Winstrol

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Winstrol

ik weet nu dat er ook winstrol in tabletvorm bestaat.
    heeft iemand hier ervaring mee,en weet ook iemand of het echt wel effect heeft en wat ik er eventueel zou bij moeten neme voor nakuren ?
    ben er aan het over nadenken van dit erges vast te krijgen maar zou eerst wat info willen.heb het hier op foto gezien dat ie bestaat.ik weet ook injecteren is altijd beter maar ..........
    you have to work for a good and nice body;atherwise it just luks like chit !!!

bij tabs moet je iets meer nemen. ook winstrol inject is niet goed voor je lever, dus in dit geval is het niet zo'n groot verschil als bijv. dboll en testo.

winstrol tabs van GS werken grandioos, refererend aan bevindingen van andere personen. ik ken ook iemand die er veel acne van heeft gekregen en om die reden niet meer op dit board komt. maar het werkt toch met (je) hormonen, dus kan het gebeuren. (met elke as wel).
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

eat eat eat and look like a freak!

Comment

yo wat een verhaal!!!

niet helemaal gelezen. nu ff geen tijd.

moet wel ff kwijt: DECA IS NIET MILD!!!!!!!!!& #33;!!!!! dat lees je vaker ,mar het is voor je eigen lichaam NIET mild. missch. qua gains. maar het blijft lang in je systeem en legt je helemaal plat qua eigen prod.

Comment

Ik heb zelf goede resultaten gehad met GS winstrol. Het is ook niet zo dat je superveel gaat merken van een winstrol-only kuur. Maar wat ze zeggen is: what you see is what you get. En bijna geen terugval.
          I live to end the game

Comment

Comment

Een nakuur kan absoluut niet met biergist!
              Nakuur doe je met nolvadex of clomid,en dat is om je eigen test. productie weer een beetje op gang te helpen.
              Want die is door de kuur helemaal plat gelegd.
              Winstrol is het zelfde als stanzolol.
              Kijk anders eens op deze sites www.bodypage.nl www.finalflex.nl kan je veel vinden over a.s. en alles wat er mee te maken heeft.

Grtz..
              Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (bruce @ Jan. 10 2004,19:21)]ik ken ook iemand die er veel acne van heeft gekregen en om die reden niet meer op dit board komt.

Dit begrijp ik ff niet, hij kreeg acne van de anabolen en bezoekt daarom niet meer dit board?

Comment

hij had het van iemand via dit board. en toen was hij kwaad omdat hij acne kreeg en had (zeker) voor zichzelf besloten dat j hier niet moet zijn. lol.
                  het fijne weet ik er ook niet van. is mij niet verteld. maar ik dacht dat het missch. een interessant detail was. dus HET KAN gebeuren.

sorry mr. musscle, ik moet je vertellen dat je niet veel weet van anabolen. dus ben je ook niet goed op de hoogte.

winstrol = stanazolol. (stan. is de werkzame stof)
                  als je niet weet wat dboll is en wat deca is/ doet (dus dat er nandrolone in zit, en de werking daarvan) dan weet je eigenlijk niks. maar niet getreurd: op bodynet kan je meer dan genoeg te weten komen.

Comment

*sorry mr. musscle, ik moet je vertellen dat je niet veel weet van anabolen. dus ben je ook niet goed op de hoogte.

*op bodynet kan je meer dan genoeg te weten komen.

ben tijd aan het zoeke voor meer en meer te leze.maar das blijkbaar iedereen zijn probleem een beetje de tijd.lees ook wel geregeld de flex.ach ja ben een arbeider opt fabriek maar blijf blijkbaar ook nog student

Comment

Comment

wat is nu het verschil tss. nolvadex en clomid ?

Comment

hey dit is teminste en uitleg hier heb je wat aan dank je wel
                          ik heb nog nooit een kuur gehad maar ga het nu proberen
                          ik denk 6 weken stromba.
                          wat is de beste op en af bouw voor 6 weken stromba

groeten BIGMAC

Comment

sow dit topic is al oud joh... op en afbouwen is al achterhaald, maar als dit je erste kuur word zou je op 20 kunnen beginnen en dan als de week vordert beslissen om iets hoger te pakken als je er goed op reageert. Wat wil je doen 6 weken op 30 a 40 mg ed ofzo?

Comment

Is een topic van bijna 3 jaar oud?!

Check gerust ff de regels en stel je vraag zoals het hoort, op dit topic gaat bij deze een slotje.

Comment

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X