nieuwe kuur, twijfels

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Maar toch geen 20kg op 8 reps en setjes daar mee ?
    Dit heb ik namelijk nog nooit in een kuur log gezien.
    Ik ben al lang blij dat ik van 3x6x26 kg ga maar 3x6x30kg op bvb de db shoulderpress. Maar goed dan kan ik wel 1x40kg doen maar daar zie ik het nut niet van in

Comment

Originally posted by freshhh View Post
      ok dan gaat het tog weer de ouwe dbol worden (vocht voor lief nemen)

week 1t/m4 dbol 30 mg p/d
      week 1t/m11 boldenon 400mg p/w (watvinden jullie van deze dosering met mijn kuurgeschiedenis?)
      week 1t/m12 test enan. 500mg p/w
      week 15t/m19 nolva 20mg p/d
      vanaf week 5t/m12 hcg 500iu p/w (hoelang blijft dit houdbaar met het water dat erbij zit in de vriezer? ik heb de vorige keren Bac water gebruikt en losse spuitjes in de vriezer gezet)
      Als je alles voor de rest, goed op orde hebt.... Moet het goed te doen zijn hoor.
      Ik maak de hoeveelheden al aan in de slins en bewaar ze in de vriezer...
      In de vriezer blijven ze wel goed.. Als je tenminste geen stalen slins gebruikt, die oxideren ook in de vriezer door het zout... Ikzelf heb fiber slins... Snuff ook geloof ik..

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
        Als je alles voor de rest, goed op orde hebt.... Moet het goed te doen zijn hoor.
        Ik maak de hoeveelheden al aan in de slins en bewaar ze in de vriezer...
        In de vriezer blijven ze wel goed.. Als je tenminste geen stalen slins gebruikt, die oxideren ook in de vriezer door het zout... Ikzelf heb fiber slins... Snuff ook geloof ik..
        Yep, slins.
        Maar ik maak 5000 IU HCG aan in 5ml BW, in een steriele vial.
        Dat is dus 100 IU per 1 unit slin.
        Elke keer pak ik een slin-spuitje en een alcoholdoekje.
        Met 1 doekje ontsmet ik het vial-dopje en m'n been.
        Dan haal ik 1 unit uit de vial, druk de lucht eruit en hoppa m'n been in.
        Ook dan aspireer ik, langzaam injecteren en klaar is Snuff.

Comment

ok ok, jah ikzelf zet hcg liever subcutaan, ma goed die "fiber" slinnaaldjes waar kan ik die krijgen online?
          ik deed het eerst ook met bw maar me apotheek schijnt het (uhum) niet meer te hebben, dus wil het gewoon doen met het water dat er bij zit maar dit is dus ook goed te behouden in de vriezer??
          LET'S GET NASTY YATES!!!
          COME ON SQUUUUEEEEEEZE!!!! BUSSINES AS USUAL!!!

Comment

ok ok, jah ikzelf zet hcg liever subcutaan, ma goed die "fiber" slinnaaldjes waar kan ik die krijgen online?
            ik deed het eerst ook met bw maar me apotheek schijnt het (uhum) niet meer te hebben, dus wil het gewoon doen met het water dat er bij zit maar dit is dus ook goed te behouden in de vriezer??
            Nee, niet doen, dat water is niet goed, kun je maar eenmalig gebruiken.

Comment

Online ja, gewoon bij de apotheek..
              Zoals je zag kan het allebei, je kunt ze al klaar maken en invriezen..
              En je kunt het doen zoals Snuff, In de vial bewaren en nemen wat je nodig acht...

Comment

Online ja, gewoon bij de apotheek..
                Zoals je zag kan het allebei, je kunt ze al klaar maken en invriezen..
                En je kunt het doen zoals Snuff, In de vial bewaren en nemen wat je nodig acht...

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                  Nee, niet doen, dat water is niet goed, kun je maar eenmalig gebruiken.
                  ok :S ma goed ik ga hcg verdelen over de spuitjes en in de vriezer leggen
                  weetjij waar ik online "fiber"slins kan krijgen iemand wtf haal ik nu weer dat bw?
                  moest al helemaal naar een andere apotheek maar die hebben ht zogenaamd nie meer
                  LET'S GET NASTY YATES!!!

Comment

Huh dit is weird? Nee idd niet gebruiken wat er bij zit.. Is in de meeste gevallen geen Bs of Bw.. En kun je niet lang bewaren.. Is idd om direct alles op te maken...

Comment

ok :S ma goed ik ga hcg verdelen over de spuitjes en in de vriezer leggen
                      weetjij waar ik online "fiber"slins kan krijgen iemand wtf haal ik nu weer dat bw?
                      moest al helemaal naar een andere apotheek maar die hebben ht zogenaamd nie meer
                      BW? in elk ziekenhuis of apotheek kun je BW of BS kopen....Gaat per doos in 10 of 30ml flesjes.. Kost geen ruk

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                        Als je vaker Deca hebt genomen moet je overschakelen.. Om teleurstellingen te voorkomen.. Je lichaam zal de Deca direct herkennen, en daar niet meer zo snel en hard op reageren..
                        Dus zou ik voor deze keer de Boldenone kiezen...
                        Test Cypionate (lange trage ester) zou ik ook laten staan, en Gewoon n Test E pakken... Werkt altijd en is je goede basis..
                        waarom geen cypionate? want dit komt meer in de buurt van de halfwaardetijd van Bold dan enathaat, of is dit meer een persoonlijke keuze?
                        18 jaar, 105 kg,

DL:
                        210 BP: 130 NP:100 SQ:175

Comment

Originally posted by TRIPLE_OG View Post
                          waarom geen cypionate? want dit komt meer in de buurt van de halfwaardetijd van Bold dan enathaat, of is dit meer een persoonlijke keuze?
                          is meer persoonlijk ik heb er al 2 op zitten waarin ik cyp gebruikte
                          LET'S GET NASTY YATES!!!

Comment

is meer persoonlijk ik heb er al 2 op zitten waarin ik cyp gebruikte
                            en hoe bevalt het qua resultaat en sides tov van enathaat?
                            18 jaar, 105 kg,

DL:
                            210 BP: 130 NP:100 SQ:175

Comment

Lees even zelf, als je wil...

Anabolic Steroid Esters by Bill Roberts

Comment

Originally posted by TRIPLE_OG View Post
                                en hoe bevalt het qua resultaat en sides tov van enathaat?
                                nou ik ga nu enanthaat voor t eerst doen dus dat kan ik nog niet zeggen
                                van cyp vond ik m errrrrrg laat erinkomen week 5 ofzo was het, over het eindresultaat was ik wel tevreden (8,3 kilo als k me goed herinner)
                                LET'S GET NASTY YATES!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X