Anavar logje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Revius View Post
    Snuff, no offense, die discussie heb ik gezien maar dat sloeg echt nergens op, van beide kanten niet.
    Hij ging door de toon ook niet meer in op de inhoud.
    Link?
    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
      Link?
      anavar

Comment

Originally posted by Revius View Post
        Snuff, no offense, die discussie heb ik gezien maar dat sloeg echt nergens op, van beide kanten niet.
        Hij ging door de toon ook niet meer in op de inhoud.
        Oke, was misschien wel wat hard maar hij begon door te zeggen dat ik niet veel voorstelde omdat ik slechts 65 posts had. En ik ben gewoon iemand die daar hard tegenin gaat en dan maakt het niet uit of je Luppie heet of Krieltje. En dan krijg je meteen een hoop van die meelopertjes op je nek die allen Krieltje steunen omdat hij respekt afdwingt op DBB.
        Het ging mij er hoofdzakelijk om dat hij 17AA middelen over 1 kam scheerde en dat was ik het niet met hem eens.

Comment

Voor zometeen staat er een borsttraining op het programma.
          Merk zelf al dat m'n spieren wat harder en voller aanvoelen.
          Heb het weekend ook een aantal reactie's van mensen gehad dat ik er een stuk gespierder uitzag dan eerst, maar die heb ik een tijdje niet gezien dus zal niet alleen door de anavar komen..

Comment

Beetje off-topic maar wil het toch even met jullie delen.
            Dit is wat men op DBB antwoord wanneer iemand vraagt wat een verhoging in leverwaarden tijdens een kuurtje anavar kan doen.
            Tis gewoon te gek voor woorden, hoezo in extremen, hoezo bang maken?

Vraagje, wat DOEN die verhoogde leverwaarden nu juist, waarom zijn die zo ongezond? Als dit tijdelijk is, kan het dan echt zo'n kwaad?

MvgTeken van verhoogde lever activiteit. Ook werkt je lever niet meer goed en is je cholesterol fucked up. Door die vele enzymen krijgt je huid een gele kleur en ontsteekt de lever. Je gal kan ook zijn vocht niet goed meer afvoeren en kan je stenen of ontsteking van de gal krijgen.

Dan na verloop van tijd kunnen de levercellen afsterven en dan krijg je cirrose of je cellen muteren en krijg je kanker. Dit is het eindstadium voordat je leverfalen krijgt.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
              Beetje off-topic maar wil het toch even met jullie delen.
              Dit is wat men op DBB antwoord wanneer iemand vraagt wat een verhoging in leverwaarden tijdens een kuurtje anavar kan doen.
              Tis gewoon te gek voor woorden, hoezo in extremen, hoezo bang maken?

Vraagje, wat DOEN die verhoogde leverwaarden nu juist, waarom zijn die zo ongezond? Als dit tijdelijk is, kan het dan echt zo'n kwaad?

MvgTeken van verhoogde lever activiteit. Ook werkt je lever niet meer goed en is je cholesterol fucked up. Door die vele enzymen krijgt je huid een gele kleur en ontsteekt de lever. Je gal kan ook zijn vocht niet goed meer afvoeren en kan je stenen of ontsteking van de gal krijgen.

Dan na verloop van tijd kunnen de levercellen afsterven en dan krijg je cirrose of je cellen muteren en krijg je kanker. Dit is het eindstadium voordat je leverfalen krijgt.
              Haha is toch niet te hopen dat dat tijdens een kuurtje anavar kan gebeuren

Comment

misschien als je aan de 100mg per dag zit en elk weekend flink wat biertjes weg tikt..
                Kon vandaag tijdens de rug training merken dat de gewichten wat lichter worden voor mn gevoel en kon alles weer wat zwaarder pakken!

Comment

Originally posted by Joris22 View Post
                  Kon vandaag tijdens de rug training merken dat de gewichten wat lichter worden voor mn gevoel en kon alles weer wat zwaarder pakken!
                  Klinkt heel herkenbaar.
                  The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by sch00m View Post
                    Klinkt heel herkenbaar.
                    Dat is goed om te horen!
                    Ben nog geen 2 weken bezig en merk nu al krachttoename, ben zeker benieuwd wat er nog komen gaat..

Comment

Haha is toch niet te hopen dat dat tijdens een kuurtje anavar kan gebeuren
                      1 kuurtje, nee. Jarenlang non-stop gebruik, best mogelijk.

Zo is het hetzelfde met alcohol. Een paar biertjes is niks, jarenlang alcoholverslaving en je lever is kaput.
                      the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
                        1 kuurtje, nee. Jarenlang non-stop gebruik, best mogelijk.

Zo is het hetzelfde met alcohol. Een paar biertjes is niks, jarenlang alcoholverslaving en je lever is kaput.
                        Nu ben ik wel heel benieuwd wat slechter is voor je lever..
                        6 weken elk weekend een biertje of 30 drinken of 6 weken anavar only?

Comment

Bier.

Comment

Nu ben ik wel heel benieuwd wat slechter is voor je lever..
                            6 weken elk weekend een biertje of 30 drinken of 6 weken anavar only?
                            ongeweten. Er is nog geen enkele studie geweest die leverschade tussen alcohol en 17aa vergelijkt. Zou trouwens ook nooit etisch mogelijk zijn.

en een in vitro studie zou nooit het volledige resultaat geven.

Gewoon normaal doen met alle2. Laat het "je grenzen opzoeken" aan de topbbers over.
                            Last edited by Genjuro; 06-04-2010, 21:26.
                            the one and only tabata overlord

Comment

Die hebben de reserve-levers klaar liggen in bulk.
                              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Hou het ook zeker op anavar zonder bier
                                Vind het wel mooi om gaste in de sportschool te zien die zich elk weekend vol gieten, slecht eten maar wel keihard trainen en zich dan afvragen waarom ze niet groeien

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X