Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Nee, dat zal wel meevallen. Denk eerder dat je gele ogen en een gele schijn over je krijgt als je lever begint te protesteren.
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
tenzij je neger of chinees bent. dan zie je het niet.
kwam op google images een neger en chinees tegen en je zag het gewoon niet.
lekker kut voor ze om diagnose te krijgen dan heh.
Gelukkig zijn wij kleurlingen wel duidelijk te diagnosticeren. Zonder lucht worden we blauw, lever falen worden we geel...echt beter kunnen wij het niet hebben
Geelzucht is het totaal niet gelukkig haha
Lijkt wel alsof er heel veel adertjes kapot zijn, maar het kan heel erg rood zijn en een uur later weer bijna niks te zien...
Maar het is goed om te weten dat het in ieder geval niet m'n lever is
Geelzucht is het totaal niet gelukkig haha
Lijkt wel alsof er heel veel adertjes kapot zijn, maar het kan heel erg rood zijn en een uur later weer bijna niks te zien...
Maar het is goed om te weten dat het in ieder geval niet m'n lever is
Hoge oculaire bloeddruk. Beetje asperine nemen kan helpen.
De mariadistel is ook eindelijk binnen gekomen, dus zal hiervan 2 pillen per dag nemen.
Is dat niet beter om gewoon na de kuur te nemen.
A Word About Liver Protectants
A lot of people have been using liver protectant supplements such as Silymarin and NAC to help protect their liver from damage when using methylated compounds. However, I feel that this is a bad idea. When you use compounds that increase gluthione levels in the liver, it will increase the breakdown of oral drugs, making them less effective. Although increasing liver enzymes is good for your liver, it is bad for any drugs you want to take and allow them to pass through your liver unabated. A better idea would be to use liver protectant supplements before and after a cycle to help your liver rebuild its enzymes after they have been damaged by methylated compounds.
I have no idea if using liver protectants on a cycle will inhibit gains in any significant degree, but it could. Keep that in mind when planning your cycle.
A lot of people have been using liver protectant supplements such as Silymarin and NAC to help protect their liver from damage when using methylated compounds. However, I feel that this is a bad idea. When you use compounds that increase gluthione levels in the liver, it will increase the breakdown of oral drugs, making them less effective. Although increasing liver enzymes is good for your liver, it is bad for any drugs you want to take and allow them to pass through your liver unabated. A better idea would be to use liver protectant supplements before and after a cycle to help your liver rebuild its enzymes after they have been damaged by methylated compounds.
I have no idea if using liver protectants on a cycle will inhibit gains in any significant degree, but it could. Keep that in mind when planning your cycle.
Tijd geleden gevonden.
Had ook zulke stukken gevonden waarvan mensen zeiden dat het de werking van de kuur verminderd. Maar dit zijn mensen die dat vertellen en niet onderbouwen met bewijs, dus weet niet wat hiervan klopt..?
Dus lijkt mij beter om erna en voordat je een kuur begint om het te nemen.
Om je lever beter te laten herstellen.
Lol, en ik had het dus wel half aangepast, kut edit limiet.
We gaan nu ook niet overdrijven, 6 weken op 40mg anavar zal amper genoeg zijn om je leverwaarden ook maar te laten stijgen, het is namelijk een zeer conservatieve dosis. Moest je nu een jaar op 40mg var gaan had ik je wel leverbeschermers en bloedtesten aangeraden. Maar in dit geval, laat die zogenaamde "leverreinigers/beschermers" maar links liggen.
Drink niet teveel, gebruik geen drugs of pijnstillers, en geniet van je kuur.
We gaan nu ook niet overdrijven, 6 weken op 40mg anavar zal amper genoeg zijn om je leverwaarden ook maar te laten stijgen, het is namelijk een zeer conservatieve dosis. Moest je nu een jaar op 40mg var gaan had ik je wel leverbeschermers en bloedtesten aangeraden. Maar in dit geval, laat die zogenaamde "leverreinigers/beschermers" maar links liggen.
Drink niet teveel, gebruik geen drugs of pijnstillers, en geniet van je kuur.
Ik heb geprobeerd dat Krieltje van DBB duidelijk te maken, dat 40mg anavar voor 6 weken geen zoden aan de dijk zet wat betreft stijging van de leverwaarden. Nou, ik ben nog net niet gebant.
Ik heb geprobeerd dat Krieltje van DBB duidelijk te maken, dat 40mg anavar voor 6 weken geen zoden aan de dijk zet wat betreft stijging van de leverwaarden. Nou, ik ben nog net niet gebant.
Dan word het tijd dat je daar weg gaat en je heil zoekt bij BR. Daar zeggen ze hetzelfde wat Genjuro zegt.
Een gezonde lever moet makkelijk een oral kuurtje aankunnen zonder enige problemen. Ik denk dat dat 6 weekenden je lam zuipen nog schadelijker is voor je lever?
Dan word het tijd dat je daar weg gaat en je heil zoekt bij BR. Daar zeggen ze hetzelfde wat Genjuro zegt.
Een gezonde lever moet makkelijk een oral kuurtje aankunnen zonder enige problemen. Ik denk dat dat 6 weekenden je lam zuipen nog schadelijker is voor je lever?
Snuff, no offense, die discussie heb ik gezien maar dat sloeg echt nergens op, van beide kanten niet.
Hij ging door de toon ook niet meer in op de inhoud.
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment