ego dus sorry
GH + IGF test enth. deca
Collapse
X
-
O bedoelt hij het zo?
Ik dacht eerder dat wij flikkers genoemd werden hoor.
Maar hij denkt maar een eind weg, dat doet hij toch wel als ik zijn posten soms zo leest.
Echt een Engelsman. Die denken allemaal dat ze het zwarte garen hebben uitgevonden.
Ik weet het nog veel makkelijker gemaakt, Je vecht het maar zelf met hem uit.
Ik weet wel leukere dingen dan mijzelf te laten beledigen hier.
Wat mij betreft ben ik hier klaar.
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostO bedoelt hij het zo?
Ik dacht eerder dat wij flikkers genoemd werden hoor.
Maar hij denkt maar een eind weg, dat doet hij toch wel als ik zijn posten soms zo leest.
Echt een Engelsman. Die denken allemaal dat ze het zwarte garen hebben uitgevonden.
Ik weet het nog veel makkelijker gemaakt, Je vecht het maar zelf met hem uit.
Ik weet wel leukere dingen dan mijzelf te laten beledigen hier.
Wat mij betreft ben ik hier klaar.
Ik heb jou niet beledigd al denk je dat misschien.
Ten tweede ben ik een Hollander, net als jij.
Ook ben ik niet de enige hier die zo z'n twijfels heeft.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Postyou big bully...
en ik maar denken dat mensen vanwege mij het forum verlieten :P
Ik ben eerlijk geweest in wat ik vermoed en daar is niks verkeerds aan.
En als je daar niet tegen kunt kan ik daar ook weinig aan verhelpen.
En als Ruud niet meer op dit forum verschijnt is dat een gemis, maare ga aub mij daar niet van beschuldigen.
Ik geef mijn mening en daar ben ik volgens mij vrij in.
Lekker off-topic gedoe.
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostNiet helemaal.
Je kunt het origineel verkrijgen, maar in de vorm van 76mg/ml en met een andere ester. Dat betekend dat je het dan om de dag moet zetten.
Niet doen, is een hoop prikken en niet echt nodig.
UG is 200mg/ml, maar [de bekende] best goed en schoon materiaal. Is een stuk voordeliger. En in een E ester die je maar 1x per week of e5d hoeft te zetten.
Ik heb geen UG naam genoemd, ik weet niet of dat mag. En ik doe het dan uit voorzorg maar niet.
Originally posted by Snuff-Sann View PostLuister Ruud.
Ik heb jou niet beledigd al denk je dat misschien.
Ten tweede ben ik een Hollander, net als jij.
Ook ben ik niet de enige hier die zo z'n twijfels heeft.
@ Rudi
Kop op man, je kunt het nooit iedereen naar de zin maken, zeker niet op een board."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by blocktoblock View PostIs de parabolan die nu op de markt is niet alleen UG @ general?"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostLaatste statement is nutteloos. Ieder spreekt voor zich hier, als anderen twijfelen mogen zij dat ook zeggen. Maar persoonlijk, niet via jou Snuff.
Edit: En voordat je je beledigd voelt. Ik vind ruud een geweldige gast.Last edited by Kevster; 21-02-2010, 23:53.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
13 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
2 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
19 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
16 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
19 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment