STH / Test prop / T4
Collapse
X
-
Originally posted by Knulletje View PostJaap sorry... Maar je hebt het mis met het BS/BW.. BS/BW is je oplosmiddel, dat reken je niet in iu ...De hoeveelheid iu hgh die in de vial zit veranderd nooit, al doe je er n liter BS/BW bij... Het is maar n makkelijkere verdeling.... Mag ik vragen hoe je de hgh zet? De vermoeidheid is de hgh hoor dat gaat over na verloop, ook de ademhaling word weer normaal, Teken dat het werkt... Maar stijging in vet? Vind ik vreemd voor hgh, je raakt er eerder vet door kwijt... Vocht ja dat kan wel, verklaart ook je zuurstof probleem.... Laat wat horen....
Dat het spul an sich werkt geloof ik wel, want ik soms voelen mijn handen wat kram aan. Hoop wel dat de pols en zo weer zakken, want ik ben juist zo blij met mijn sporthart (48 in rust, zakkend tot 34-38 in mijn slaap).
De eerste week kwam ik 2kg bij, ik denk dat dat vocht was. Ik schrok best wel....probeer je te cutten, vlieg je in een weeg van 90 naar 92 kg. verder niet druk om gemaakt en zit nu weer op 90kg. Maar de Weegschaal geeft nog steeds het gelijke aantal % vet aan, soms zelfs iets hoger.1.83 / 96 kg / Bf 14%
Comment
-
Niets aan de hand zo gauw je stopt met de HGH is het vocht met 1-2weken weer weg.....Je bent al vet aan het verliezen, vandaar je gewicht val.... Om de vervelende sides, te verminderen.. Kun je het ook alleen op trainingsdagen zetten/ of eod 2x 2iu is ongeveer gelijk aan nu... 2,5 iu tegelijk kan je lichaam niet goed verwerken (weet je toch?) Dus zet je 2x daags de helft= 1,25 iu... Mijn advies naar u is, probeer 2iu in de morgen en 2iu in de avond eod... Bij dagelijks zetten kom je ook IGF tekort in de spieren... Er zijn nieuwe onderzoeken van (weet niet zo snel waar) Dus zetten eod, levert meer op dan ed.... Wisselen van kant doe je wel goed hoor.... De HGH spaart ook vocht de eerste tijd, handen enkels knieen.....Gaat over na verloop
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostNiets aan de hand zo gauw je stopt met de HGH is het vocht met 1-2weken weer weg.....Je bent al vet aan het verliezen, vandaar je gewicht val.... Om de vervelende sides, te verminderen.. Kun je het ook alleen op trainingsdagen zetten/ of eod 2x 2iu is ongeveer gelijk aan nu... 2,5 iu tegelijk kan je lichaam niet goed verwerken (weet je toch?) Dus zet je 2x daags de helft= 1,25 iu... Mijn advies naar u is, probeer 2iu in de morgen en 2iu in de avond eod... Bij dagelijks zetten kom je ook IGF tekort in de spieren... Er zijn nieuwe onderzoeken van (weet niet zo snel waar) Dus zetten eod, levert meer op dan ed.... Wisselen van kant doe je wel goed hoor.... De HGH spaart ook vocht de eerste tijd, handen enkels knieen.....Gaat over na verloop1.83 / 96 kg / Bf 14%
Comment
-
Boven 2iu tegelijk (ineens) wel als je het verdeeld in 2x.... Jij zet nu 2,5iu tegelijk, dus je gooit eigenlijk 0,5iu weg..... Sorry eerste zin? Het verlies aan vocht na 1-2weken? Dat had minder geweest bij eod, ook het stramme in je handen..... Falstyr gebruikt het ook zonder Stramme handen en minder vocht retentie...Die zet alleen op trainings dagen, geloof ik... 3,3iu... Maar het materiaal moet je aan wennen, ik zet het 9mnd per jaar zonder problemen.. Maar moest in begin ook heel erg wennen... Ik zet normaal 5iu per dag verdeeld in 3x... Ook zet ik 50-100mcg IGF-1Lr3 bij...Daarom kan ik het elke dag aan.. Anders ook niet hoor.....
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostAls je nu voor droger gaat, anavar. Meer niet. Geen vocht, extra hardheid, en werkt uitstekend als eiwitspaarder. 40mg Elke dag, genoeg eiwitten, en straf diëten. Zeker met die rHGH erbij moet dat snel te verwezenlijken zijn.
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostBoven 2iu tegelijk (ineens) wel als je het verdeeld in 2x.... Jij zet nu 2,5iu tegelijk, dus je gooit eigenlijk 0,5iu weg..... Sorry eerste zin? Het verlies aan vocht na 1-2weken? Dat had minder geweest bij eod, ook het stramme in je handen..... Falstyr gebruikt het ook zonder Stramme handen en minder vocht retentie...Die zet alleen op trainings dagen, geloof ik... 3,3iu... Maar het materiaal moet je aan wennen, ik zet het 9mnd per jaar zonder problemen.. Maar moest in begin ook heel erg wennen... Ik zet normaal 5iu per dag verdeeld in 3x... Ook zet ik 50-100mcg IGF-1Lr3 bij...Daarom kan ik het elke dag aan.. Anders ook niet hoor.....
2x. Aangezien ik 2,5 iu per keer pak, wordt dat dan 5iu op een dag, om de dag. Dat zou niet stroken met het feit dat jij zegt dat het lichaam maar 2iu per keer aan kan (heb je toevallig een link oid naar die text?) OF zeg je pak dan gewoon 2x 2iu eod. Moet ik alleen wat extra BW in de vial doen....
Wat vind je van de hoeveelheid T4: 40mcg pd? Is dat voldoende?
Ik hou van structuur, dus ik zou het dan eod doen en niet alleen op trainingsdagen.
Greetz1.83 / 96 kg / Bf 14%
Comment
-
Originally posted by Jaap View PostWat ik bedoelde met eerste zin is dat jij aanraad het eod te zetten en dan in
2x. Aangezien ik 2,5 iu per keer pak, wordt dat dan 5iu op een dag, om de dag. Dat zou niet stroken met het feit dat jij zegt dat het lichaam maar 2iu per keer aan kan (heb je toevallig een link oid naar die text?) OF zeg je pak dan gewoon 2x 2iu eod. Moet ik alleen wat extra BW in de vial doen....
Wat vind je van de hoeveelheid T4: 40mcg pd? Is dat voldoende?
Ik hou van structuur, dus ik zou het dan eod doen en niet alleen op trainingsdagen.
Greetz
Comment
-
Originally posted by LittleMofo View PostWaarom zou je geen primo aanraden nog minder lever toxisch dan anavar en je kunt het hoger doseren voor meer effect, en nog beter langer door pakken."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
-
Dat was dus inderdaad ook reden om het niet te adviseren."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
48 minutes ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...3 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment