Tijdens kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tijdens kuur

Zijn er mensen die supplementen zoals creatine en glutamine tijdens, net voor/na de kuur nemen?

Als je kuurt hou je dan ook gewoon een junkdag in de week?
    (afgezonderd van alkohol die dag)

Ik neem zelf tijdens de kuur weinig supps. alleen eiwit en whey. Na de tijd soms creatine.

Junkdag tijdens je kuur? ik eet alles wat los en vast zit tijdens een kuur, dus let niet op junkdagen.

Comment

he jack,vreet je je tijdens een kuur ook klem aan vette troep?of blijf je over het algemeen wel schoon eten

grtjs

Comment

nou, niet echt klem aan de vette troep.
        Maar ik eet soms wel 3 a 4 keer mcdonalds of vette hap op het werk. En in het weekend nog weleens. Maarja, ik zet weinig tot geen vet aan, kom nooit boven de 14 a 15% al drink ik puur vet

Comment

sommige mensen hebben ook al het geluk in de wereld
          niet dat ik echt aanleg heb om vettig te worden maar in me bulk trap ik niet alles wat los en vast zit naar binnen.
          bang dat ik echt te dik word.schijtbak he
          grtjs

p.s Jonah ik neem ook alleen eiwitje voor tijdens en na me kuur en een leverbeschermer na mijn kuur,maria dist.

Comment

Ik neem tijdens kuur niet meer supplementen dan normaal, misschien 1 shake meer. Verder eet ik wel wat meer dan normaal zodat ik meer dan 150 gr eiwit p. dag binnen krijg.

Vraag me sowieso af of het zin heeft om creatine te nemen tijdens n kuur, ik doe t wel maar schijnt dat creatinefosfaat gehalte door de AS sowieso al stijgt.
            -_>Sweat blood,bleed iron<_-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X