spuiten kopen..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Knulletje View Post
    Wat moet de TS hiermee aan, word hij daar ook maar iets wijzer van?
    Dacht het niet!
    Hij begint een topic met een vraag over spuiten en naalden kopen.
    Een klein beetje wel. Bedoel als ik zo'n topic zou starten en er werd zo gigantisch veel ophef gemaakt zou ik denk ik wel in gaan zien dat ik toch iets niet helemaal goed doe.

Ik stel voor, als de ts dit leest, om een nieuw topic aan te maken in de kuur sectie en daar een log bij te houden. Teminste, als je dan nog advies wilt en nog geholpen wil worden. De de leden hier die jou dan zelf graag willen helpen kunnen dat dan daar doen. Denk dat we dit topic dan nu wel kunnen laten voor wat het is.
    Owner of the Iron Playground.

Comment

• Punt is idd wel duidelijk nu. Topicstarter, succes ermee whatever je gaat doen. Wij weer onze les geleerd, genoeg op mekaar lopen vitten. Nu weer gewoon vriendjes. Volgende keer wat subtieler.
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by jordy View Post
        Een klein beetje wel. Bedoel als ik zo'n topic zou starten en er werd zo gigantisch veel ophef gemaakt zou ik denk ik wel in gaan zien dat ik toch iets niet helemaal goed doe.

Ik stel voor, als de ts dit leest, om een nieuw topic aan te maken in de kuur sectie en daar een log bij te houden. Teminste, als je dan nog advies wilt en nog geholpen wil worden. De de leden hier die jou dan zelf graag willen helpen kunnen dat dan daar doen. Denk dat we dit topic dan nu wel kunnen laten voor wat het is.
        Vind ik een goed plan.

Comment

• Hij wist niet precies waar hij naalden kon halen en daarom opende hij een topic daarover zodat ze hier bij BN hulp konden bieden.
          Dit forum is ook daar voor bedoeld.
          Ik vind het helemaal geen slecht idee van TS om er op zo'n manier achter te komen.
          In het begin van zijn topic waren we daar ook mee bezig, hem de juiste weg op te helpen maar toen werd zijn persoonlijke achtergrond ineens veel belangrijker en werd hij voortdurend aangevallen hoe hij in godsnaam op het idee kwam om te gaan kuren en dat het enorm stom was om te doen.
          Vanaf dat moment is er aan hem ook totaal geen hulp meer geboden terwijl hij daar toch om vroeg.

Comment

• Hier een Nederlandse apothekers website.
            Vermeulen Medical » Spuiten en naalden

Het word thuis bezorgt en als je een onbedrukt pakketje wilt ivm andere bewoners op het post adres kun je dat gewoon aangeven bij "overige opmerkingen". Netjes thuis gestuurd, zonder ook iets erop wat de inhoud van het pakket verraad.

Ik hoop dat niet alleen de topic starter hier iets aan heeft maar iedereen die op zoek is naar deze informatie.

Ik hoop hiermee niet de regels te overtreden. Dit zijn geen verboden middelen en kon verder niets terug vinden in de forum regels. Mocht het wel zo zijn, verwijder het dan snel en geef me een vette stomp in me ballen.
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Of Daxtrio, medische producten, bloeddrukmeters, stethoscopen, instrumenten en disposables

Comment

• Marc maak gewoon je logje af er zijn wel mensen die het interessant vinden
                Mind is everything.

Comment

• nou omdat er toch nog een paar fatsoenlijke mensen tussen zitten die wel belangstelling hebben zal ik vanaf maandag wel een nieuw vers logje openen en bijhouden hoe het gaat... De mensen die toch alleen maar lopen te zeiken graag niet weer een topic verpesten

Comment

• ik heb trouwens 0,8 x 40 mm kontprikkers!!

Comment

• Originally posted by m-a-r-c View Post
                      ik heb trouwens 0,8 x 40 mm kontprikkers!!
                      Oke kerel, heb je voldoende know how hoe te zetten?

Ik was even in je andere topic naar je kuur aan het kijken maar kom er niet helemaal uit.
                      Het wordt dus winny 40mg/d en test 250mg/w, klopt dit?
                      Last edited by Snuff-Sann; 19-02-2010, 18:17.

Comment

• Originally posted by m-a-r-c View Post
                        ik heb trouwens 0,8 x 40 mm kontprikkers!!
                        prima, kruisje op je kont denkbeeldig tekenen en rechtsbovenin zetten.. ene hand huid strak trekken andere hand naald erin.. rustig injecteren. anders ga je het de volgende dag geheid voelen. (wat e toch wel doet maar als je te snel injecteerd nog erger)

Comment

• Originally posted by Posseltje View Post
                          prima, kruisje op je kont denkbeeldig tekenen en rechtsbovenin zetten.. ene hand huid strak trekken andere hand naald erin.. rustig injecteren. anders ga je het de volgende dag geheid voelen. (wat e toch wel doet maar als je te snel injecteerd nog erger)
                          Ahum, vergeet je niet iets Pos???

Comment

• aspireren!
                            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                              aspireren!
                              Hahaha.. hoelang nog Ash?
                              The Sky Ain't The Limit

Comment

• Ja natuurlijk, aspireren.
                                POs pos toch, ga hem even het verkeerde uitleggen, prikt hij in zijn ader, douwt de olie erin, nou dag Marc.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X