Originally posted by gameface
View Post
spuiten kopen..
Collapse
X
-
21 jaar/ 75 kg of niet.
weet wat je doet het is jou keuze.. realiseer je het is geen wondermiddel. het kost nog meer inspanning en strictheid met eten.
kga ervanuit dat je wel 2-4 traint en zeker 2 jaar serieus..
weet ook dat de psychologische klap groot kan zijn. hoop verder ook dat je al redelijk wat gains naturel hebt gemaakt anders is het zonde.
Comment
-
Originally posted by Yawgmoth View PostLeeftijd zal me aan me aars roesten tot op hoogte, maar nou moet je niet ineens met een kronkel in je redenatie komen en goedpraten dat 72kg @ 1.85 niet net zo groot is als een random uitgehongerde Keniaan op een low carb diet die traint voor de full marathon. Dan ben je gewoon 'te jong' punt. Iemand die in zijn geval op 85-90kg zou staan zou ik ook niet tegenhouden om te kuren als hij daar zijn mind op had geset, maar dit geval is gewoon lachwekkend.
Verder zijn er een paar voorbeelden op het forum waarbij hetzelfde voorbij kwam en die persoon wel van zijn kuurplannen afgestapt was, dus in afzonderlijke gevallen komt het wel voor.
En tot slot, wat jij filosoferen noemt is in geen enkele manier een raar scenario als je thuiswonend bent en in een 8weekse kuur is het nog vanzelfsprekender dat je zoiets tegenkomt dan niet. Tenminste zo lijkt mij.
Tevens zal die uitgehongerde Keniaan ook wel het een en ander aan verboden middelen gebruiken voor die oh zo belangrijke marathon, tenminste als het een sportman betreft.
En als laatste, zo lijkt het jou, maar zo lijkt het mij, snappie?
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostOver de kronkel, ik heb werkelijk niets gezegd dat het goed voor hem is, heb uitsluitend jou medegedeeld dat ze het toch wel doen, maakt niet uit hoe oud ze zijn, hoe dik of hoe lang. In zo'n geval kun je hun beter helpen, das altijd beter dan ze de grond in trappen met een hoop zinloos gezwets. Ik denk persoonlijk niet dat de manier hoe jij het brengt doeltreffend is om zo iemand op andere gedachten te zetten. Dus ben jij niet de aangewezen persoon om van hem een uitzonderlijk geval te maken, afzonderlijk is weer net ff wat anders bro.
Tevens zal die uitgehongerde Keniaan ook wel het een en ander aan verboden middelen gebruiken voor die oh zo belangrijke marathon, tenminste als het een sportman betreft.
En als laatste, zo lijkt het jou, maar zo lijkt het mij, snappie?
Als jij het niet kan waarderen dat mensen deze kerel willen behoeden voor een domme fout (zinloos gezwets), I pity you. Zinloos gebruik je gewoon compleet fout in deze situatie, of je ziet het fout, ook best.
Kan hem alleen objectief op de feiten wijzen, als nog niemand dat doet vind ik mijzelf enorm de aangewezen persoon om daar eens even voor te gaan zitten, heerlijk moet toch homp eten wegstouwen dus zit nog wel ff op me stoel.
Verder ben ik wel met je eens dat als iemand het doorzet je hem beter kan helpen, maar die kerel heeft zijn gear toch al binnen incl. spuiten dus die trein is voorbij gegaan. Zou hem aanraden gewoon uit te stellen totdat hij in iedergeval de illusie wekt hard getraint te hebben (snap ook echt niet hoe je het jezelf aanpraat dat het een slim plan is als je zo knudde bezig bent de hele tijd). Heb niet voor niks de links met injects, gyno en AI's gegeven aangezien ik me zo voor kan stellen dat hij daar ook niet van op de hoogte is en als je iets moet weten lijkt me het dat wel.
Ieder zo ze mening, alsie begint begint hij en leestie dit toch niet meer. Als hij twijfelt kan je beter 1000 mensen hebben die zeggen dat het een stom plan is dan 1000 mensen die hem willen helpen
Magoed ik laat dit topic voor wat het is, interessantheid is er wel vanafThe internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Originally posted by Yawgmoth View PostIk vertel je gewoon dat er meerdere gevallen voorbij zijn gekomen waar mensen wel objectief hebben gehandeld en aan de hand van het aantal respondenten besloten hebben de kuur niet door te zetten.
Kom maar op met je bewijzen, geef maar wat links.
Als jij het niet kan waarderen dat mensen deze kerel willen behoeden voor een domme fout (zinloos gezwets), I pity you. Zinloos gebruik je gewoon compleet fout in deze situatie, of je ziet het fout, ook best.
Zoals jij het doet is het inderdaad zinloos met een hoop onnodig gezwets.
Kan hem alleen objectief op de feiten wijzen, als nog niemand dat doet vind ik mijzelf enorm de aangewezen persoon om daar eens even voor te gaan zitten, heerlijk moet toch homp eten wegstouwen dus zit nog wel ff op me stoel.
Denk dat je hem meer geestelijk gek maakt met je agressieve post dan hem erop attendeert dat het niet slim is wat hij doet.
Verder ben ik wel met je eens dat als iemand het doorzet je hem beter kan helpen, maar die kerel heeft zijn gear toch al binnen incl. spuiten dus die trein is voorbij gegaan. Zou hem aanraden gewoon uit te stellen totdat hij in iedergeval de illusie wekt hard getraint te hebben (snap ook echt niet hoe je het jezelf aanpraat dat het een slim plan is als je zo knudde bezig bent de hele tijd). Heb niet voor niks de links met injects, gyno en AI's gegeven aangezien ik me zo voor kan stellen dat hij daar ook niet van op de hoogte is en als je iets moet weten lijkt me het dat wel.
Was dat allang van plan maar er kwam iets 'zinloos' tussen. Het argumenteren met iemand die denk het op zijn agressieve wijze voor elkaar te krijgen iemand te behoeden voor het maken van een fout. Lees je eerste post maar eens, de manier hoe jij het brengt is gewoon schandalig.
Ieder zo ze mening, alsie begint begint hij en leestie dit toch niet meer. Als hij twijfelt kan je beter 1000 mensen hebben die zeggen dat het een stom plan is dan 1000 mensen die hem willen helpen
Precies, dan gaat hij het doen, 1000 mensen zeggen dat hij stom bezig is, hij krijgt geen hulp en wat gebeurt er, hij doet het verkeerd omdat hij know how mist die hij eigenlijk van 1000 mensen had kunnen krijgen maar deze prefereerden hem te vertellen hoe stom hij wel niet is. Jongen ligt nu in het ziekenhuis met een abcess in z'n reet omdat hij niet wist de rubbertjes van de vials ook te ontsmetten. Leuk om zoiets op je geweten te hebben.
Magoed ik laat dit topic voor wat het is, interessantheid is er wel vanaf
Hij komt hier hulp vragen al geruime tijd en het enige wat jij kan zeggen tegen hem is hoe stom hij wel niet is.
Trouwens is je tweede post ook al niks beter.Last edited by Snuff-Sann; 18-02-2010, 19:03.
Comment
-
Als hij met een abces in het ziekhuis ligt is het zijn eigen domme schuld, want er waren 1000 mensen die hem ervan wilde behoeden. Eigen schuld,.......dikke vette bult.
M-A-R-C.. Weet waar je mee bezig bent pik. Je hebt er alleen maar jezelf mee. Niet komen janken dalijk van had ik het maar niet gedaan. Lees je goed in, das heeel belangrijk.
Succes ermee
Edit: Effe btw.. Ik vind ook dat je het 't beste nog ef kan laten. Post je voedings/trainingsschema eens. Ben wel benieuwd.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by sch00m View PostAls hij met een abces in het ziekhuis ligt is het zijn eigen domme schuld, want er waren 1000 mensen die hem ervan wilde behoeden. Eigen schuld,.......dikke vette bult.
M-A-R-C.. Weet waar je mee bezig bent pik. Je hebt er alleen maar jezelf mee. Niet komen janken dalijk van had ik het maar niet gedaan. Lees je goed in, das heeel belangrijk.
Succes ermee
Edit: Effe btw.. Ik vind ook dat je het 't beste nog ef kan laten. Post je voedings/trainingsschema eens. Ben wel benieuwd.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment