Anavar logje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by sch00m View Post
    Ben erg benieuwd. Blijf posten.

Welk merk heb je?
    Wilde het van epl maar het was niet helemaal goed gegaan en uiteindelijk van golden gear

Comment

T.O.P, Succes.

Ben benieuwd wat je gaat bereiken met dat voedingschema. Wat is onderhoud?
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Ashley View Post
        Want?
        Ik vindt 87 gram aan de lage kant.

Comment

T.O.P, Succes.

Ben benieuwd wat je gaat bereiken met dat voedingschema. Wat is onderhoud?
          Onderhoud is ruim 3100. Maar in eiwitten en vetten zit ik een stukje hoger en in koolhydraten heel wat lager

Comment

Originally posted by gameface View Post
            Want? is meer dan onderhoudbehoefte

Comment

Originally posted by Joris22 View Post
              Want? is meer dan onderhoudbehoefte
              Zou juist koolhydraten om 200/250 zetten. En de vetten op 120 minimaal.

En je doel is wel wat optimistisch, droger worden én een paar kilo spier pakken.
              Zou eerder op het één of het ander focussen.

Oxandrolon is nu niet bepaald het zwaardere middel.
              Last edited by Shredmaster; 31-03-2010, 18:15.
              Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
              Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                Zou juist koolhydraten om 200/250 zetten. En de vetten op 120 minimaal.

En je doel is wel wat optimistisch, droger worden én een paar kilo spier pakken.
                Zou eerder op het één of het ander focussen.

Oxandrolon is nu niet bepaald het zwaardere middel.
                Aan de resultaten van andere bn'ers na een anavar kuur te zien vind ik dit een realistisch doel. Het is misschien wel wat hoog gegrepen, maar dat motiveert mij alleen maar meer om het te halen

Comment

Jep, maak een duidelijke keuze uit één van de twee voor de beste resultaten. Het is dus, of mega straf dieeten, of een bulk. Ik zou kiezen voor de cut variant. Denk dat je daar het meeste aan hebt met anavar.
                  The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Zal eerlijk zeggen dat ik het niet kan laten om s avonds nog een extra bakje kwark te nemen met wat cashewnoten dus zit aardig wat boven me onderhoud.
                    Ga toch voor een paar kilo massa die ik wil pakken en al het vet dat eraf gaat is mooi mee genomen

Comment

Ik denk dat als je flink structureel boven je onderhoud blijft eten dat je helemaal niet droger word.
                      The Sky Ain't The Limit

Comment

Ik denk dat als je flink structureel boven je onderhoud blijft eten dat je helemaal niet droger word.
                        Ben in ieder geval benieuwd.
                        Zal volgende week weer een meting laten doen

Comment

Originally posted by gameface View Post

Het is maar waar je voorkeur voor geeft. Je kan niet voor een ander zeggen dat zijn vetten te laag. Als hij goed gaat op die hoeveelheid is het dom om dat dan te gaan veranderen omdat een ander vind dat het te laag is.

Ik hoor hier zo vaak 30% van je totale innamen moet vetten zijn, is gewoon onzin. Het is zoeken waar je het beste op gaat. Kan net zo goed 20% zijn.

Sorry voor het off topic....

On topic maar weer.
                          ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

@ Ashley
                            Hoezo is 30% vet onzin?
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Door de extra cashewnoten zit ik rond de 100 gram vet per dag schat ik

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                                @ Ashley
                                Hoezo is 30% vet onzin?

Onzin is een inderdaad verkeerd geformuleerd.
                                Ik ben van mening dat niet iedereen op hetzelfde percentage vetten gaat.
                                Het is een richtlijn. Vanuit daar moet je voor jezelf gaan bepalen wat wel werkt of wat niet werkt. ik hoor het zo vaak dat als een lid zijn schema post en op 100 gram vetten eet er gelijk word geroepen dat zijn vetten te laag zijn.

Misschien voor een beginner werkt dat prima.
                                De TS is geen beginner en die weet waarschijnlijk hoe zijn lichaam het best reageert op hoge of lage vetinname.
                                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X