Originally posted by LittleMofo
View Post
Cut kuurtje. Winny/primo/test
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Jah eingelijk ben ik moschien wel wat te nuchter wat aas betreft maar ik maak er ook geen gewoonte van dat ik het heel vaak per jaar doe ofzo. Ik doe liever 1 of 2 keer per jaar en dan een week of 15/16. En dan is het weer gebeurd voor een half jaar of een jaar. Na de kuur laat ik zeker wel weer mijn waarden testen zoals bloed en lever.
Comment
-
met 30x0,6 kun je goed optrekken hoor..."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by LittleMofo View PostWeet ik wou eerst ook in been zetten vandaar 30x06 maar werkt ook prima in ass.
Ik vind het een voordeel dat het niet te snel kan injecteren anders krijg je zo'n bultje er onder
en dat heb ik nu niet omdat het wel 2 min duurt voor dat de 3ml erin zit. Best wel spannend was het weer voor het eerst zelf zetten maar je voeld echt geen reet
Ik heb zelf ook met de 30x06 gezet, maar gebruik nu de 40x06, dat gaat helemaal lekker.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostJa hoor kerel, 30x06 werkt goed, dus waarom dikkere naalden als het met wat dunnere ook gaat. En het langzamere injecteren is juist veel beter dan dat snelle, daar krijg je juist pijn in je hol van.
Ik heb zelf ook met de 30x06 gezet, maar gebruik nu de 40x06, dat gaat helemaal lekker.
Comment
-
Als je nog in je bil kan zetten ben je niet breed genoeg. hehe Dus echte bodybuilders zetten het gewoon in de quads of andere bereikbare plek. Ikzelf hou het bij de quads. Kan lekker veel in. Schouder, tricep, trapezius, bil...kan ik allemaal niet meer bij in de buurt komen om fatsoenlijk te zetten. Wat een gehannes ook.
Je weet ook dat als je druk voelt met eventuele steken dat je even moet stoppen? Dan kan de vloeistof zich verspreiden en heb je weer ruimte om rustig aan verder te injecteren. Je moet niet een hele minuut of 2 wachten, want dan groeit dat wondje weer dicht op het spier. Maar je kan gerust even 20-30sec wachten eer je verder gaat. Zelf zit ik tussen door nog te msn'en, te internetten, beetje te gamen terwijl die naald in me quad staat. Je hebt immers maar 1 hand nodig en geen 2 :P
Comment
-
Nou Mofo ik kan er ook niet fatsoenlijk bij hoor.. En dat moet toch wel als je aspireert.. Ik krijg die naald wel met n beetje gehannes in mn bil maar dan? Dus zet ik als ik het zelf doe, ook in mn been.. 6ml is n makkie, en ik zet het net voordat ik ga slapen dus is het erna goed rusten..s,Morgens merk ik er niets meer van.. Soms laat ik het n ander doen, als mn benen het niet meer willen.. Resultaat is klote, en n zere reet..Net of ik op n halve tennisbal zit... Nadeel van in mn benen prikken is, dat je allemaal hele kleine lidtekentjes blijft zien in de zomer....
Comment
-
Die heb ik al zit vol met van die groei strepen over mijn boven benen aan de binnenkant door te snel dik worden. Niet door spiermassa. Volgende week prik ik gewoon in mijn been want dat wil beter kreeg er zo'n lame arm van, maar het zit er wel in. Ik denk trouwens dat ik wat meer water moet drinken want krijg kopijn van de winsrol dit heb ik als ik niet genoeg carbs eet met voldoende water erbij.
Geloof een bekent probleem bij winstol
Comment
-
Originally posted by LittleMofo View PostZe net de laatste 3ml gezet. Helaas voelde het deze keer niet zo goed. Er kwam ook een beetje olie uit na het injecteren helaas. Volgende keer toch echt maar been want dan kan ik teminste ook aspireren. Hopelijk is er niet te vel verloren gegaan.
Iets fout gedaan ?
Ben wel benieuwd, ik zit ongeveer in dezelfde situatie. Ik heb vandaag men spullen gekregen voor mijn eerste spuitkuur test e + primo.
De winny laat ik achterwege,( ik heb al een aantal winny only kuurtjes achter de rug) kreeg er na de 3de-4de week echt gewrichtspijn van. Is echt kl*te om dan te trainen. Wel goede gains gehaalt.
Injecteren in de bil is toch wel het minst pijnlijk lijkt me, en de minste kans om een adertje te raken.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment