Ziek

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dat zal ik je direct even zeggen purple! Ben 2 weken ziek geweest en een derde week lichtjes maar ben koppig en heb doorgetraind en goed gegeten zoals het moest zit nu in mijn 6de week kuur en weeg nu ongeveer 98kg en sta ook redelijk hard, ik houd ook niet zoveel vocht vast gisteren gesquat en ik moet zeggen mijn benen staan in vuur.

Voor de rest ben ik content van mijn kuur nog 2 weken te gaan en ik stop ermee dan nog 3 weken tot de nakuur. Ik zal proberen zo weinig mogelijk te verliezen.

Bedankt om je bezorgdheid purple.

Comment

ik wil je niet ontmoedigen hommerich maar denk dat je overdreven hebt, tijdens een kuur valt je immumsysteem zo goed als weg daardoor ben je sneller vatbaar voor ziektes, ik denk dat je na je kuur een serieuse terugval zult krijgen en terug zal ziek worden, ik hoop dat het niet gebeurt maar heb er toch geen goed oog in.

grtz
      stil growing

Comment

yo snipman ik voel me echt supergoed deze week ik zie echt niet in dat ik zou kunnen terugvallen, maar toch bedankt voor de bezorgdheid.

a brother who's in shape!

Comment

dus als je zorgt dat je gezond blijft na je kuur komt het helemaal goed.
          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (hommerich @ Mrt. 03 2004,17:34)]yo snipman ik voel me echt supergoed deze week ik zie echt niet in dat ik zou kunnen terugvallen, maar toch bedankt voor de bezorgdheid.

a brother who's in shape!
            Perfect zo, als je je goed voelt dan moet je je geen zorgen maken.

grtz
            stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X