolan

dus
                wk 1-12: 500mg test E/w
                wk 1-12: 500mg primo/w
                wk 15-18: 20mg nolva/dag

Comment

Met die lengte en die hoeveelheden is het geen overbodige luxe om er een kuurtje HCG in te stoppen, of maakt jou een hangzak zonder ballen niets uit???

Comment

jawel :d echt wel.... maar hoeveel? en hoelang?

Comment

Originally posted by powertrainer2007 View Post
                      jawel :d echt wel.... maar hoeveel? en hoelang?
                      Er zijn verschillende routes.
                      Lees er eerst maar eens het een en ander over.

Comment

heb net wat zitten lezen over HCG, en blijkt dat jullie niet zo staan te springen om dat spul te gebruiken

nu, ik denk nog wel om men nageslacht en wil niet het risico gaan lopen dat men kind geboren wordt met een afwijking... schrikt wel af

is het dan zo noodzakelijk in een kuur?

Comment

HCG - Human Chorionic Gonadotropin Use After Anabolic Steroid Cycles for Bodybuilding | Bodybuilding News EliteFitness.com

Comment

Ikzelf zal 100 IU (internationale units) per dag zetten, ik heb hiervoor gekozen omdat ik hiermee het luteinizing hormoon (LH) zo goed mogelijk imiteer. LH zorgt ervoor dat je ballen werken.

Comment

Ik persoonlijk vindt dat hcg in elke kuur moet zitten, ik denk niet dat er al feiten zijn gevonden van kinderen die met een afwijking zijn geboren door het gebruik ervan door de ouders.Ik heb er 5 op de wereld gezet en geen enkele heeft een afwijking en heb het elke kuur gebruikt.

Heb het zelfs op voorschrift gekregen na een lange kuur toen bij mij niets weer wou opstarten, maar daarover zijn hier al de nodige discussies geweest

Grtz
                              stil growing

Comment

Originally posted by snipke View Post
                                Ik persoonlijk vindt dat hcg in elke kuur moet zitten, ik denk niet dat er al feiten zijn gevonden van kinderen die met een afwijking zijn geboren door het gebruik ervan door de ouders.Ik heb er 5 op de wereld gezet en geen enkele heeft een afwijking en heb het elke kuur gebruikt.

Heb het zelfs op voorschrift gekregen na een lange kuur toen bij mij niets weer wou opstarten, maar daarover zijn hier al de nodige discussies geweest

Grtz
                                Netjes gezegd Snip.

Er worden altijd negatieve dingen geroepen als het om AS betreft.

HCG zorgt ook voor een veel sneller herstel na je kuur.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X