Originally posted by Snuff-Sann
View Post
spuiten kopen..
Collapse
X
-
snuff-sann is een beetje geïrriteerd
@snuff-sann ik zei tog dat ik het moest verhogen...Last edited by gain is pain; 18-02-2010, 15:50.Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Originally posted by gameface View PostWat heeft je leeftijd te maken of je nog zonder kan groeien?
Als je had gelezen, had je gezien dat hij bijna is 21 is. Wat maakt het uit als zijn volgende kuur wat zwaarder is? Moet je altijd lichte kuurtjes gaan pakken in je leven?
72kg
3 jaar training
10,5% bf
20 jaar
kijk naar zijn stats......Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Originally posted by The Phoenix View Post
Man, ik zit er zo vaak naast, je moest eens weten.
Comment
-
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostIk ga niet zeggen dat het niet waar is wat jij zegt, ik zeg dat het onzin is om meerdere maten voor je lengte te gaan gebruiken. Je meet jezelf en dat is je lengte.
Man, ik zit er zo vaak naast, je moest eens weten.
alsjeblieft geen discussies meer over lengte...Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Originally posted by gameface View PostDenet had je het nog over leeftijd .
je moet kijken naar het hele geheel 20 jaar is NU veelstejong als je kijkt naar zijn stats!!
op je 20-21e kun je gaan kuuren maar dat is niet verstandig, als hij nou heel ''groot'' was en mooie stats had, dan kun je pas praten over een kuur maar hij is pas 72kg....10,5% vet begrijp je me???Last edited by gain is pain; 18-02-2010, 16:00.Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Originally posted by gain is pain View Postje moet kijken naar het hele geheel 20 jaar is NU veelstejong als je kijkt naar zijn stats!!
Als ik naar zijn stats.. kan hij beter door trainen maar hij kan roids gebruiken om het te versnellen.
@snuff
mierenneuken is leuk :P.
Comment
-
Originally posted by gameface View PostHoe kan 20 jaar NU veelste jong zijn?
Als ik naar zijn stats.. kan hij beter door trainen maar hij kan roids gebruiken om het te versnellen.
@snuff
mierenneuken is leuk :P.Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostSorry dude, je bent weer lekker aan het 'filosoferen' maar je vergeet 1 ding.
Uit ervaring kan ik je meedelen dat wanneer iemand een kuurtje wil doen hij daar ook daadwerkelijk mee gaat beginnen, wat iedereen ook tegen hem zegt. Ja, je kunt hem zodanig brainwashen dat het je misschien lukt dat hij van gedachten veranderd maar meestal blijven ze bij hun besluit.
Waarom er dan niet voor zorgen dat je zo iemand helpt? Hij is niet echt 'te jong' met het beginnen van AS dus dat kunnen we niet tegen hem gebruiken. Persoonlijk vind ik dan hulp de beste remedie in zulk soort situaties.
Verder zijn er een paar voorbeelden op het forum waarbij hetzelfde voorbij kwam en die persoon wel van zijn kuurplannen afgestapt was, dus in afzonderlijke gevallen komt het wel voor.
En tot slot, wat jij filosoferen noemt is in geen enkele manier een raar scenario als je thuiswonend bent en in een 8weekse kuur is het nog vanzelfsprekender dat je zoiets tegenkomt dan niet. Tenminste zo lijkt mij.
Doet me denken aan die show steriods saved my life...Last edited by Yawgmoth; 18-02-2010, 16:05.The internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Originally posted by gain is pain View Postdus jij hebt liever de snelle weg, waarom ben je niet begonnen met kuuren op je 15e, toen je nog 65kg woog??
Als je net begint.. kan je al fucking snel groeien zonder roids.. na een tijdje gaat het een stuk slomer en dan kan je evt roids gebruiken.
En ja, ik heb liever de snelle weg... ik heb mijn droomfysiek liever binnen een jaar dan 4 jaar zoals ik al eerder zei. Zolang je het maar verantwoord doet.
(laat ik eens terugzwaaien)
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment