New cycle

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• New cycle

Vandaag starten we ermee, een kuurtje van ongeveer 8 weken met als basis, sustanon, extraboline(nandrolone) en drive( boldenone+methandriol dipropionaat).

Verspreid over 2 injecties in de week:

week 1-8:maandag; sustanon(250mg)+extraboline(200mg)
    week 1-8: donderdag; drive,3ml= 75mg boldenone+90mg methandriol dipropionaat+extraboline(200mg)

uiteraard nakuren vanaf week 11

week 11:hcg (pregnyl 5000 iu+20mg nolvadex dagelijks)
    week 12:hcg (pregnyl 5000 iu+20mg nolvadex dagelijks)
    week 13:hcg (pregnyl 2500 iu+20mg nolvadex dagelijks)
    week 14:20mg nolvadex dagelijks

ipv nolvadex zou ik mischien clomid nemen in iets hogere dosering, ben er nog niet aan uit!

Ik weeg nu ongeveer 91,92kg, ik zal me vandaag nog wegen en ik hoop rond de 97,98 te wegen na de nakuur.

ter info

Methandriol Dipropionate (M.D.) is a form of the water-dissolved Methandriol but it remains effective for a longer period of time. On the one hand, M.D. can be dissolved in oil for injection purposes and, on the other hand, it is produced in tablet form since it is also effective when taken orally M.D. has a strong anabolic and andro-genic component so that it is suitable for the buildup of strength and muscle mass. The effect can be compared to a cross between Deca-Durabolin and Testosterone enanthate. Like testosterone it con- tributes to a gain in both strength and muscle but does not retain more water than Deca-Durabolin. The best results can be obtained, however, if M.D. is not taken alone but in combination with an- other steroid. This is because M.D. is able to magnify the effects of other steroid compounds. It does this by increasingly sensitizing the androgenic receptors of the muscle cell, allowing a higher amount of the steroid molecules of the additionally taken steroids to be ab- sorbed by the receptors. This also explains why injectable M.D. is only available today as a combination compound with an additional steroid substance. Injectable M.D. is only available in the Australian veterinary steroids Drive, Spectriol, Geldabol, and Filibol Forte so that procurement of the compound is difficult. The few athletes using this drug report good strength gains, a solid muscle gain, and low water retention. The combination steroids aromatize only slightly so, when taking only M.D., the use of antiestrogens is perhaps ap-propriate. The injectable form is only slightly toxic.

The usual dosage for athletes is 100 mg every 2-3 days. In Europe only the oral form of M.D. is available. Also in this case it is benefi-cial to combine M.D. with another steroid, preferably an injectable one. The normal daily dose is 40-60 mg and is usually taken in 2-3 individual doses spread over & day The tablets are usually taken for only 4-6 weeks since the effect decreases quickly, thus requiring higher dosages. They are also I 7-alpha alkylated so even a low dos-age and a short intake can be damaging to the liver. Because of its androgenic effect women rarely use M.D. Possible side effects of the tablet form can be elevated levels of liver toxins, gastrointestinal pain, acne, gynecomastia, increased aggressiveness, and high blood pressure

succes!! en keep us posted.
    die 97 zou haalbaar moeten zijn.
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Dat zal ik zeker doen bruce, Ik heb me dus maandag gewogen kwam om en bij de 93kg uit, woog nog meer dan ik dacht ik heb dus 3 kg puur gewonnen.

Maandag getraind, om een idee te geven.

Borst+biceps:

Bench: 70kgx25 opwarmen
      95kgx12
      110x8
      120x4 lichtjes geassisteerd

Incline DB-flye's: 2 sets van 12 reps met 24kg

incline-bench: 80x12
      90x8
      100x5

21-curl: 3 sets van 7+7+7 reps met 42 kg (zwaar jong)

Hammercurl 2 sets van 8 reps met 22kg

Concentration-cable-curl: 3 sets van 10 reps met 50kg

Zo dit is wat ik normaal doe, kracht is redelijk behouden van mijn vorige kuur van voor de zomer van 2003, een beetje massa verloren maar iets scherper geworden.

Objectieven: 97,98 kg te wegen na de nakuur.

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (hommerich @ Jan. 28 2004,09:49)]Objectieven: 97,98 kg te wegen na de nakuur
        als je dit precies haalt vind ik dat zeer knap
        I live to end the game

Comment

Ik deed vroeger 21en altijd als laatste oefening omdat deze zo zwaar is dat ik dan de rest van mijn oefeningen niet correct kon uitvoeren, jij doet deze als eerste van de biceps training en dan nog wel met 42 kilo , kan jij dan nog die andere twee oefeningen correct uitvoeren

stil growing

Comment

ja hebt een punt snipke, maar zoveel doe ik het ook niet het was eens om variatie in mijn schema te steken, normaal begin ik met ez-curl of db-curl. Ik dacht we gaan eens beginnen met 21-curl, en ja die hammercurls en cable-curls kwamen er goed uit.

Train graag biceps, ik zou ze 2 maal per week trainen mocht ik geen rekening houden met overtraining.

gisteren zelfs alleen maar triceps getraind en 25 minuten ligfiets, conditie is zero voor de moment maar er komt verandering in zal zeker 2 maal per week cardio doen.

Comment

2 x per week biceps trainen is toch geen enkel probleem, gewoon zorgen dat je de tweede training andere oefeningen doet en niet zo zwaar gaan als de eerste training. Meer lichter gewicht en meer herhalingen.

grtz
              stil growing

Comment

Vandaag 2.5ml drive gezet en 200mg extraboline.

Ben benieuwd naar de werking hiervan. Heb al gehoord van iemand dat hij zeer content was met drive, dus we shal see

for the record.

Rug+buik getraind, heb dinsdag alleen triceps getraind en 25 min cardio.

Bent-over-rows: 20 reps opwarming, stang alleen
                80kgx10 reps
                95kgx6 reps en hier 2 sets van

Chinnen: 3 sets van 8 reps

1-arm-cable row: 2 sets 10 reps met 45 kg, echt lastig
                op de normale machine waar je rows op
                doet. Heel stricte uitvoering, gezien in M&F

Wide-grip-pulley-rows: 2 sets van 8 reps met 60 kg, op de lat-pulley

Back-extensions: 3 sets van 15 reps

buikspieren op bobathbal 3x25 reps

buikspieren met ab-coach 3x20 reps

Comment

Heb me vandaag gewogen ben anderhalve kilo bijgekomen, heb wel heel goed gegeten en bijna niet gesmokkeld, niets van suiker en dergelijke, voel me al een stuk harder. Jammer dat ik nu ziek ben maar heb er vertrouwen in, het komt wel in orde.

Vandaag getraind

Borst en biceps

Schuindrukken: 15x70kg, 10x90kg, 6x110kg

Vlakke flye's: 12x48kg, 10x56kg, 8x64kg

schuindrukken (20° hoek):7x90kg, 6x95kg, 5x100kg

DB-curl op scott-bank(1-arm): 12x20kg, 12x24kg, 8x26kg

Concentration-curl: 2 sets van 10 reps met 18 kg

cable-hammer-curl: 10x50kg, 8x60kg

Comment

Gezien je sets, vind ik dat je teveel reps uitvoerd,
                    basis is dan 3 tot 4 sets 90/95% kracht. 6 tot 8 reps.

Dit betekend dat als ik dit zo bekijk jij jezelf te kort doet omdat je dus zwaarder kunt.
                    Probeer (na warming up) het maximale uit je eerste set te persen, probeer dan de tweede set(met hulp) derde kun je dan iets lichter doen.
                    Blijf gefocust op de spier die je traint, en probeer alleen hem te grazen te nemen.

gr BJ

Comment

Thanks BJ, ik zal da proberen te doen.

oja gisteren mega goed armen getraind

biceps:

barbell-curl met ez stang: 12x47kg, 10x57kg, 6x62kg, 4x64.5kg

db-curl zittend: 10x18kg, 8x22kg, 6x24kg

hammercurl: 2 sets van 8 reps met 22kg

cable curl: 10x50kg, 8x60kg, 6x70kg

Comment

Eindelijk kan ik nog eens posten, pc was besmet dus heb ik em laten kuisen het is nu veel beter.

Ik zit dus in de helft van mijn kuur kracht gaat goed van 4x120
                        naar 4x135 dus das niet niks gewicht stagneert een beetje op 96.7 maar er zit zeker nog groei op, maar het is nu al 3 weken dat ik verkouden ben, zie mijn ander forum topic maar ik heb er tijdens het trainen geen last van, ben ook redelijk hard aan het worden nu die drive ingekickt is.

c u l8r

Comment

Zou iets nemen voor de witte bloedlichaampjes terug naar omhoog te brengen want anders ga je na je kuur serieus ziek worden , en ik spreek uit ervaring. Laat desnoods nu eens bloed afnemen voor te zien hoe het met alles staat.

grtz
                          stil growing

Comment

zoals wat?

lijkt me flink zuigen, ziek worden na een kuur.... zal wel massa kosten!

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (dinand @ Feb. 23 2004,21:52)]zoals wat?

lijkt me flink zuigen, ziek worden na een kuur.... zal wel massa kosten!
                              Ziek worden na een kuur kost je al de massa dat je hebt opgebouwd tijdens de kuur, tenminste dat is wat mij overkomen is, als je kan blijven eten zal je niet veel verliezen maar ik kon ook niet meer eten. Echinace tabletten kan je nemen om uw weerstand te versterken of andere middelen om uw weerstand te verhogen.

grtz
                              stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X