Eerste kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eerste kuur

hey alemaal ik ga voor het eerst in me leven een kuur neemen van dianabol wie kan mij vertelen of dit een goed schema zou zijn
    Week 1: 10 - 15 mg/dag (2 - 3 tab)
    Week 2: 15 - 20 mg/dag (3 - 4 tab)
    Week 3: 20 - 25 mg/dag (4 - 5 tab)
    Week 4: 25 - 30 mg/dag (5 - 6 tab)
    Week 5: 30 - 35 mg/dag (6 - 7 tab)
    Week 6: in stapjes afbouwen. (6 - 5 - 4 - 3 - 2 - 1 tab/dag)
    alvast bedankt alemaal

Dit schema ken ik ergens van.....
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Mr. symmetry @ Feb. 08 2004,23:59)]Dit schema ken ik ergens van.....  
      jah dat zou best kunnen ik moet nog steeds wachten op me suplementen die ik bestelt heb

Comment

Dit was mijn schema van mn dianabol kuurtje van 4 maande geleden ook 1e kuur

Week 1 20 MG 4 tabs
        Week 2 30 MG 6 Tabs
        Week 3 40 MG 8 Tabs
        Week 4 50 MG 10 Tabs
        Week 5 50 MG ''
        Week 6 40 MG ''
        Week 7 40 MG ''
        Week 8 30 MG ''
        Week 9 20 MG + clomid 50 MG =1 tab
        Week 10,11,12 clomid 1 tab

Ik heb de gehele kuur geen bijverschijnselen gehad. (op 1e week lichte hoofdpijn na) Maar dit was week 2 weer weg.
        The oxynator

Comment

Maar als je slim bent hou je het bij 6 weken,is veel beter voor je lever.

Grtz..
          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Op en af bouwen is oude school,gewoon de dosis(25-40mg)
            aanhouden van begin tot einde(6 weken).Je kan ook proberen gedurende 10 weken 15mg per dag nemen,behalve op za&zo,
            good luck!

Comment

waarom zou je 10 weken lang 15mg nemen?

wat is daar de reden van?

dbol is echt maximaal 6 weken en zou in je 5e week met winstrol tabs kunnen beginnen en dbol in 1 week afbouwen en dan 5 weken winstrol tabs doen ,dan kom je ook op 10 weken.

maar ik zou dbol absoluut niet langer dan 6 weken gebruiken!

het is trouwens zowiezo jammer dat je alleen pillen zou doen want je kan in je allereerste kuur zo ongelofelijk veel resultaat behalen als je test en deca zou combineren met dbol,dat wil je niet weten!

ik bouw zelf trouwens niet op maar begin gelijk met de hoeveelheid die ik hele kuur ga doen.

kan wel een weekje afbouwen want dat kan per slot van rekening nooit kwaad!

greetz

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (ariekanarie @ Feb. 11 2004,19:30)]
                alemaal bedankt veel succes met groeien!

Comment

Maximaal zes weken ben ik het in ieder geval helemaal mee eens, langer neemt je lever je echt niet in dank af!
                  Ook niet daarachteraan nog andere orale as zoals bijvoorbeeld winstrol nemen hoor, dat is lood om oud ijzer. Blijft een recept voor problemen...

Verder kun je opbouwen omdat het je eerste keer is maar wel zo snel mogelijk naar je maximale dosis, dus binnen een paar dagen. Afbouwen is echt niet nodig is helemaal achterhaald.

Wel nakuren!!
                  Voorkeur gaat meestal uit naar nolva, 1 week 40 mg per dag gevolgd door 2 weken 20 mg per dag.
                  Clomid kan ook, de eerste dag 2 x 150mg, 10 dagen 100 mg en dan 50 mg per dag totdat je twee doosjes leeg hebt.

Ik vind hier hele vreemde tips staan eerlijk gezegd in dit topic.
                  En niemand ook die het tegenspreekt of om opheldering vraagt...  

Comment

de laatste tijd komen wel meer rare tips. iedereen lijkt aan de T3 te gaan, er wordt geadviseerd 1000 tot 1500mg test. in de week te nemen, of 10 weken dboll te nemen. nu weer 5 wkn dboll en dan 5 winny erachter aan. de oude regels gelden niet meer. niet meer dan 6 weken orals gebruiken. wat zeik je? kan zat. je word er moe van om steeds maar weer tegen te spreken, want dan krijg je weer van alles naar je hoofd.

de 10 weken op 15mg van dboll heb ik al es eerder gehoord, maar volgens mij was dat om tussen 2 kuren te overbruggen. deze moest je dan smorgens innemen, omdat om 12 smiddags je eigen test. levels weeer op gang komen en het dus geen invloed zou hebben. (waar of niet waar, tklinkt beetje logisch)
                    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

ik wil even een ding ophelderen.......

het was niet als tip bedoeld om 5 weken winny na je dbol te nemen maar het gebeurt ontzettend veel bij mensen die niet durven spuiten en alleen maar pillenkuren doen.

ik vond het alleen beter om 5 weken winny te doen achter je dbol aan dan alleen 10 weken dbol!

het was een beetje kiezen uit 2 kwaden aangezien xdevilx waarschijnlijk toch niet wil gaan spuiten.

en we hebben al een voorbeeld deze week gehad;als je iemand afraad om iets te doen dan wissen ze gewoon hun posts en gaan toch doen wat ze eigenlijk al van plan waren!

greetz

Comment

Lol Arie, ik weet wie je bedoelt...

In vervolg kijk ik naar het aantal posts dat iemand heeft als ie iets in die zin p ost, alvorens een half uur uit te trekken om hen te proberen een beetje verantwoordelijkheid en respect voor hun nog groeiend lijf bij te brengen.

Wie niet horen wil....

Comment

Moet inderdaad maar voelen,Black_label!

net wat je zegt;je trekt een een half uur uit om iemand ergens voor te behoeden maar het heeft eigenlijk weinig zin want dat soort mensen wil alleen maar horen dat het gebruik van a.s best wel kan en dat het niet erg is om al zo vroeg te beginnen en als ze dan wat anders te horen krijgen zie je ze niet meer en gaan toch wel anabolen gebruiken!

het zal mij een biet wezen wat zo'n jochie doet maar het is toch zonde................

greetz

Comment

gege. ben ik niet de enige. iem. met 3 of 4 posts en dan vooral leeftijd <20, reageer ik of niet op, of afwijzend. net wat black zegt: zit je beetje half uur aan het denken voor zo'n knul.
                            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X