Afslanken door injecties

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Afslanken door injecties

Hallo iedereen. Ik ben terug van weggeweest. Ik heb door de geboorte van mijn dochter 6 maanden niet kunnen trainen maar nu ben ik sinds vorige week dinsdag terug bezig. Het spijtige is dat ik in die 6 maanden maar liefst 6 kg in de negatieve zin ben bijgekomen. Uiteraard zoek ik zoe snel mogelijk terug te kuren maar eerst moeten die extra kilo's er af natuurlijk anders zie je toch geen fluit. Nu is mijn vraag wat de mogelijkheden zijn om het wat sneller te laten verlopen dan alleen maar cardio te doen. Bestaat er niks in injectievorm want daar ken ik niks van. Van spierwinst veel maar van afslanken niks. Jongens help mij zodat ik zo snel mogelijk terug kan snoepen van de deca en susta.

groeten slider,
    you're big? I wanna be enormous!!  

injectie vorm pgf2 en helios.
    tab vorm : clen, ECA, T3.

Comment

Enige bijwerkingen??
      you're big? I wanna be enormous!!  

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] (sliderke @ Feb. 09 2004,13:20)]Enige bijwerkingen??
        uiteraard, altijd

injecteerbare vorm van helios vind ik zelf niet werken.
        pgf2 werkt heel goed, mits je doorzettingsvermogen , maar hoofzakelijk tegen iedere dag eventjes pijn lijden kan.

van de tabs is de bijwerkingen hetzelfde ongeveer, meet bekende : hoofdpijn, trillingen, gejaagd.

heb zelf alleen last van het lichte trillen van de handen, verder niet.

Comment

Blijkbaar wordt er weinig aandacht gegeven aan de echte gevolgen.
          T3 werkt prima.(weet er alles van, eveneens T4)...maar, je moet het opbouwen en afbouwen (verplicht).
          maximaal 6 weken gebruiken.doses ongeveer 50umg p.d.

Wie misbruik maakt van de doses of gebruikerstijd, heeft kans dat je het vervolgens gratis krijgt van je huisarts, want je hebt namelijk je schilklierhuishouding voor de rest van je leven verkloot.
          onherstelbaar.......

gr BJ,

Comment

helemaal mee eens, de laatste tijd heb ik veel hierover opgemerkt, maar ik zie dat desondanks ook veel beginners tegen mijn raad in gewoon gaan gebruiken ondere het motto als je het maar goed doet, etc. tja... kan je het wel goed doen is mijn vraag. kijk, als je zo serieus bezig bent als myobolix en dus echt alles onderzoekt en laat begeleiden, en bereid bent er veel voor te geven, alla, maar NIET om maar ff je vet kwijt te raken.
            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Helemaal mee eens.
              Sommigen weten het al wel maar ik ben in principe helemaal tegen het gebruik van T3. Ik kan er nog inkomen dat sommige mensen, met veel ervaring en bij voorkeur ook onder begeleiding enzo, het gebruiken maar wat ik steeds vaker zie zijn complete no-knows en beginners die maar lopen te roepen over het gebruik van T3 'want ze motten effe een paar kilo'tjes vet kwijt'.

Dieptriest en komen vast en zeker regelmatig problemen / ongelukken van.
              Maar ja, het is zo lekker makkelijk en snel he...  

Comment

ik vind sowieso, dat de laatste tijd alleen maar veel en snel telt.

Comment

ik snap niet helemaal wat juillie nou lopen te zemelen?

er vraagt iemand wat te beste manieren zijn om af te vallen en Jack geeft daar gewoon antwoord op met de middelen die je zou kunnen gebruiken...........

hij schrijft het niet voor maar geeft alleen een suggestie,zoals gevraagd wordt in dit topic.

als we nou elke x dat iemand wat vraagt gewoon GEEN antwoord geven zijn we helemaal snel klaar toch?

ik vraag me af waarom je moderator van een board wil zijn als je alleen maar alles en iedereen af loopt te zeiken.

er staat duidelijk onder de post van sliderkerke;HELP MIJ!

er staat niet;ZEIK MIJ AF!

dus in plaats van alles af te raden en te mekkeren waarom mensen vet kwijt willen raken.....

kom met constructieve kritiek,vertel hoe het dan wel moet!

en dat je zelf nou slank bent is erg mooi maar er zijn mensen die dat niet zijn en die zitten niet te wachten op commentaar wat ze niet zouden moeten doen maar op wat ze wel zouden moeten doen!

en kom dan niet met een lulverhaal dat je alleen maar moet cardio-en want dat werkt nou eenmaal niet zo makkelijk.

greetz

Comment

ik denk dat hij ook wel geholpen is hoor arie..
                    Hij weet wat de mogelijkheden zijn. En er word duidelijk verteld dat je bij T3 goed onderzoek moet doen (en die andere mogelijkheden ook natuurlijk), voordat je er aan moet beginnen. Als we de nadelen er niet bij gaan zetten en hij gaat het kwakkeloos gebruiken is tie zo verder van huis... Als er gebeurd wat big joe al zei..

I live to end the game

Comment

Zoals ik al zei, voor sommige AS is het gewoon raadzaam om afentoe toch even de gevaren te laten weten cq advies.
                      Dit is niet afzeiken, ...
                      Advies voor T4 (vind ik wat veiliger is minder sterk, maar leverd ook zijn resultaat.)
                      Tablet systeem kan ook voor T3 mits die 50 umg is per tablet.
                      Medisch gezond, geen klachten op schildklierfunkties.
                      Kuur niet langer en niet hoger qua doses.
                      Zou deze maar twee keer per jaar doen, voor de rest is er dan ook nog eens clen, zo kun je toch als je wilt 3 tot 4 keer cutten.
                      week 1 50 umg p.d (kwart tablet)
                      week 2 100 umg p.d(half tablet)
                      week 3/5 200 umg p.d(1 tablet
                      week 6 100 umg p.d(half tablet)
                      week 7 50 umg p.d(kwart tablet)

T4 ervaringen(eigen en ander) 3 tot 9 kg vetverlies.T3 niet bekend.
                      gr BJ

Comment

ik bedoelde jou ook niet hoor,bigjoe.

maar ik vind dat bruce en shannasse erg negatief zijn in hun berichtgeving.

waarschijnlijk mogen ze me niet zo omdat ik zeg wat ik denk en er niet omheen draai..........

en ik kraak mensen niet af ,ook niet als ze 'domme' vragen stellen want er zijn eigenlijk geen domme vragen maar wel domme antwoorden!!!

zoals eerder gezegd;dit is een discussieboard dus het kan wel eens voorkomen dat je het niet helemaal eens bent met elkaar.

helemaal niet erg maar kom met constructieve kritiek,daar hebben we wat aan.

greetz

Comment

dat ik jou niet mag arie is onzin, want dat boeit me geen zak.
                          wie weet hoe goed we in real life met elkaar op zouden kunnen schieten.
                          maar het is wel de 2e keer dat je mij als MODERATOR aanvalt en daar word ik wel een beetje moe van. laat het moderator zijn er buiten.
                          T3 is gewoon een afrader. en dat kan je niet vaak genoeg zeggen, want het is een feit dat sinds 2 mnd. ineens opmerkelijk veel mensen over T3 beginnen, terwijl dat eerst altijd clenbuterol was.
                          overigens heb ik sliderke niet af zitten zeiken, ik heb geen reden om sliderke zoiets aan te doen, want die is al erg lang lid van dit board. ik ben alleen ingegaan op de opmerking van Big Joe. en die zou in ieder topic hebben kunnen staan.
                          maarrre... je zat in week 5 van je kuur zei je? och... dan vergeef ik het je.

Comment

hahaha

je hebt gelijk,bruce!

zit in 5e week en merk dat wel aan dit soort dingen.

was ook niet de bedoeling je aan te vallen op het feit dat je moderator bent want dat heeft er voor de rest nix mee te maken,jouw mening is jouw mening en dat is goed.

vond alleen dat jij en shannasse wat negatief overkwamen,ook in die topic van die dbol met 5 weken winny.

en ik zou zelf zowiezo niemand t3 aanraden aangezien ik dat een van de gevaarlijkste dingen vind om te doen,zeker als je nog een beginner bent!

ben er zelf wel mee bezig maar heb inmiddels al wat ervaring en ik doe het in combinatie met gh want anders zou ik het niet gebruiken,ook niet om alleen maar af te vallen.

kortom..........zijn we weer vriendjes??LOL

de mazzel!

GREETZ

Comment

best. lol

van die 5 wkn dboll + 5 winny, heb ikmissch. niet helemaal begrepen, vandaar. maar ik zou dan 10 weken gwoon afraden. maar dat soort gasten word je wel moedeloos van. 10 weken pillen. en never prikken. och... dat zal je toch wel houwen. he dude, be good!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X