Als het aan mij ligt jas ik em vandaag nog naar binnen. I just need the go-ahead.
eindelijk mijn kuur begonnen!!!!!
Collapse
X
-
Dat 't voor mij duidelijk word dat ik gezond ben en dat er een oplossing is voor mijn hoofdpijn.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Ramon1983 View PostHee Sharki,
Vanavond gaat de tweede spuit injectie gezet worden.
Op dit moment merk ik eigenlijk nog niets.
Ben wel nog meer gemotiveerder om te gaan sporten dan normaal, maar goed dat heeft niets met de kuur te maken.
Kreeg gisteravond wel de opmerking dat ik een vochtkop heb, maar dit valt mezelf en mijn vriendin totaal niet op.
Goed om te lezen dat het goed bij jou gaat.
Ik hoop ook vanaf komende week wat te merken, maar ik ga ervanuit dat dat pas in week 3 echt gaat gebeuren.
Ondanks de verkoudheid, heb ik gister echt waanzinnig getraind.
Laat me niet door koutje klein krijgen, daar is zeker meer voor nodig.
Sommige personen zijn gewoon jaloers en kunnen het gewoon niet verdragen dat je gaat kuren. Niets van aantrekken
Ik denk ook dat je het pas echt goed gaat merken na de 3de week, tis ook hoe je het zegd, ik ben ook veel gemotiveerder om naar de gym te gaan.
Comment
-
Originally posted by sharki View PostHmmm vochtkop heeft niets te maken met de kuur denk ik. Ik word juist droger en gespierder. Ik zeg ook tegen niemand dat ik in een kuur ben, kunnen ze ook niets verzinnen gelijk een vochtkop.
Sommige personen zijn gewoon jaloers en kunnen het gewoon niet verdragen dat je gaat kuren. Niets van aantrekken
Ik denk ook dat je het pas echt goed gaat merken na de 3de week, tis ook hoe je het zegd, ik ben ook veel gemotiveerder om naar de gym te gaan.
Nou je zet wel wat vocht aan met test.
Die kerel die me dat zei, die heeft al flink wat kuren achter de rug, maar hij bedoelde het niet verkeerd.
Ik ga ook niet aan de grote klok hangen dat ik kuur, maar een aantal jongens op de sportschool vertel ik wel, want ze zien het uiteindelijk toch wel aan me (hoop ik )I'm in transformation mode!!!!
Comment
-
Zal eerder te maken hebben met het oestrogeen dan dat het een oral was."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Niet per se omzetting. En waterhoofd ook niet per se."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Niet per se dus. Plofkop betekent niet per se een hoog oestrogeen, en een hoog oestrogeen betekent niet per se een plofkop."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Ik heb ook geen plofkop, daarom dat ik ook voor deze combo gekozen heb.
De tweede injectie is inmiddels een feit.
Ook ditmaal is alles goed gegaan.
De training van vandaag ging erg goed, maar zoals ik al eerder zei, heeft dit met mijn motivatie te maken.I'm in transformation mode!!!!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
16 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
4 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...6 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: