Anavar logje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by GeneralIx View Post
    Als je wilt nakuren, dan lijkt dit me inderdaad ruim afdoende. Maar ik betwijfel ten zeerste of het nakuren wat gaat toevoegen.
    Ik ben nu ook een beetje actief op DBB, (het bloed onder Krieltjes nagels vandaan halen) en daar wordt beweerd dat zelfs 40mg/d geen zoden aan de dijk zet en dat 80-100mg/d meer op z'n plaats is. Natuurlijk moet men wel rekening houden met een hogere kans op bijwerkingen.

Comment

• Originally posted by Joris22 View Post
      Heb de nolva trouwens van EPL
      Die zijn wel 10mg per tab.

Comment

• 20mg in 1x.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
          daar wordt beweerd dat zelfs 40mg/d geen zoden aan de dijk zet en dat 80-100mg/d meer op z'n plaats is.
          Lulkoek.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Lulkoek.
            zoals wel vaker op DBB het geval is

Comment

Lulkoek.
              Toch lopen er massa's lui achteran, omdat het Krielske is.

Denk soms wel eens dat de producenten en dealers een groot belang hebben bij veel gebruikers/hoog gebruik en dus maar een eindje weg adviseren.

Liever 100 dan 20 mg, niewaar?
              http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Lulkoek.
                Precies, dat dacht ik dus ook al.
                Komt trouwens van een 'hoofdlaborant' vandaan die daar nogal veel respekt afdwingt. (behalve van mij dan)
                Hij adviseert zelfs beginners om met zo'n dosis te starten maar verteld er niet bij dat die hoeveelheid nogal slecht is, vooral voor je lever.
                Ik zelf denk dat 40mg/d heel goed kan maar 80-100mg? Das een beetje van het zotte.

Comment

• Originally posted by Osterich View Post
                  Toch lopen er massa's lui achteran, omdat het Krielske is.

Denk soms wel eens dat de producenten en dealers een groot belang hebben bij veel gebruikers/hoog gebruik en dus maar een eindje weg adviseren.

Liever 100 dan 20 mg, niewaar?
                  Wie weet heeft krielkip wel een deal met sommige hoofdleveranciers.
                  Hij adviseert anderen door hoog te gaan doseren en krijgt daar een soortemet commissie voor.

Comment

• Je ziet daar nog wel meer dwazen met sicke doseringen en bizarre kuren.

Sava was ook een leuke, helaas loog die wel, wel mooi log trouwens waar die van alles bij elkaar verzint.
                    Groeten

Comment

• Geloof best dat er een inmenging van suppliers is. En dat hij hoofdlaborant is, is fijn. Maar dat maakt hem geen arts, laat staan endocrinoloog.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

• Ik heb vernomen dat hij meer dan hoofdlaborant is, en dan bedoel ik niet een hogere functie.
                        Groeten

Comment

• Originally posted by Revius View Post
                          Ik heb vernomen dat hij meer dan hoofdlaborant is, en dan bedoel ik niet een hogere functie.
                          Vertel...

Comment

• Gok op dealert.

sigpic

Comment

Gok op dealert.
                              Dat zou best eens kunnen want ik weet toevallig dat hij z'n eigen primo maakt.
                              Maw maakt hij reclame voor z'n eigen spul. Ik bedoel, ik ga ervan uit dat hij enorm veel PM's krijgt waarin naar AS gevraagd wordt en dan weet hij wel wat adresjes, bijvoorbeeld z'n eigen.
                              En als hij nou net een aantal zo gek heeft gemaakt om te gaan kuren met ox en dat op 100mg/d voor 6 weken vult hij even lekker z'n portomonneetje.
                              Hoezo slim en uitgekookt?

Comment

• Ik gok dat jullie goed gokken.
                                Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X