Anavar logje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by botjebuilder View Post
    succes
    Thnx!

Sinds vandaag van de brace en krukken af
    Op advies van de artsen meteen ff naar de sportschool gedaan om wat oefeningen voor mn knie te doen. Moet wel zeggen dat er toch heel veel spiermassa verloren is in die week door de brace.
    Heb nu alweer zin om maandag te beginnen met het nieuwe schema

Comment

• Lijkt me heel stug dat je in 1 week spiermassa verliest. Ben je anders gaan eten in de week dat je niet hebt getraint? Kan zijn dat je meer vocht vast bent gaan houden en dat dat lijkt op spierverlies omdat je minder defenitie ziet in je spieren.
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
        Lijkt me heel stug dat je in 1 week spiermassa verliest. Ben je anders gaan eten in de week dat je niet hebt getraint? Kan zijn dat je meer vocht vast bent gaan houden en dat dat lijkt op spierverlies omdat je minder defenitie ziet in je spieren.
        Die brace die moest zo verschrikkelijk strak om me been om alles op zn plaats te houden dus het is duidelijk te zien dat er heel wat spiermassa weg is op mn bovenbeen en een beetje op mn kuit.

Comment

• Daar geloof ik niks van. Zeker met anavar ondersteuning gaat er echt geen/amper spiermassa verloren. Sluit me aan bij Ash.
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by Joris22 View Post
            Thnx!

Sinds vandaag van de brace en krukken af
            Op advies van de artsen meteen ff naar de sportschool gedaan om wat oefeningen voor mn knie te doen. Moet wel zeggen dat er toch heel veel spiermassa verloren is in die week door de brace.
            Heb nu alweer zin om maandag te beginnen met het nieuwe schema
            Between the ears....between the ears...

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

• Originally posted by sch00m View Post
              Daar geloof ik niks van. Zeker met anavar ondersteuning gaat er echt geen/amper spiermassa verloren. Sluit me aan bij Ash.
              De brace die ik vorige week in het ziekenhuis kreeg was eigenlijk te klein en hij paste maar net (ze hadden geen grotere) Kon de clippen en banden maar net aan vast krijgen en al na een paar dagen kon de brace steeds verder dicht. Heb het helaas niet opgemeten maar mn been is een stuk dunner geworden hierdoor.
              Paar maten van me hebben het ook gezien en zagen ook duidelijk verschil. Heb wel het idee dat het weer snel terug zal komen, beetje zelfde idee als bij gips

Comment

• Lijkt me eerder vocht dat weg trekt omdat je dat been niet meer gebruikt/traint?
                Groeten

Comment

• misschien slinkt je been niet maar rekt de brace gewoon uit

Comment

• Originally posted by Revius View Post
                    Lijkt me eerder vocht dat weg trekt omdat je dat been niet meer gebruikt/traint?
                    Dat zou nog kunnen komt ook weer redelijk snel terug moet ik zeggen.
                    Maar heb al last van kraakbeen slijtage in die knie en hoe minder spiermassa des te meer last/pijn.. Had er bijna nooit meer last van maar nu wel weer, zeker met trappen lopen.
                    Maar dat komt goed hoop in ieder geval dat ik mn benen weer snel kan trainen

Comment

• Zo vandaag voor de training maar weer is een meting gedaan.
                      0,7 kilo vet erbij en 2,8 kilo spiermassa! Heb nog 3 weken te gaan dus ben benieuwd wat dit nog gaat brengen.

Comment

• Originally posted by Joris22 View Post
                        Zo vandaag voor de training maar weer is een meting gedaan.
                        0,7 kilo vet erbij en 2,8 kilo spiermassa! Heb nog 3 weken te gaan dus ben benieuwd wat dit nog gaat brengen.
                        Geen 3, maar ruim 2 weken nog te gaan!

Comment

• vet erbij en spiermassa nog redelijk wat erbij met anavar ?
                          Weet niet wat jij aan het doen bent maar bevindingen met een anavar only kuur waren echt heel anders .
                          Anavar word normaliter gebruikt bij het cutten en heeft in de vorm van bulk kuur niet echt veel zin .

duss you get the point ?
                          Shut the Fuck up and TRAIN !!!

Comment

• Originally posted by Sjimmie View Post
                            vet erbij en spiermassa nog redelijk wat erbij met anavar ?
                            Weet niet wat jij aan het doen bent maar bevindingen met een anavar only kuur waren echt heel anders .
                            Anavar word normaliter gebruikt bij het cutten en heeft in de vorm van bulk kuur niet echt veel zin .

duss you get the point ?
                            Dat het zo normaliter wordt gebruikt zegt nog niet dat ik het daarvoor doe.. Ik heb tijdens de kuur een week op de bank gelegen en flink daarbij gegeten dus dat verklaard waarschijnlijk een deel van de vetstijging. 2,8 kilo spiermassa erbij in ruim 3 weken ben ik tevreden mee. Verder eet ik iets boven m'n behoefte en zit ik al niet zo hoog in vet% dus dat beetje vet erbij neem ik voor lief, dat is er zo weer af

Comment

• Zo weer lekkere training achter de rug. Moet zeggen dat de pomp iets minder was dan normaal maar dat kan ook aan mij liggen.. Kreeg in ieder geval een aantal reacties van mensen in de gym dat ze me flink vooruit zien gaan

Comment

• Zo.. De trainingen blijven lekker gaan merk alleen wel dat de ik de meeste krachttoenames wel gehad heb. Kracht gaat nog wel vooruit maar niet zo snel als in de eerste paar weken. Vooral in de 2e en 3e week leken de gewichten wel licht waar ik die week ervoor mee had getraind.
                                Die maat van me vind dat ie niet genoeg vetmassa verliest (logisch als je elke week zuipt en frituurt enz..) maar hij wilde ephedrine erbij nemen, vroeg me af of dit wel kan tijdens een anavar kuurtje?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X