Cut kuurtje. Winny/primo/test

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

injecteren in de quads kan ook bijna niks fout gaan. Je hebt enorm groot gebied waarin je wild in de weg kunt prikken zonder iets te raken.

Als je de eerste keer gaat injecteren lijkt been mij het prettigst. Echt de eerste week krijg je van gewenning pijn dat wil je niet weten. Leek net alsof er een granaatscherf in me been stond en dat me been wilde exploderen elk moment. Moet je na gaan als je dit gevoel in je reet hebt en er de hele dag op moet zitten.

Comment

Lol heb ik al eens gehad maar iet zo erg dat ik er last van krijg in mijn reet.
      Het voeld aleen of er dan wat in zit bij het fietsens op den duur. Ik ga trouwens straks mijn bloedruk op meten of morgen. Moet dat ding namelijk nog ophalen bij iemand anders. Lijkt me sterkt dat die rommel nu al zin werk doet vanwege mijn kopijn of het komt ondat ik weer te veel met mijn kop voor dit scherm zit lol.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
        injecteren in de quads kan ook bijna niks fout gaan. Je hebt enorm groot gebied waarin je wild in de weg kunt prikken zonder iets te raken.

Als je de eerste keer gaat injecteren lijkt been mij het prettigst. Echt de eerste week krijg je van gewenning pijn dat wil je niet weten. Leek net alsof er een granaatscherf in me been stond en dat me been wilde exploderen elk moment. Moet je na gaan als je dit gevoel in je reet hebt en er de hele dag op moet zitten.
        Ja, hier krijg ik echt geen goed gevoel bij " granaatscherf ", "exploderen",
        man man toch, je moet er wat voor over hebben om breed te worden
        Iemand die wat positiefs kan vertellen over injecteren ? Niemand ?

Comment

is alleen de eerste week. lichaam krijgt lading stof die hij niet wilt en weer wilt kwijt raken. dus vandaar dat kut gevoel even

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
            is alleen de eerste week. lichaam krijgt lading stof die hij niet wilt en weer wilt kwijt raken. dus vandaar dat kut gevoel even
            Oke thanks Fal, effe doorbijten dus.

Comment

Primo mag geen zeer doen =100mg/ml gaat ook n beetje om de hoeveelheid werkstof per ml.....

Comment

Update.
                Nog geen veranderingen behalve dat de winny al wat werkt geloof ik.

Wat heb ik in mijn lichaam zitten op dit moment:
                275mg test
                120mg winstrol
                500mg primo.

Comment

120mg winstrol? Veel te hoge dosis man....

Comment

Voor 3 dagen ?
                    Want vandaag word het 150mg (50mg per dag he, verdeeld voor max 4 weekjes)

Comment

Zo mag je niet rekenen Mofo.... Je rekent per dag (met tabs).. Tering je liet me schrikken man, ik was al aan het zoeken en vogelen hoe je die meuk, snel uit je lijf moest krijgen... Nooit meer doen hoor..... Gewoon per dag rekenen......Tab=prop

Comment

Oke oke sorry..... Bedoelde ik mee hoeveel ik nu heb gebruikt. Maar hou het wel bij 50mg per dag als ik het de volgende keer zeg.

Comment

Originally posted by LittleMofo View Post
                          Oke oke sorry..... Bedoelde ik mee hoeveel ik nu heb gebruikt. Maar hou het wel bij 50mg per dag als ik het de volgende keer zeg.
                          Ja natuurlijk.... Ander zeg je over n week of wat dat je bv 700mg winny in je lijf hebt, en ben ik 112 al aan het bellen Tabs zijn niet zo lang werkzaam en is n propionate daarom moet je ze ook dagelijks slikken.... Ondeugende, jongen

Comment

Was idd fout straks leest iemand het en die gaat dan 120mg per dag vreten van die sooi.
                            Ik moet toch ff wat beter nadenken voor ik wat roep damn. Als het weg moet laat ik het wel ff verwijderen als dat kan om verwarring te voorkomen.

Comment

Originally posted by LittleMofo View Post
                              Lijkt me logischer.
                              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                              Go heavy or go home!

Comment

Die zien nu je reactie toch ook? Niet druk om maken hoor, ik heb er al eens 1 gezien die plaatste dat hij wilde starten met 5000mg test.. = toch 2 potjes= 20ml test per keer.. Heb toen echt plat gelegen, en spuugde mn drinken zo door de kamer heen... Ik geloof dat Martin of Shred er ook nog op reageerde met allemaal lachende poppetjes, en vroeg of het wel voldoende was.... Hahahaha....

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X