Cut kuurtje. Winny/primo/test

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
    Precies Fal.
    Zoiets had ik net ook.
    Mensen hebben zo'n verkeerd beeld van AS-gebruikers. Die denken op voorhand al dat je agressief bent. .
    Is diet een vooroordeel van jezelf? Ik heb nooit gedacht dat as gebruikers agressief waren.

Maar nou weet ik nog niet waarom je zei "En, wees blij dat ik jou niet ken"

Comment

• Zei hier iemand "Topic Vervuiling"?

The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Ja, sorry Mofo, ik ben 1 van de daders.
        Je kunt altijd 1 van de Mods voor opschoning vragen.

Comment

• Wat een non-discussie weer heren.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
            Wat een non-discussie weer heren.

sorry Gen.

Comment

• Daar hadden we toch een off topic topic voor.....die kan ook wel dicht.
              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Oke, nu begin ik me wel echt zorgen te maken....
                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Hij was gisteren jarig jongens

LUPPIE NOG GEFELICITEERD HE!!!!!!
                  Groeten

Comment

• Ff een kijkje nemen, thnx voor de felicitatie iig. Neen er is verder niets aan het handje.
                    Trainingen gaan goed en voeding ook. Ik hou mij alleen ff wat meer op de achtergrond, heb
                    namelijk geen zin meer in BS gedoe en ik wil minder achter de pc zitten. Ik heb nog genoeg trainingen om te posten iig, maar dat die ik wel als ik er weer eens zin in heb. Volgende week ofzo zal ik wel
                    weer wat vorderingen posten.

Comment

• Hey Luppie!

Verstandig gefeliciteerd nog...
                      The Sky Ain't The Limit

Comment

• Thnx man !! Heb trouwens maar geen bier gehad, mezelf kendende door de weeks, dan worden het er meer dan 4 dan maar niets.

Comment

• Heel erg verstandig!!

Een jaartje ouder... A Changed Man!

Ik wel, heb me ram naar de kut gezopen afgelopen weekend ben daarna nog 3 dagen K.O. geweest van de kater.
                          The Sky Ain't The Limit

Comment

• Originally posted by sch00m View Post
                            Heel erg verstandig!!

Een jaartje ouder... A Changed Man!

Ik wel, heb me ram naar de kut gezopen afgelopen weekend ben daarna nog 3 dagen K.O. geweest van de kater.
                            Daar mag je dus ook mee gaan stoppen bro.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                              Daar mag je dus ook mee gaan stoppen bro.
                              Moest nog effe voelen dat ik leefde. Plus het was carnaval.

10 weken UBER strickt, dwz nog geen glas cola. Alleen wat op mijn (pak) papier staat.

Ik had vanmiddag nog een reep chocola in mijn UD2.0 gebouwd tijdens de carb load. Maar die gaf iets te veel vetten. Dus moest em weer eruit halen. *Huil*

Het gaat helemaal goed komen. Muahah
                              The Sky Ain't The Limit

Comment

• Dan mag het wel een keer. Aankomende zaterdag geef ik mijn feest iig, dat is trouwens morgen alweer (wat gaat de week snel). Ik hou het dan bij een paar tapjes, moet lukken en als het niet lukt pakken andere het af.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X