Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Snap heel dit topic niet zo goed....nou ben ik ook niet de snuggerste hier op bn
Ts begint met een topic over spuiten. Ik geloof dat na 3 reacties blijkt dat hij te jong is om te kuren, en wat heel kwalijk is is dat hij nog bij zijn ouders woont.
Niet slim maar hij wil kuren dat praat niemand uit zijn hoofd....dan lijkt mij het slimste wat je dan kan doen is hem goed advies geven.
En niet dat eindeloze gezever of hij wel of niet slim bezig is.
Snuff je bent goed bezig
Dank je wel Ashley, tenminste nog 1 die me een beetje begrijpt.
Snap heel dit topic niet zo goed....nou ben ik ook niet de snuggerste hier op bn
Ts begint met een topic over spuiten. Ik geloof dat na 3 reacties blijkt dat hij te jong is om te kuren, en wat heel kwalijk is is dat hij nog bij zijn ouders woont.
Niet slim maar hij wil kuren dat praat niemand uit zijn hoofd....dan lijkt mij het slimste wat je dan kan doen is hem goed advies geven.
En niet dat eindeloze gezever of hij wel of niet slim bezig is.
Snuff je bent goed bezig
Hier ben ik het mee eens, ik ga nu niet eens meer een logje bij houden en ik hoef hier niet meer te komen want wordt toch alleen maar moe over dat gezeik hier allemaal. ik zou zeggen..
Hier ben ik het mee eens, ik ga nu niet eens meer een logje bij houden en ik hoef hier niet meer te komen want wordt toch alleen maar moe over dat gezeik hier allemaal. ik zou zeggen..
Ongelovelijk!
Probeert er 1 hier informatie te halen en wat krijgt hij?
Een enorm gezeik van velen dat hij als persoon niet deugd om een kuurtje te gaan starten.
En nu gaat hij weg, z'n heil ergens anders zoeken maar nog steeds met de vastberadenheid een kuur te beginnen.
Mag wel zeggen dat men hier heel erg goed is bezig geweest.
Proficiat guys, voor de wijze waarop men iemand heeft proberen te helpen.
Ongelovelijk!
Een enorm gezeik van velen dat hij als persoon niet deugd om een kuurtje te gaan starten.
En nu gaat hij weg, z'n heil ergens anders zoeken maar nog steeds met de vastberadenheid een kuur te beginnen.
Hartstike leuk allemaal hoor, maar persoonlijk vind ik dat je die reacties kunt krijgen als je 20 bent en dan al gaat kuuren "op dit gewicht" dat zul je niet alleen op forums horen maar ook van buiten af, alleen ik moet toegeven" we (ik) zijn dit keer wel te vergegaan.
Hartstike leuk allemaal hoor, maar persoonlijk vind ik dat je die reacties kunt krijgen als je 20 bent en dan al gaat kuuren "op dit gewicht" dat zul je niet alleen op forums horen maar ook van buiten af, alleen ik moet toegeven" we (ik) zijn dit keer wel te vergegaan.
@Marc, ik zou persoonlijk met iemand die ervaring heeft ermee gaan praten. Dit gekibbel van anderen heb jij niks aan, sterker nog heeft niemand iets aan.
Alsof je aan zoveel discussies heb meegepraat.. joke.
Heren, het heeft geen nut meer om op elkaar te gaan fitten.
We hebben het gedaan ja, wij allemaal, ik ook door met Yag te gaan discuscieren.
Het gaat erom dat je iemand als TS juist moet helpen.
Ten eerste omdat hij daarom vraagt en ten tweede omdat hij nog niet echt op de hoogte is.
Dan kun je gewoonweg niet tegen hem gaan zeggen waar hij mee bezig is en of hij even wil ophouden met zo stom te doen.
Begrijp dan dat hij het toch wel gaat doen met of zonder onze hulp.
Echter met onze hulp had hij zoveel meer gekunt en had het naar mijn inziens veel veiliger geweest.
Nu moeten we maar hopen of hij nog advies wil.
Heren, het heeft geen nut meer om op elkaar te gaan fitten.
We hebben het gedaan ja, wij allemaal, ik ook door met Yag te gaan discuscieren.
Het gaat erom dat je iemand als TS juist moet helpen.
Ten eerste omdat hij daarom vraagt en ten tweede omdat hij nog niet echt op de hoogte is.
Dan kun je gewoonweg niet tegen hem gaan zeggen waar hij mee bezig is en of hij even wil ophouden met zo stom te doen.
Begrijp dan dat hij het toch wel gaat doen met of zonder onze hulp.
Echter met onze hulp had hij zoveel meer gekunt en had het naar mijn inziens veel veiliger geweest.
Nu moeten we maar hopen of hij nog advies wil.
Je hebt zeker een punt, denk je niet dat het een slim idee is om hem persoonlijk wat tips te geven in een PM?
Ongelovelijk!
Sorry Snuff, maar dat ben ik niet met je eens. Met deze actie bewijst de ts nogmaals niet klaar te zijn en in staat om te kuren. Bedoel, als negatief commentaar je afschrikt wat wil je dan van het kuren zelf? Verwacht je dan alleen positieve reacties? Als de ts zich wat had verdiept in zaken omtrent BB en AS had je geweten dat het algemene beeld wat zich vormt rondom gebruikers niet echt bepaald positief is. Daar moet je mee om kunnen gaan. Het zijn niet alleen je stats die bepalen of je toe bent aan kuren. Punt is dat zoals ik het zie, word marc met de feiten op z'n neus gedrukt. Vervolgens kan hij dat niet aan en gaat ie er vandoor. Wat dus vrij laf is vind ik. Dat moet ie verder zelf weten, maar ja als je dat al niet kan handelen moet je niet eens aan kuren denken. Hij bevestigt het juist zelf.
Je mag niet oordelen op basis van wat je niet weet, maar bij iemand zoals hem denk ik gewoon dat het niet eens veel zin heeft om advies te geven. Echt zo'n typisch figuur die inderdaad zoals jij het al zegt een idee in z'n kop heeft wat je er toch niet meer uit krijgt. Hij is vastbesloten om het te doen, no matter what er hem verteld word. Punt in dat soort gevallen is dan meestal gewoon dat ze vasthouden aan het idee wat ze zelf neerzetten en het enigste doel wat ze hebben met hun topic is de verwachting van positieve reacties. Want als je zegt je kan het beter zus of zo doen, gaan ze daar toch niet op in. En als je zegt van joh je bent nog niet toe aan kuren word je genegeerd en mag je oprotten. Dus echt heel veel maakt het dan schijnbaar toch niet uit wat je zegt.
Maar wat vind je er dan zo'n groot probleem aan dat hij nu weg is/gaat? Dat doet ie toch zelf. Hem werd verteld dat ie niet goed bezig was. Ok, door de een op een wat fatsoenlijker manier dan door de ander, maar niemand heeft volgens mij letterlijk gezegd dat ie weg moest wezen bij bodynet. Het werd hem gewoon te heet onder de voeten en dan neemt ie de benen. Dus dan zeg ik nogmaals, zo iemand moet gewoon niet kuren. Die weet gewoon niet waar die mee bezig is. En de informatie die hij wou weten had ie zelf ook wel over na kunnen denken. Bedoel, komop man. Je staat op het punt om te kuren, over 2 a 3 dagen geloof ik om preciezer te zijn. Je verwacht dat je dan alles toch wel uitgestippeld hebt, krijg je een vraag waar je naalden moet halen. Als je met een kuur begint moet je daar toch gewoon van op de hoogte zijn. En dat tegen zichzelf beschermen is ook niet echt van toepassing. Luisteren is niet echt een sterke kant van dit soort types.
Gasten deze discussie kan nergens meer op uit lopen.
Die kerel weet niet waar die mee bezig is, en zal nu niet meer geholpen worden, tenzij die terugkeert.
Hem afbranden heeft geen zin gehad, in dit geval heeft het een averechts effect gehad.
Verder dan dit hoef je niet verder te gaan discussiëren, want het maakt geen verschil.
CBD Gummies Tiger Woods From reducing tension and promoting rest to relieving ache and enhancing sleep, cbd has speedy received a popularity as a natural...
Baroque Chantelle 13 is a stunning representation of elegance, luxury, and timeless fashion. This exquisite ensemble is crafted with premium fabrics,...
Semaglutide injection for weight loss has emerged as a revolutionary treatment for individuals with type 2 diabetes and obesity, offering hope for enhanced...
Semaglutide injection is a glucagon-like peptide-1 receptor agonist (GLP-1 RA) primarily designed for managing type 2 diabetes but also widely recognized...
Cenforce est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du sildénafil, l'ingrédient actif...
Vidalista est un médicament principalement utilisé pour traiter la dysfonction érectile chez les hommes. Il contient du tadalafil, l'ingrédient actif...
Comment