Beste allemaal,
Vandaag was dan de dag, waarop ik ben begonnen met mijn kuur.
Even voor degene die vergeten zijn hoe mijn kuur eruitziet.
week 1 t/m 10.
Test E 250mg EW
Primo 400mg EW.
Dus vandaag was mijn eerste ervaring met het injecteren van steroids.
Alles is goed gegaan.
Had van te voren toch nog ff voor de zekerheid was filmpjes gekeken en toen alles gedaan volgens het boekje.
Op het moment dat de spuit eruit kwam, schrok ik toch redelijk.
Er kwam bloed mee naar buiten.
Ondanks dat tijdens het aspireren geen bloed in de spuit kwam, was ik toch bang dat het verkeerd was gegaan.
Gelukkig was er een respectabel lid van Bodynet die me gerust stelde en ook op de sportschool zojuist een bevestiging gehad, dat het geen ramp is als je bloed na het spuiten.
Inmiddels is de rust wedergekeerd en voel ik me goed.
Ik ga jullie niet vervelen elke dag met mijn trainingen en of ik wel of niet extra gewicht heb kunnen pakken.
Ik wil hier gewoon mijn ervaringen plaatsen en eventuele vragen en/of opmerkingen beantwoorden.
Vandaag was dan de dag, waarop ik ben begonnen met mijn kuur.
Even voor degene die vergeten zijn hoe mijn kuur eruitziet.
week 1 t/m 10.
Test E 250mg EW
Primo 400mg EW.
Dus vandaag was mijn eerste ervaring met het injecteren van steroids.
Alles is goed gegaan.
Had van te voren toch nog ff voor de zekerheid was filmpjes gekeken en toen alles gedaan volgens het boekje.
Op het moment dat de spuit eruit kwam, schrok ik toch redelijk.
Er kwam bloed mee naar buiten.
Ondanks dat tijdens het aspireren geen bloed in de spuit kwam, was ik toch bang dat het verkeerd was gegaan.
Gelukkig was er een respectabel lid van Bodynet die me gerust stelde en ook op de sportschool zojuist een bevestiging gehad, dat het geen ramp is als je bloed na het spuiten.
Inmiddels is de rust wedergekeerd en voel ik me goed.
Ik ga jullie niet vervelen elke dag met mijn trainingen en of ik wel of niet extra gewicht heb kunnen pakken.
Ik wil hier gewoon mijn ervaringen plaatsen en eventuele vragen en/of opmerkingen beantwoorden.
Comment