Paracetamol zorgt zelfs voor betere verdeling.En houd je bloed dun, die de as stroperiger maakt. Maar pas op je kunt last van je maag krijgen of pijn in je kop.. Even proberen met 1...
Cut kuurtje. Winny/primo/test
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Jazeker, als je maag er maar tegen kan... Ik gebruik tijdens kuren ook Ascal dagelijks = Maar 100mg en eigenlijk bedoeld voor hart patienten als bloedverdunner...Net zo slap als n kinder aspirine, sinasprilletje.. Maar ik moet wel ik heb niet zo,n sterke maag....
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostJazeker, als je maag er maar tegen kan... Ik gebruik tijdens kuren ook Ascal dagelijks = Maar 100mg en eigenlijk bedoeld voor hart patienten als bloedverdunner...Net zo slap als n kinder aspirine, sinasprilletje.. Maar ik moet wel ik heb niet zo,n sterke maag....
Ascal en aspirine even onveilig - GezondheidsNet
Comment
-
Mag ik u er op attent maken dat: Je al die tijd hebt beweerd dat je geen buik had.. En nu ben je opeens zwembandjes kwijt? Nog geen 2 weken geleden gaf je door dat het minder was dan 1cm vetmeting met jouw tang op de buik.. Elke dag werd je droger en droger en met meer spierhardheid en volume.. Hoe kom jij dan in hemelsnaam aan zwembandjes?
Comment
-
Die heb ik altijd al gehad, ze gaan als laats t weg geloof ik, ik heb aan de zij op de heupen vet zitten en dat zat niet op de buik iig, vandaar heel simpel.
Ik had verder ook geen buik maar van die zwembandjes, daar baalde ik dus altijd van. En nu krijg is dus echt het idee dat dit platselijk vet is door al die bier van eerder.Last edited by LittleMofo; 01-02-2010, 10:12.
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostMag ik u er op attent maken dat: Je al die tijd hebt beweerd dat je geen buik had.. En nu ben je opeens zwembandjes kwijt? Nog geen 2 weken geleden gaf je door dat het minder was dan 1cm vetmeting met jouw tang op de buik.. Elke dag werd je droger en droger en met meer spierhardheid en volume.. Hoe kom jij dan in hemelsnaam aan zwembandjes?
Comment
-
En hij heeft het mooi mis want voor op de buik die een bolle buik maakt dat vet had ik sowiso al niet.
Maar goed jullie denken maar ik zie het, en daar gaat mij hetom
Ik ben teminste buffelLast edited by LittleMofo; 01-02-2010, 10:16.
Comment
-
Nou kan dat bij iedereen anders zijn hoor, dat weet ik niet 100% zeker..
Maar als ik iets in vet aankom merk ik dat net rond mn navel als eerste... Daar heb ik dan ook wel iets vet..
Mn heupen of in mn zij, heb ik absoluut niets aan vet.. Dat is n velletje,en kan ik dan ook zo pakken als vel..
Het vet wat ik heb kan ik zo aanwijzen en zit +- 4cm rond mn navel.. Dat krijg ik er heel slecht af, zonder spierverlies.. Dus laat ik het maar zo.. Ben tenslotte ook geen 20 meer....
Comment
-
Nee idd ik ben zo'n persoon die het vet aanzet op de heupen en billen en borst,
En dat van die heuen baal ik juist erg van, want dat maatje fysiek niet mooi, je vshape is
dan veel minder goed zichbaar. Ik heb voorige week nog min buikvetopgemeten naast de navel ik ga dat zometeen nog een doen, het ziet er iik uit alsof er wel 5mm af is iig.
Comment
-
Originally posted by LittleMofo View PostNee idd ik ben zo'n persoon die het vet aanzet op de heupen en billen en borst,
En dat van die heuen baal ik juist erg van, want dat maatje fysiek niet mooi, je vshape is
dan veel minder goed zichbaar. Ik heb voorige week nog min buikvetopgemeten naast de navel ik ga dat zometeen nog een doen, het ziet er iik uit alsof er wel 5mm af is iig.
Comment
-
Ik ben dan ook n soort ecto van oorsprong... Tot tien jaar terug was het voor mij bijna onmogelijk, om vet aan te komen.. Ik was zelfs wel eens te laag in mn bf tijdens n bulk kuur.. En vrat mij het apelazerus de hele dag door, soms wel boven 8000Kcal.. Dan leek ik tijdens n kuur wel wat vetter, maar dat was dan alleen vocht..Moest me kapot vreten om aan 10-11%bf te komen.. Heeft ook zn nadelen, je word veel sneller vatbaar voor n verkoudheid of griep..
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment