Originally posted by sch00m
View Post
Anavar logje
Collapse
X
-
T.O.P, Succes.
Ben benieuwd wat je gaat bereiken met dat voedingschema. Wat is onderhoud?The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Joris22 View PostWant? is meer dan onderhoudbehoefte
En je doel is wel wat optimistisch, droger worden én een paar kilo spier pakken.
Zou eerder op het één of het ander focussen.
Oxandrolon is nu niet bepaald het zwaardere middel.Last edited by Shredmaster; 31-03-2010, 18:15.Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
Go heavy or go home!
Comment
-
Originally posted by Shredmaster View PostZou juist koolhydraten om 200/250 zetten. En de vetten op 120 minimaal.
En je doel is wel wat optimistisch, droger worden én een paar kilo spier pakken.
Zou eerder op het één of het ander focussen.
Oxandrolon is nu niet bepaald het zwaardere middel.
Comment
-
Jep, maak een duidelijke keuze uit één van de twee voor de beste resultaten. Het is dus, of mega straf dieeten, of een bulk. Ik zou kiezen voor de cut variant. Denk dat je daar het meeste aan hebt met anavar.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Zal eerlijk zeggen dat ik het niet kan laten om s avonds nog een extra bakje kwark te nemen met wat cashewnoten dus zit aardig wat boven me onderhoud.
Ga toch voor een paar kilo massa die ik wil pakken en al het vet dat eraf gaat is mooi mee genomen
Comment
-
Ik denk dat als je flink structureel boven je onderhoud blijft eten dat je helemaal niet droger word.The Sky Ain't The Limit
Comment
-
Originally posted by gameface View PostIk vindt 87 gram aan de lage kant.
Het is maar waar je voorkeur voor geeft. Je kan niet voor een ander zeggen dat zijn vetten te laag. Als hij goed gaat op die hoeveelheid is het dom om dat dan te gaan veranderen omdat een ander vind dat het te laag is.
Ik hoor hier zo vaak 30% van je totale innamen moet vetten zijn, is gewoon onzin. Het is zoeken waar je het beste op gaat. Kan net zo goed 20% zijn.
Sorry voor het off topic....
On topic maar weer.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View Post@ Ashley
Hoezo is 30% vet onzin?
Onzin is een inderdaad verkeerd geformuleerd.
Ik ben van mening dat niet iedereen op hetzelfde percentage vetten gaat.
Het is een richtlijn. Vanuit daar moet je voor jezelf gaan bepalen wat wel werkt of wat niet werkt. ik hoor het zo vaak dat als een lid zijn schema post en op 100 gram vetten eet er gelijk word geroepen dat zijn vetten te laag zijn.
Misschien voor een beginner werkt dat prima.
De TS is geen beginner en die weet waarschijnlijk hoe zijn lichaam het best reageert op hoge of lage vetinname.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
39 minutes ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...3 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment