Cut kuurtje. Winny/primo/test

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Door: Big Cat
    Winstrol / Stromba
    MEDEDELING: Deze informatie is voor entertainment doeleinden ONLY!
    Volledige profielen op elk individueel steroïde zijn hier.
    Farmaceutische Naam: Stanozolol
    Chemische structuur: 17 alpha-methyl-5alpha-androstano [3,2-c] pyrazool-17 beta-ol
    Moleculair gewicht van de basis: 344.5392
    Effectieve dosis: 50-100 mg / dag injectie of 50-100 mg / dag oraal
    Gemiddelde Street-prijs: $ 0,30 tot 1,00 per tab of $ 7-10 per injectie 50mg
    Beschikbaar Doses: 2, 5 en 10 mg tabs of 50-100 mg / ml
    Kenmerken:
    DDeze is nog een van de populaire. Naast Deca en D-Bol de derde meest misbruikte stof onder de atleten is stanozolol, zoals gedocumenteerd door de vele positieve dopingtest. Onder hen het geval sprinter Ben Johnson, die werd beroofd van zijn gouden medaille op de 100 meter dash in 1988 de Olympische Spelen. Maar sindsdien is het aantal positieve exponentieel gegroeid. In bodybuilding Shawn Ray's positief in de jaren 1990 Arnold Schwarzenegger Classic (een korte periode de IFBB had met drug testing). Ray was de winnaar van dat evenement, maar Canadion pro koning Nimrod werd ook aangetoond dat stanazolol metabolieten zijn in zijn urine.
    Dat korte paragraaf om te illustreren wat voor een impact het heeft gemaakt op de wereld van de sport. Stanozolol wordt aangeduid als Winny, na haar handelsnaam als de markt gebracht door Winthrop: Winstrol. In Europa kan dit een beetje verwarrend als de meest beschikbare vorm er heet Stromba. Winny komt in twee vormen, een injecteerbare vorm en een mondelinge vorm. Beide zijn even populair en beide zijn dagelijks worden gebruikt. De injecties zijn dezelfde samenstelling als de orals, die wordt gemethyleerd. Door deze prestatie kan niet worden veresterd voor tijd-release. Dus zijn niet helemaal geschikt voor de wekelijkse injecties hoewel dit wordt gevraagd op de bijsluiter van de veterinaire vorm van Winny. Een ander ding dat verder zou toevoegen aan de moeilijkheid van de tijd-release is dat het wordt geleverd in een waterige oplossing. Dat is niet precies zou de inwerkingtreding vetweefsel, nodig voor de verestering en de opslag van het substraat in het lichaam.
    De injecteerbare versie geeft vaak meer resultaten. In vergelijkbare doses is er nog meer uitsplitsing bij de eerste pass in de lever, waardoor het moeilijk is om een gelijke hoeveelheid geabsorbeerd. En op de top van dat zij moet worden vermeld dat de meeste mensen gewoon niet een gelijk bedrag te nemen. Te veel pillen, geringere beschikbaarheid, hogere kosten. Vele factoren spelen een rol in. Maar natuurlijk is een mondeling is te verkiezen boven dagelijkse injecties als dat geeft de nodige complicaties ook. Denk aan abcessen en brokken, het zoeken naar nieuwe injectie toe als gevolg van pijn en zo verder. Sommigen hebben dit probleem opgelost door gewoon het drinken van de Winny injecties. Het is dezelfde stof, ook gemethyleerd naar de lever, de beschikbaarheid en de prijs zijn beter bestand zijn tegen en zijn vervat in het water. Dus er echt niet veel bezwaren tegen dit.
    Natuurlijk omdat ze dezelfde stof, ongeacht de wijze van gebruik, zijn niet geadviseerd om Winny gebruiken voor langere tijd. Hepatoxic Iets minder dan de meeste 17-alfa gealkyleerde substraten, zodat het gebruikt kan worden een beetje langer, zo lang als 8 weken, maar langer dan dat is niet verstandig. Hoogte van de lever-waarden is heel gewoon.
    De specificiteit van Winny ligt echter in hoe tegengaat oestrogene bijwerkingen, zoals gyno en overtollige water retentie. Allereerst is het een 5-alpha gereduceerd substraat. 5-alfa verlaging breekt de dubbele binding tussen de posities 4 en 5, die is voor de conversie naar oestrogeen nodig via aromatase, het enzym dat primair voor de productie van oestrogeen bij mannen. Omdat sommige van deze verbindingen toch tonen enkele affiniteit voor aromatase ze enig nut kan hebben bij het blokkeren van oestrogeen uit andere steroïden ze zijn met gestapeld. Weer of geen Winny besluiten op deze manier is niet helemaal zeker. Wat heeft een populair punt van discussie geweest met stanozolol is door haar voorgestelde anti-progestagene effecten. De theorie gaat dat Winny kunnen binden en te concurreren om een positie bij de progesteron receptor graag van Clomid Nolvadex zou op de oestrogeenreceptor en remt aldus de progestagene effecten. Nu kan progesteron verergeren oestrogene bijwerkingen door kwellende oestrogeen en het speelt een rol bij de gynaecoloog.
    We hebben ook besproken dat bepaalde steroïden inderdaad kan stimuleren en te handelen op de hoogte van de progesteron receptor waaronder nandrolon en norethandrolon. Deze hormonen zijn ook veranderd door het induceren van een daling van de libido en een gevoel van lethargie en dergelijke, en eventhough ze aromatiseert in mindere prijzen dan sommige andere steroïden, tonen ze een gelijke capaciteit om oorzaak oestrogene bijwerkingen, vooral wanneer met andere gestapeld aromatiseerbare verbindingen. Nu is er bewijs dat Winny inderdaad binden aan de progesteron receptor1 en zijn gebruikers niet vermelden de normale kenmerken van progesteron stimulatie, die goed voorteken voor deze anti-progestagene eigenschappen. Er is ook enkele klinische gegevens die hij wel steun van de symptomen die extra progesteron suppression2. Veel in de manier danazol werd ook met succes gebruikt. Het enige wat we moeten niet uit het oog verliezen is echter in welke koers het bindt aan de progesteron receptie. Er zijn geen gegevens hierover. Voor zover we weten niet kon binden sterk genoeg om te concurreren met nandrolone of norethandrolon. Dus het niet verstandig om te stellen dat Winny is een anti-progestagin per se, maar het doet Winny een goede match voor deze producten in stapels in ieder geval.
    Sterke winsten zijn nooit echt gemaakt tijdens het gebruik van stanozolol (het is een zwak androgeen aangezien er geen 3-keto groep nodig zijn voor de androgeen-bindend), maar fatsoenlijk en redelijk eenvoudig te houden winsten zijn mogelijk. De beperkte tijd maakt echter gebruik van de meest ervaren gebruikers kiezen voor andere steroïden in dat verband. Winny, in bodybuilding kringen althans, wordt meestal gebruikt tijdens het zagen cycli om massa te behouden. Winstrol, zoals een DHT verbinding geeft ook een duidelijke toename in spier hardheid en strepen bij mensen met een lage body-fat percentage. Dit geeft verder geloof dat het ook kan een een anti-oestrogeen. Maar de meeste kans heeft meer te maken met de algemene lagere niveaus van circulerende oestrogenen. Winny is ook heel effectief in het bevorderen van kracht, omdat het heel goed bindt aan de androgeen receptor. Korte termijn stanozolol gebruik kan bevorderen drastische sterkte, een prestatie die vaak in het begin van een cyclus werkzaam ballaststoffen (hoewel d-bol meer geschikt zou zijn in dat geval) of laat in een snij-cyclus tot een daling van de prestaties te voorkomen. Dit gecombineerd met de rode bloedcellen-stimulerende eigenschappen van haar androgeen affiniteit maken het populair onder spoor atleten ook in om betere resultaten te verwekken. Zoals velen, met inbegrip van Ben Johnson, geen rekening gehouden kan worden gedetecteerd geruime tijd na het laatste gebruik, zodat het niet aan te raden voor drugs getest atleten. Velen hebben anders aangenomen vanwege de korte halfwaardetijd, maar blijkbaar enkele niet actieve metabolieten zijn gemakkelijk veresterd, zodat ze kunnen worden gevonden tot 5 maanden na de laatste injectie.
    Winny is meestal zeer goed verdragen bij mannen. Krampen, hoofdpijn, verhoogde bloeddruk en cholesterolgehalte en beschadiging van de lever zijn vastgesteld, maar op een niet-frequente basis. Standaard virilization symptomen die gepaard gaan met het stimuleren van de androgeen receptor, zijn echter een probleem. Acne, prostaat hypertrofie en een verergering van mannelijke kaalheid kan voorkomen, dus gebruik door vrouwen moet worden ontmoedigd.
    Door de frequente tarief van injecties, de gebruikers hebben over het algemeen te gaan spotten voor de verschillende sites van de injectie op het lichaam. Kalveren, schouders, armen en dergelijke. Daarbij zij opgemerkt een gelokaliseerde toename van de massa die wortel heeft gegeven aan de mythe dat Winny kunt toevoegen spier waar het wordt geïnjecteerd. Wat ik over te zeggen geldt voor alle verbindingen bekend tot op heden: Steroids niet toenemen massa lokaal. De naleving wordt opgemerkt, omdat de injectie de fascia rond de spier, die mogelijk een spier geeft een beetje meer ruimte om te groeien pauzes. Dit is meestal tijdelijk, en in de beste gevallen zeer beperkt. Meerdere injecties zou geen verhoging van de grootte in vergelijking. Wanneer de fascia geneest, als het geneest, kan dit leiden tot iets genaamd compartimenten syndroom, waar een zenuw is bekneld tussen een spier en de fascia. Leidt tot heel vaak en gevoelloosheid in sommige gevallen tot een verlamming van alles wat zenuw controles. Dit is niet vaak voordoen. Dit is zeldzaam, maar mijn punt was dat het documenteren gelokaliseerd groei gestimuleerd door een injectie is een mythe.
    Een laatste opmerking over injecteerbare Winny is: schudden voor gebruik. Het heet een waterige oplossing, maar de Winny is een steroïde is niet bijzonder polaire, wat betekent dat niet oplossen in het water. Als het spul zit, zal het zich ophopen aan de onderkant van de flacon. Een goede manier om het echte werk herkennen als goed. Dus schudden voordat je het tekenen in een spuit of mengen voordat je het drinkt, en misschien zelfs schud weer een keer in de spuit vóór de injectie.
    Stapelen en gebruiken:
    Winstrol wordt het best gebruikt met een snelheid van 50 mg per dag. Wanneer in een injectie die neerkomt op een enkele injectie iedere dag rond dezelfde tijd. In orals zal dat ten minste 5 tabbladen van een legitiem product.
    In een massa stack Winny maakt een goede match voor deca en Nilevar. Of de anti-progestagene effecten zijn voor echt of niet, laat alleen maar zeggen het kan geen kwaad. In ieder stack met deca het gebruik van 25-50 mg per dag voor de eerste 6-8 weken van de stapel kan kickstart het en wat kracht toe te voegen. Met Nilevar is er een praktisch bezwaar omdat het is ook 17-alfa gealkyleerde en meer toxisch dan Winny, dus uw stapel zou worden beperkt tot 6 weken, wat niet al te productief.

De roze zijn Anabol (Dianabol) en de gele zijn Stanabol (Winstrol). Deze zijn zeer populair op dit moment. Ze zijn 5 mg tabs en ze verkopen voor minder dan 30 cent een tabblad.
    Voor het snijden van toepassing Boldenone, Masteron en trenbolonacetaat zijn de beste opties. Als u in dienst een langere stapel, dan 25-50 mg Winny gebruik gedurende 6 weken of zo aan het einde van de stapel. Boldenone is de beste wedstrijd hier als de andere twee doen in wezen hetzelfde. Ze fungeren uitsluitend of voornamelijk op de androgene receptor. Het maken van keuzes, omdat ze armer gewoon upping de dosis van Winny waarschijnlijk grotendeels dezelfde resultaten. Natuurlijk noch is gemethyleerd, die het mogelijk maakt langer gebruik.
    Er is geen noodzaak voor een anti-oestrogeen als Winny kan zo een woning van haar eigen en niet aromatiseert in ieder geval. De enige contra-indicatie met Winny zou misschien een anti-hypertensieve als u voor een langere stack. Zorg ervoor dat de lever waarden gecontroleerd of u gebruikt voor langer dan 6 weken aan een stuk te krijgen. Er is geen echt gebruiken voor Clomid of Nolva post-cyclus voor Winny specifiek aangezien er geen post-cyclus aromatisatie om negatieve feedback te veroorzaken. Dat maakt wat winst hebt gemaakt op Winny vrij eenvoudig te onderhouden.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
      Heeeeyyy, daar is Jordy weer.
      eeh?

Originally posted by Snuff-Sann View Post
      Mofo kent geen Engels
      Dat weet ik. Wilde alleen geven dat vertalers niet echt zo fantastisch werken, al kan het natuurlijk wel handig zijn. Maar voor ECHT goede vertalingen is het niet de meest geweldige oplossing. That's all. Maar het is idd beter als niets daar heb je gelijk in.
      Owner of the Iron Playground.

Comment

• Originally posted by jordy View Post
        eeh?

Dat weet ik. Wilde alleen geven dat vertalers niet echt zo fantastisch werken, al kan het natuurlijk wel handig zijn. Maar voor ECHT goede vertalingen is het niet de meest geweldige oplossing. That's all. Maar het is idd beter als niets daar heb je gelijk in.
        Ik was het net eventjes aan het lezen en het is werkelijk nog zo slecht niet. Tuurlijk zitten er wel verkeerde woorden tussen bijvoorbeeld snijden = cutten hahaha.
        Maarja, mofo is een fan van dikke poes dus nu kan hij het een beetje lezen.

Comment

• Of de "mondelinge" versie van steroiden.
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by Knulletje View Post
            Hoi Mofo, eindelijk weer terug? Was al bezorgd om je man.
            Snuff Sann, Leuk geplaatst maar ons Mofo leest het niet. Vertaling?
            Thnx jah gaaty harstikke goed.

En thnx voor het vertalen, ik moest gelijk ff weg, want ik ging trainen vandaar dat ik nu pas reageer.

Comment

• Leuk stuk over die winstrol Ik heb trouwens in totaal bijna 6 weken gedaan met 50mg wer dag, mijn potjes zijn vandaag op gegaan, er zaten geloof ik meer in dan 100 tabs, anders kon ik geloof ik niet voor 6 week aan 50mg oer dag komen. De voorige keer deed ik 8 weken met 3 potjes.

Comment

• Workout 4 benen en biceps vorige week vrijdag
                Ik doe tegenwoordig ok walking lungles, heerlijke veruring in de onderarmen ook.
                Ik moet deze oefening nog wel goed aanleren want kan moeilijk stabieliteid vinden

Barbel back squat
                12x20
                8x50
                4x70 opwarmen
                14x80
                12x85
                12x90 VPR

Legpress
                15x130
                12x140
                12x150

Walking dumbel lungles
                12 stappen 16kg
                12 stappen 18kg
                12 stappen 18kg VPR

Legcurl Volledige rom
                12x50
                12x50
                12x50

Seated dumbel curl
                8x16
                6x20
                6x20 VPR
                10x16

Standing barbel curl
                12x20
                10x25
                10x30

Preacher curl (geen gewicht bekend)
                15x
                13x
                11x

----------------------------------------------------------------------------------

Workout 1 borst en kuiten
                De trainng ging lekkerder dan verwacht, want voorige week heb
                ik de borst niet getraind vanwege een lichte blessure door smal bankdrukken met 80kg.
                Small banken doe ik alleen nog maar voor hoge reps 12x60 10x65 enzv.

Benchpress
                12x20
                8x50
                4x70 opwamren
                5x90
                5x90
                4x90 VPR
                5x85

Incline db press
                15x20
                13x22
                10x24
                8x28

Helaas kwam ik niet verder, maar dat komt omdat ik nu ook meer op reps werk, dan is het
                logies dat er niet meer in zit op high reps. Volgende week maar overal 2 kg bij op, dan is het iig een volume pr

Machine flyes
                12x50
                12x55
                10x60

Volgende week een setje extra 65kg voor 8 of 10 reps

Incline db flyes
                12x16
                10x18
                10x18

Pfff, normaal zat er altijd 5 kg meer in per db. Alleen door die kloten high reps
                moet ik gewichten onleveren. Vandaar dat ik ook met de benchpress en eerste andere compounds
                altijd low reps die tot max 6 hh voor setjes.

Hierna heb ik allemaal vage core versterkings oefeningen gedaan die ik van de fisio mee heb
                gekregen op een papier. Later nog ff de kuiten met langzame uitvoering, damn wat brand dat.

Standing calfs
                8x50
                8x50
                8x50

Seated calfs
                12x20
                10x25
                8x30

Calfs op de legpress
                15x60
                10x70

Ik kon niet meer verder met mijn kuiten ze waren zwaar verzuurd.
                Verder heb ik vanmorgen nog 40 min conditie/cardio gedaan 20km totaal.

Comment

• Zozo lup dat gaat goed, en hoe staat het met je vachtje?
                  Groeten

Comment

• Die scheer ik iedere week eraf, of bedoel je het vet laagje? Die heb ik nog steeds wel, 94kg in de gym alleen is er wel een paar % vet af al. Al moet ik zeggen dat het niet veel is maar zie wel mijn buikspieren nu en veel mer definitie in mijn armen. Het is nog lang niet klaar dat weet ik iig wel. Ik weet ok dat ik veel moeite moet doen om wat vet kwijt te raken, onder onderhoud eten is niet genoeg iig. Ik ga mijn cardio daarom weer langzaam opschroeven en mischien nog wel 500 cals eraf halen?
                    Lol dan zit ik op 1500 cals. Of zal dat te weining zijn ?

Correctie 84kg moet 94kg zijn

Comment

• Ik bedoel je berenvacht.
                      Denk dat je wel weet waarom
                      Groeten

Comment

• Originally posted by LittleMofo View Post
                        Die scheer ik iedere week eraf, of bedoel je het vet laagje? Die heb ik nog steeds wel, 94kg in de gym alleen is er wel een paar % vet af al. Al moet ik zeggen dat het niet veel is maar zie wel mijn buikspieren nu en veel mer definitie in mijn armen. Het is nog lang niet klaar dat weet ik iig wel. Ik weet ok dat ik veel moeite moet doen om wat vet kwijt te raken, onder onderhoud eten is niet genoeg iig. Ik ga mijn cardio daarom weer langzaam opschroeven en mischien nog wel 500 cals eraf halen?
                        Lol dan zit ik op 1500 cals. Of zal dat te weining zijn ?

Correctie 84kg moet 94kg zijn
                        Total 7kg vvm gegaind want ik heb vet verloren, al zal het ook veel vocht zijn denk ik? Of is het hopelijk vaste kilo's want veel test zet ik er iig niet bij enkel winnny's waar ik nu ook mee gestopt ben en primo. Maar daar van heb ik wel vvm gains van gezien, 8kg totaal met primo only, of het waa ris is een 2e?

Edit

Die foto's komen nog wel wees maar niet bang

Comment

• Ik begin trouwens te merken dat mijn serma productie bijna vlak licht, duidelijk dat primo wel enkele bijwerkingen geeft op 500mg, of het komt door de stack van 2 dht middelen zamen, winstol en primo.
                          Ballen blijven wel grood, test productie word laag, maar dit kan ook door de test komen, al had ik het wel minder op 500mg test de voorige keer, denk dus puur door de combi.

Ik vind het frapant dat ik zo goed ga elke keer weer bij een dergelijke kuur, ook mede omdat ik nu ook 500 cals minimaal onder onderhoud eet. 7kg massa pakken en 5% dalen binnen 6 weken en moet nog 10 weken gaan met kuren. Ik weet zeker dat ik met een bulk niet meer heb gepakt want heb nooi hoeven bulken om massa te pakken. Ik werd er alleen maar sneller vetterdoor en de vvm die ik dan won wans gelijk aan nu, en de voorike kuur zat ik wel 500cals boven onderhoud en hoger in mijn test. Ik denk dus dat alsik ooit weergakuren doe ik dat altijd op onderhoud, ik heb de genen om snel vetter teworden maa rook de genen om massa tepakken op of onder onderhoud. Bulken ga ik dus niet meer toepassen, enkel op onderhoud of 100-200 cals er boven

Comment

• Vaag. Ik heb ook test + primo en sinds me ballen uit coma zijn geraakt vanwege de wekelijkse hcg die ik zet is me sperma produktie overdadig veel de laatste tijd.

Nu ik 1200-2000kcal eet per dag schiet me kracht opeens omhoog, maar me spiermassa staat zo goed als stil op de meeste plekken. Schouders groeien nog wel hard door en borst raak ik bijna alles weer kwijt en rest staat stil. Massa won ik toch meer met 6000kcal per dag eten. alleen dan stond me kracht weer aardig stil vergeleken met nu.
                            Last edited by Falstyr; 24-02-2010, 10:25.

Comment

• Heeey luppie daar ben je weer. Proficiat nog met je verjaardag.

Comment

• Thnx, maar ik ben hier helaasniet lang meer. Ik mag weer een acount openen op dbb. En ben het met veel mensen hier totaal niet eens alshetover aas gaat.
                                Mijn wistrol is iig nu 2 dagenal afgelopen, en merkte direct dat een training op winstol iets lichter was,
                                hetisgelijk uit het systeem dus een verdere trug val lijkt mij onwaarschijnlijk.

Workout 2 rug en buik en oefeningen van de fysio (woensdag)

Chinnen
                                6xbw
                                6xbw
                                4xbw VPR
                                8xbw+ assistens

Het is een noramle pr eingelijk, want ik heb nog nooit 94kg met zo veel reps
                                de lucht in gekregen.

V-bar pulldown
                                10x55
                                10x60
                                9x65
                                8x70 VPR

BOR
                                6x70
                                6x80
                                6x80
                                4x90 VPR

Seated cable row V-bar grip
                                12x65
                                10x70
                                10x75
                                8x80 VPR

Shrugs
                                12x120
                                12x145 VPR
                                10X170 PR + 25kg

Zijn wel explosief uitgevoerd,dus niet met vasthouden enzo.
                                Lanzamere uitvoeding brand meer en kost meer kracht op lagere gewichten.

Crunches
                                30x
                                20x
                                50x breathing style

Legraises hangende
                                8x
                                10x
                                7x

Nog wat rug sabilisatie oefeningen gedaan
                                en smiddags 50 min cardio

Comment

Sidebar top desktop