Cut kuurtje. Winny/primo/test

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• No offense ....maar als jij al 6 jaar bezig bent en de nodige kuurtje heb gehad vind ik je er zeer matig uit zien.
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
      No offense ....maar als jij al 6 jaar bezig bent en de nodige kuurtje heb gehad vind ik je er zeer matig uit zien.
      No offense..... en een beetje chubby
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Gelukkig heeft hij dit nog nooit eerder uitgelegd
        Groeten

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
          No offense ....maar als jij al 6 jaar bezig bent en de nodige kuurtje heb gehad vind ik je er zeer matig uit zien.
          Tot je ziet wat er onder dat laagje zit
          Dat is echt niet niets hoor, kijk ik zie er dan niet uit als extremebody ofzo maar wel in die richting. En 30kg vvm vind ik ook niet niets berijkt in 6 jaar sorry. Als een ander het beter kan respect, ik vind datik dat netjes heb gedaan terwel delevenstijl alles behalve bb style was, meer een junkie style
          Last edited by LittleMofo; 11-02-2010, 17:25.

Comment

• Ik wilde eigenlijk niet meer posten maar kan het gewoonweg niet laten.
            Als ik zo naar die borsten kijk komt er ineens een gelijkenis met een andere topic opzetten.
            De topic heet: 'Onze grote vriend is weer terug'.

Comment

• Neeik ga niet meer kloten iig en er in trappen, ik ben daar wel een beetje klaarmee eingelijk,
              want word ermentaal niet beter op iig. Alsik nog 5% eraf hebpost ik nog eens weer een zelfde pic

Comment

• Originally posted by Revius View Post
                soooo als dit 20% is ben ik zeer opgelucht
                Hoezo ? Mijn bovenste abs komen al door (zie foto), meting in de gym was gisteren op 18% 4punten meting,

Comment

• Originally posted by LittleMofo View Post
                  Hoezo ? Mijn bovenste abs komen al door (zie foto), meting in de gym was gisteren op 18% 4punten meting,
                  Ik zeg dat ik dan ben opgelucht, niet voor jou.
                  Groeten

Comment

• Kijk ik weet zelf ook dat ik de 120 kg mischien wel had kunnen berkijken bij dit vet als ik die 6 jaar lang ook echt als een bb geleefd had maar goed. Het is gewoon weg niet anders dat ik in mijn begin jaren een losgelagen junkie was die niet goed at volgens de boekjes. Waarom word het mij dan nog verwijten dat ik er veel beter uit had kunnen zien bij mijn oude levenstijl.
                    Mar dit had ik geloof ik al eens eerdr gezegt dat ik niet goed bezig ben geweest als die jaren en dan nog commetaar er op hebben, ik vind dat erug jammer. En ik mag geloof ik best wel blij zijn met wat ik wel heb berijkt tot nu toe, ik schamde mij eerst door voor mijn tieten die ik nu niet meer heb als toen.
                    Ik druk nu weer het zwembad in te gaan en het strand op. Maar het word allemaal nog beter.
                    Kijk als ik er nog een 5% bij af heb mag ik eingelijk helemaal niet mer klagen want dan ziet het er goed uit qwa lijnen en massa. Alleen had ik het wat eerder allemaal kunnen hebben als ik er ook naar geleefd had. Ik hoop niet dat jullie mij nu hier mee op mijn nek gaan zitten want dat is toch niet de bedoeling van zo'n furum om iemand om zijn uiterlijk af te gaan zeiken ? Ziet het er allemaal zo fout uit dan ?

En dan er nog bij ik ben slecht in goede foto's maken, ik durf te wedden dat als ik naar een foto graaf ga dat het er inpressiever uit zal zien alleen is het dan weer nep in mijn ogen. Belichting kan heel veel schelen van hoe iets er uit ziet.

Trouwens ik ben nog niet klaar met afvallen en massa gainen.
                    Ik stop er nu niet mee jongens

Geef jullie eerlijke mening eens, is het nu echt zo slecht ?
                    Ik accepteer iedere mening
                    Last edited by GeneralIx; 12-02-2010, 10:07.

Comment

• Originally posted by LittleMofo
                      Geef jullie eerlijke mening eens, is het nu echt zo slecht ?
                      Ik accepteer iedere mening
                      Het ziet er helemaal niet slecht uit. Maar jij bent 6 jaar bezig en dan vindt ik dat je veel verder had kunnen wezen. Zeker met een aantal kuren achter de rug. Maar wat je zelf al zegt drank en drugs helpen niet echt mee met spiergroei.

Ik denk dat het gross hier op BN niet jou fysiek heeft. Wat dat betreft zijn er hier genoeg die nog wat van jou kunnen leren.

En als het niet bevalt wat een ander zegt.....jammer dan. Je moet je niet zo druk maken om wat een ander zegt.
                      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Ik wou dat ik het anders had gedaan, als iemand een manier weet hoe ik de tijd trug kan draaien zou ik dat graag hebben gedaan iig. Ik heb zo veel verloot merk ik, dat is gewoon niet zuinig. Maa rgoed mijn domme verstand wou ook niet beter.

Comment

• Je kan een lichaam niet zo snel beoordelen als heel slecht, jouw redenen waarom je niet meer hebt bereikt zijn vrij duidelijk.
                          En waar moeten we het mee vergelijken?
                          Groeten

Comment

• Originally posted by LittleMofo View Post
                            Ik wou dat ik het anders had gedaan, als iemand een manier weet hoe ik de tijd trug kan draaien zou ik dat graag hebben gedaan iig. Ik heb zo veel verloot merk ik, dat is gewoon niet zuinig. Maa rgoed mijn domme verstand wou ook niet beter.
                            Je hebt nog steeds geen zak geleerd.
                            Je bent nog steeds dom bezig.
                            Wie gaat er nu tijdens een kuur zuipen en coke nemen?
                            Voel eens aan je voorhoofd man.
                            Je hoeft de tijd helemaal niet terug te draaien want dan zou je het nog steeds verkeerd doen.

Comment

• Eingelijk met niemand want ieder lichaam is toch wel anders. Als je toch wil vergelijken met een junie die in de goot licht en ook traind. lol Maar goed, als ik het anders had gedaan was ik begonnen met krachtraining op mijn 15e en was ik gaan kuren op mijn 21e. Als ik dit had gedaan en ok mijn voeding altijd op orde had had ik denk ik wel een veel en veel beter lichaam gehad qwa massa en definitie denk ik

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                                Je hebt nog steeds geen zak geleerd.
                                Je bent nog steeds dom bezig.
                                Wie gaat er nu tijdens een kuur zuipen en coke nemen?
                                Voel eens aan je voorhoofd man.
                                Je hoeft de tijd helemaal niet terug te draaien want dan zou je het nog steeds verkeerd doen.
                                Je beledigd mij al weer, kun je daa ren keer mee stoppen ik ga er iig geen gedonder meer om maken. Sorry maar dat is wel jou'n bedoeling zo, maar mije niet meer. Goed he vriend

Da tik die eene keer de fout in ben gegaan betekend dat niet dat ik dat weer elke dag ga doen en gebruiken integendeel het gebeurd allen maar minder.
                                Het zal ff wennen ijn voor jullie dat ik er niet meer op in ga, helaas saai voor jullie maar beter voor mij...

Ik ga in de toekomst alleen maar harder en zwaarder trainen, mijn leven heb ik er iig aal gegeven, aan deze sport/levenstijl

Edit

En toen was hij uit mij log. Het helpt dus wel degelijk om normaal te doen.
                                Last edited by LittleMofo; 11-02-2010, 18:30.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X